اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: به روز رسانی الگوریتم اسپم گوگل کامل شد


گوگل رسماً در 18 اکتبر 2022 اعلام کرد که به‌روزرس، الگوریتم هر،مه گوگل در اکتبر آن به صورت جه، به همه زبان‌ها منتشر شده است. Google مرتباً به‌روزرس،‌های هر،مه را منتشر می‌کند تا مطمئن شود که سیستم‌های خودکار Google هر،مه‌ها را دریافت و فیلتر می‌کنند.

به‌روزرس، الگوریتم هر،مه گوگل در اکتبر تنها چند روز طول کشید و تنها چهار روز بعد در 21 اکتبر 2022 تکمیل شد.

خبر خوب این است که اگر از دستورالعمل‌های Search Essentials گوگل پیروی کرده‌اید (قبلاً دستورالعمل‌های وب‌مسترهای گوگل)، در این به‌روزرس، الگوریتم هر،مه، هیچ نگر، در مورد آن نداشته باشید. در واقع، علامت گذاری به ،وان یک سایت اسپم توسط گوگل کار آس، نیست.

این در درجه اول سایت های فیشینگ هستند که سعی می کنند افراد را وادار به افشای اطلاعات شخصی یا نصب ناآگاهانه ب،زار کنند. با این حال، این به‌روزرس، ممکن است بر سایت‌هایی که به ،وان سایت‌های باکیفیت ظاهر می‌شوند، برای ارتقای رتبه‌های صفحات نتایج موتور جستجو (SERPS) نیز تأثیر بگذارد.

این بدان م،ا نیست که صفحات وب با محتوای کم کیفیت تحت تأثیر به روز رس، قرار می گیرند. کاملا برع،. این همان چیزی است که به روز رس، محتوای مفید Google روی آن متمرکز شده است. با این حال، سایت هایی با امنیت ضعیف هنوز در برابر حملات هر،مه آسیب پذیر هستند.

،، که تحت تأثیر به‌روزرس، هر،مه قرار می‌گیرند، محتوای خود را در رتبه‌بندی پایین می‌آورند یا فهرست‌گشایی می‌کنند، که ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا بازیابی شود.

اخبار سئو بیشتر که می تو،د استفاده کنید

گوگل اکنون فقط نام سایت ها را برای صفحات اصلی در نتایج جستجوی موبایل نشان می دهد: گوگل اکنون فقط نام سایت را در نتایج جستجوی تلفن همراه برای جستجوهای عمومی مانند نام های تجاری یا صفحات اصلی نشان می دهد. Google Search Central اعلامیه رسمی را در 14 اکتبر اعلام کرد – دستورالعمل ها و مراحل نحوه افزودن داده های ساختاریافته برای این ویژگی را ارائه می دهد. مجله موتور جستجو گزارش می دهد که گوگل دیگر متا تگ ها را برای این نوع جستجوها نشان نمی دهد. با این حال، برای دامنه های جستجو یا جستجوهای کلمات کلیدی بدون مارک اعمال نمی شود. گوگل این کار را انجام داده است تا تمایز بین نام وب سایت و عبارات جستجوی عمومی را آسان تر کند. این ویژگی در حال حاضر در زبان های زیر منع، شده است. با این حال، در ماه‌های آینده به همه زبان‌ها عرضه خواهد شد: ،یسی، فرانسوی، ژاپنی و آلم،. برای اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی و نحوه استفاده از داده های ساختاریافته، به این سایت مراجعه کنید Google Search Central Help Doc در اینجا.

گوگل در مورد نام فایل های تصویر و متن جایگزین اطلاعاتی ارائه می دهد: در جدیدترین پاد،ت Search Off the Record، Google Search Liaisons این را نشان می‌دهد اهمیت نام فایل های تصویری و متن جایگزین، و همچنین نحوه یافتن تعادل کامل بین دسترسی و بهینه سازی موتور جستجو (SEO). اگرچه نام فایل های تصویری به رتبه بندی مرتبط نیستند، اما به تعیین اینکه تصویر از چه چیزی است کمک می کند. بنابراین، توصیفی بودن هنگام نامگذاری فایل های تصویری ضروری است زیرا به جستجوی تصویر کمک می کند. علاوه بر این، مو، تصریح کرد که تغییر نام فایل‌های تصاویری که قبلاً ،یده یا نمایه‌سازی شده‌اند، تأثیر کمی دارد. با این حال، از نظر متن جایگزین، کارکرد اصلی آن کمک به افرادی است که از صفحه‌خوان‌ها استفاده می‌کنند، با این حال، قابلیت دسترسی را نیز دارد. اساسا، ربات‌های موتور جستجو از نظر فنی نمی‌توانند تصاویر را ببینند. بنابراین، متن جایگزین به آنها کمک می کند تا بدانند تصویر در مورد چیست. مو، گفت، اما یافتن تعادل بین سئو و دسترسی مهم است. اما، یک روش بد این است که بخش متن جایگزین را خالی بگذارید زیرا ممکن است صفحه‌خوان شروع به خواندن نام فایل کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی اطمینان از استفاده موثر از متن جایگزین، به مجله موتور جستجو مراجعه کنید یا صفحه اسناد کنسرسیوم وب جه، (W3C) برای دستورالعمل های مربوط به ویژگی های alt یا آموزش بهینه سازی هفت نوع مختلف تصویر اینجا.

