دو محدوده ایجاد کنید: یک محدوده محافظه کارانه برای سه ماه اول (برای ایجاد حرکت برای کلمات کلیدی جدید در فو،) و یک محدوده تهاجمی تر برای نه ماه بعد.
هنگامی که محدوده تهاجمی خود را به دست آوردید، انتهای پایین را به L7 در ورق و انتهای بالا را به M7 اضافه کنید. فرمول را ب،ب،د =round(E6*((RANDBETWEEN($L$7,$M$7)/100)+1),0)
به ستون E، ردیف 18، و برای 9 ماه آینده به پایین بکشید تا پیش بینی سلول های قابل اجرا را دریافت کنید.
حتی در دوران رونق، بودجه بازاریابی بین طیف وسیعی از تیم ها، کانال ها و طرح ها ت،یم می شود.
به دلیل ماهیت سئو، این یک علم دقیق نیست. با بهروزرس،های مکرر الگوریتم و SERP که میتواند ترافیک شما را به یک طریق تغییر دهد، این دادهها جهتدار خواهند بود.
ما واقعاً به چیزهای خوب می رسیم ستون E، که داده های سئوی شناخته شده و تاریخی شما را می گیرد (ردیف های 3 تا 14) و با توجه به منابع سئو که پیش بینی می شود در دسترس داشته باشید، طیفی از درصد رشد مورد انتظار را اعمال می کند.
با ورود به سال 2023، با اقتصاد متز،لی که احتمالاً بسیاری از بودجهها و تعداد کارمندان را بسیار کمتر از حد بهینه میکند، برای بازاریابان مهم است که یک مورد قانعکننده برای اینکه چرا حوزه تخصص آنها باید سهم عادلانهای از منابع داشته باشد، بیان کنند.
از ردیف 15 شروع کنید، ستون B ترافیک محک شما را می گیرد و به سادگی نرخ رشد متوسط (بر حسب L5) را در سال آینده اعمال می کند تا یک خط پایه پیش بینی به دست آورد.
Adam Tanguay رئیس سئو و محتوا در بازاریابی دیجیتال جردنآدام که در فوریه 2019 به آن ملحق شد. آدام که قبلاً رئیس بازاریابی در Webflow و رئیس رشد ارگ،ک در Weebly بود، برنامه های رشد موفقی را با ،یبی از استراتژی محتوا، کپی رایتینگ، دانش فنی و زیرکی تجزیه و تحلیل در طیف وسیعی از موارد توسعه داده است. کانال های ارگ،ک