ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی دارای مجوز واجد شرایط درخواست برای ویژگی های جدید محصول YouTube هستند

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/licensed-healthcare-providers-eligible-to-apply-for-new-youtube-،uct-features-389153

چرا ما اهمیت می دهیم. YouTube در تلاش است تا با تلاش برای ایجاد فضایی که بتوانند محتوای قابل اعتماد، واقعی و آموزنده ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی قانونی را بیابند، به مردم کمک کند تا در مورد سلامت خود آگاه تر، درگیر و توانمندتر شوند.

چگونه درخواست شود. ارائه دهندگان خدمات بهداشتی واجد شرایط می توانند از امروز با استفاده از دستورالعمل های زیر که مستقیماً از وبلاگ YouTube گرفته شده است، درخواست دهند اعلامیه.

جدید در زمین موتورهای جستجو

این ی،ی چی ویژگی های محصول بهداشتی که قبلاً راه اندازی شده بود عبارتند از پانل های اطلاعات منابع سلامت برای کمک به بینندگان در شناسایی ویدیوها از منابع معتبر و قفسه های محتوای بهداشتی که هنگام جستجوی موضوعات بهداشتی، ویدیوهای این منابع را برجسته می کند تا افراد بتوانند راحت تر اطلاعات سلامتی را به صورت آنلاین بررسی و بررسی کنند.

درباره نویسنده

یوتیوب به تازگی اعلام کرده است که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی دارای مجوز اکنون می توانند برای واجد شرایط ساختن کانال های خود برای ویژگی های جدید محصولات بهداشتی – مجموعه ای از منابع اطلاعاتی که سال گذشته منتشر شد، درخواست دهند.

علاوه بر این، تبلیغ‌کنندگ، که با ارائه‌دهندگان دارای مجوز کار می‌کنند باید امروز برای ویژگی‌های جدید درخواست دهند تا اطمینان حاصل شود که کانال‌هایشان بیشتر دیده می‌شود.


با این حال، هر ارائه دهنده خدمات بهداشتی دارای مجوز، محتوای ایمن، اثبات شده و بی ضرر را به اشتراک نمی گذارد. کاربران همچنان باید دقت لازم را انجام دهند تا اطمینان حاصل کنند که محتوایی که مصرف می‌کنند کیفیت بالایی دارد.

همه کانال‌هایی که درخواست می‌کنند مطابق با این دستورالعمل‌ها بررسی می‌شوند و مجوز کارشناس مراقبت‌های بهداشتی متقاضی تأیید می‌شود. در ماه‌های آینده، به کانال‌های واجد شرایطی که از طریق این فرآیند درخواست داده‌اند، یک پانل اطلاعات منبع سلامتی داده می‌شود که آنها را به ،وان یک متخصص مراقبت‌های بهداشتی دارای مجوز معرفی می‌کند و ویدیوهای آنها در نتایج جستجوی مرتبط در قفسه‌های محتوای سلامت ظاهر می‌شود. پدیدآورندگان سلامت در ایالات متحده می‌توانند از 27 اکتبر در ساعت درخواست دهند سلامتی.youtube، و در آینده به گسترش دسترسی به سایر بازارها و تخصص های پزشکی اضافی ادامه خواهیم داد.

قبلاً، این ویژگی‌ها فقط برای مؤسسات آموزشی، بخش‌های بهداشت عمومی، بیمارستان‌ها و نهادهای ،تی در دسترس بودند. دستورالعمل‌های جدید این ویژگی‌ها را در اختیار گروه وسیع‌تری از ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی قرار می‌دهد.

متقاضیان باید مدرک گواهینامه خود را داشته باشند، دنبال کنید بهترین شیوه ها برای به اشتراک گذاری اطلاعات بهداشتی که توسط شورای انجمن های تخصصی پزشکی، آکادمی ملی پزشکی و سازمان بهداشت جه، تعیین شده است، و کانالی در موقعیت خوب در YouTube داشته باشید. جزئیات کامل در مورد شرایط واجد شرایط بودن هستند اینجا.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است