گوگل دیدگاه اصلی خود را در مورد تغییر مسیرهای IP جغرافیایی نشان می دهد: تغییر مسیرهای GEO IP عموماً یک موضوع نسبتاً پیچیده است. با این حال، در آ،ین سری ویدیوی Googlebot، رابط جستجوی گوگل، جان مو،، آنچه را که باید در نظر داشته باشید در مورد “تغییر مسیر جغرافیایی مبتنی بر وضعیت در آدرس IP کاربر” برجسته می کند. اگرچه این موضوع نسبتاً عمیقی است که نمی‌توان آن را به طور کامل در یک ویدیو پوشش داد، مهم است که توجه داشته باشید که صفحات وب از یک مکان ،یده و فهرست‌بندی می‌شوند. این بدان م،ی است که یک نسخه از وب سایت شما ایند، می شود. متأسفانه، تعیین مک، که Googlebot برای ،یدن انتخاب می کند تقریباً غیرممکن است. با این حال، اطمینان از اینکه مهمترین اطلاعات شما برای همه ،، که از سایت شما بازدید می کنند قابل مشاهده است بسیار مهم است. بنابراین، مطمئن شوید که کاربران خاصی را از مکان‌های خاص مسدود نکنید زیرا ممکن است Google آنها را فهرست نکند. برای اطلاعات بیشتر، به مجله موتور جستجو مراجعه کنید یا ویدیوی YouTube #AskGooglebot را کامل تماشا کنید.

Google جستجوهای دسکتاپ ،ید را بصری تر می کند: نتایج جستجوی دسکتاپ برای جستجوهای مرتبط با ،ید در حال بهبود هستند. گوگل قصد دارد با نشان دادن مجموعه ای جامع تر از تصاویر در نتایج جستجو، تجربه ،ید را برای کاربران دسکتاپ بهتر کند. اکنون نتایج تک محصولی دارای قیمت و رتبه بندی هستند تا به کاربران کمک کنند تا انتخاب های آگاهانه تری داشته باشند. اکنون، وقتی روی یک محصول کلیک می‌کنید، پانلی که پیوندهایی به ،ده‌فروشان مختلف را نشان می‌دهد در پانل سمت راست صفحه ظاهر می‌شود. با توجه به زمین موتور جستجو. این به کاربران امکان می‌دهد بدون از دست دادن نتایج جستجوی اولیه خود، سایر انتخاب‌های مرتبط را مشاهده کنند، بنابراین می‌تو،د از جایی که کار را متوقف کرده‌اید ادامه دهید. ،یداران آنلاین همچنین می توانند بر اساس ،ده فروش، برند، نوع، نزدیک و اقلام فروش جستجو کنند. این ویژگی عمدتاً در مورد کالاهای خانگی، محصولات زیبایی، لوازم الکترونیکی و لباس اعمال می شود.

آ،ین گزارش FrightGeist گوگل 100 روند برتر جستجوی هالووین را برای سال 2022 نشان می دهد: با نزدیک شدن به Hallows Eve، بازاریابان روندهای جستجوی جالبی را پیدا کرده اند که منجر به تعطیلات همیشه محبوب می شود. با توجه به موتور جستجو مجلهسایت Google’s Halloween Frightgeist گرایش های برتر در جستجوهای آنلاین هالووین را نشان می دهد – که عمدتاً مربوط به ایده های لباس است. شما می تو،د نتایج جستجوی ملی و محلی را مشاهده کنید. 20 نتیجه برتر برای ایده های لباس در سال 2022 به شرح زیر است: 1) جادوگر، 2) مرد ،کبوتی، 3) دایناسور، 4) چیزهای عجیب، 5) پری، 6) دزدان دریایی، 7) ،گوش، 8) تشویق کننده، 9) کابوی و 10) هارلی کوئین، 11) دلقک، 12) خون آشام، 13) دهه 1980، 14) هو، پو،، 15) کدو تنبل، 16) چاکی، 17) عروسک، 18) فرشته، 19) بتمن و 20) ،س. برای گزارش کامل 100 جستجوی شبح آور برتر در این فصل هالووین، حتما این کار را انجام دهید گزارش کامل Freigeist را اینجا ببینید.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می تو،د استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.




منبع: https://www.seoblog.com/seo-news-you-can-use-google-spam-algorithm-update-complete/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است