اخبار SEO که می‌توانید استفاده کنید: انتشار به‌روزرسانی هرزنامه پیوند Google در دسامبر 2022 کامل شد


در 12 ژانویه 2023، گوگل این موضوع را تایید کرد به‌روزرس، هر،مه پیوند دسامبر 2022 سرانجام به پایان رسید. در مجموع، از زم، که برای اولین بار در ۱۴ دسامبر ۲۰۲۲ اعلام شد، این به‌روزرس، بیش از ۲۹ روز منتشر شد.

دلیل اصلی به‌روزرس، کاهش یا از بین بردن پیوندهای هر،مه‌ای بود که از دستورالعمل‌های گوگل تبعیت نمی‌کنند. این به‌روزرس، در همه زبان‌ها اعمال شده است و از چیزی به نام SpamBrain استفاده می‌کند، یک سیستم یادگیری ماشینی که برای بهبود تشخیص هر،مه استفاده می‌شود. این می تواند هر،مه را از هر دو وب سایتی که به وب سایت پیوند داده شده و پیوند داده شده، ی،ی پیوندهای ورودی و ،وجی را شناسایی کند.

وب‌سایت‌هایی که از دستورالعمل‌ها پیروی نمی‌کنند فی نفسه جریمه نمی‌شوند، اما در عوض شامل یا نادیده گرفته نمی‌شوند. برای جلوگیری از ضربه خوردن یا عقب نشینی از افت رتبه پس از به روز رس،، ضروری است از طبیعی بودن لینک های شما و پیروی از دستورالعمل ها اطمینان حاصل کنید.

همیشه بهتر است به مرور زمان پیوندها را به طور طبیعی دریافت کنید. اگر از پیوندهای وابسته استفاده می کنید، مطمئن شوید که آنها به درستی بر،ب گذاری شده اند.

اخبار سئو بیشتر که می تو،د استفاده کنید

گوگل می گوید پیوند دادن به چندین فروشنده از صفحه بررسی محصول می تواند رتبه شما را افزایش دهد: آلن کنت، م،ع توسعه‌دهنده Google اخیراً در مورد تغییر در بررسی‌های محصول صحبت کرده است. کنت از طریق توییتر به این سوال پاسخ داد صفحات بررسی محصول می توانند با پیوند دادن به چندین فروشنده رتبه بالاتری ،ب کنند. این مزیت است زیرا به خوانندگان امکان می دهد انتخاب های مختلفی را در مورد در دسترس بودن و قیمت در نظر بگیرند. با ارائه راه‌های مختلف به ،یداران برای ،ید، اساساً به گوگل نشان می‌دهید که سعی می‌کنید به مشتریان خود کمک کنید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند. از سوی دیگر، تنها ارائه یک لینک ممکن است به گوگل این سیگنال را بدهد که تمرکز اصلی شما ایجاد یک پیوند وابسته است. در سایر اخبار مربوط به صفحات و لیست های محصولات، از 15 فوریه 2023، همه نمایه‌های ،ب‌وکار Google فقط قیمت‌گذاری تک محصولی را مجاز می‌سازد. به عبارت دیگر، محصولات با قیمت های متعدد یا محدوده قیمت دیگر مجاز نخواهند بود. دعوت به اقدام سفارشی نیز دیگر مجاز نخواهد بود.

جان مو، بینش هایی در مورد ،اصر سربرگ جاوا اسکریپت و HTML ارائه می دهد: جان مو،، رابط جستجوی گوگل می گوید افزودن کد جاوا اسکریپت در زیر بخش HTML یا ،صر هدر باعث می شود که موتورهای جستجو به وضوح وب سایت شما را درک کنند.. بخش Header به ،متی اشاره دارد که در ابتدای سند HTML حاوی ابرداده های مربوط به سند است، به ،وان مثال، ،وان، ،وان متا، توضیحات متا و غیره. جایی که HTML قرار می گیرد می تواند بر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تأثیر بگذارد، بنابراین ضروری است که این بخش واضح و سازماندهی شده باشد. مطمئن شوید که فقط اطلاعاتی دارد که به موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند صفحه درباره چیست و چگونه باید در مرورگرها و موتورهای جستجو نمایش داده شود.

بازیابی از Penalties Linke9 تا به روز رس، الگوریتم چقدر طول می کشد: با تمام به روز رس، های مختلف الگوریتم گوگل که اخیرا تجربه شده است، بسیاری از آنها سوال کرده اند اگر وب سایت آنها تحت تأثیر هر یک از به روز رس، ها قرار گرفته باشد، چقدر طول می کشد تا بازگردد. در آ،ین پاد،ت ساعات اداری سئوی گوگل، گوگل پیشنهاد می‌کند که ممکن است چندین ماه طول بکشد تا وب‌سایتی که «هر،مه» تلقی می‌شود، دوباره ارزیابی شود. البته بهترین کار این است که سعی کنید تا حد زیادی محتوای بی کیفیت خود را مطابق با دستورالعمل های گوگل تنظیم کنید. در نظر قبلی در نوامبر 2021، جان مو،، رابط جستجوی گوگل، اشاره کرد که ارزیابی کیفیت کلی یک وب سایت حتی ممکن است تا شش ماه طول بکشد. همچنین توجه به این نکته مهم است که وب‌سایت‌هایی که از دستورالعمل‌ها و خط‌مشی‌های Google تبعیت نمی‌کنند، از نتایج جستجو فهرست‌گشایی می‌شوند و همچنین تبلیغات خود را غیرفعال می‌کنند.

گوگل می گوید استفاده از چندین سیگنال تاریخ به حفظ اعتبار صفحات وب کمک می کند: گوگل اخیراً بر اهمیت شامل ، تاکید کرده است چندین نشانگر تاریخ در صفحات وب. دلیل این امر اطمینان از نمایش تاریخ صحیح در نتایج جستجو است. دنی سالیوان، رابط جستجو برای گوگل، از طریق توییتر اظهار داشت که این به کاهش احتمال تکرار خطاها کمک می کند. این خطاها می‌تواند باعث سردرگمی شود یا کاربران را از وب‌سایت منحرف کند، به همین دلیل برای ناشران بسیار مهم است که از ارائه سیگنال‌های من، به Google اطمینان حاصل کنند. راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که یکی از آنها استفاده از تگ های HTML صحیح است. برای کاهش سردرگمی، توصیه می شود فقط از یک تاریخ واضح و قابل مشاهده استفاده کنید. بهترین مکان بین متن و ،وان مقاله خواهد بود.

مایکروسافت بینگ قصد دارد ChatGPT را در ماه مارس ادغام کند: غول فناوری مایکروسافت اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد ادغام خود را با ربات چت هوش مصنوعی (AI) ChatGPT راه اندازی کند.، برای کمک به بهبود نتایج جستجو. در سال 2019، مایکروسافت یک میلیارد دلار در OpenAI سرمایه گذاری کرد. ایده این است که مایکروسافت به ChatGPT اجازه می دهد به جای ارائه لیستی از نتایج جستجو، به سوالات در قالب مکالمه پاسخ دهد. اگر مایکروسافت با موفقیت تجربه کلی را برای کاربران بهبود بخشد، به طور بالقوه می‌تواند برتری بیشتری نسبت به رقیب اصلی خود، گوگل ایجاد کند. اگرچه هنوز تأیید نشده است که چه زم، این تغییر خواهد کرد، ChatGPT در حال حاضر رایگان است. با این حال، برنامه هایی برای شارژ در نهایت کاربران وجود دارد. این بدان م،است که مایکروسافت ممکن است تنها دسترسی رایگان به ChatGPT باشد.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می تو،د استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.




منبع: https://www.seoblog.com/seo-news-you-can-use-googles-december-2022-link-spam-update-rollout-complete/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است