اتصال عملکرد و معیارها به نتایج [Podcast]


به حدا،ر رساندن بازگشت سرمایه از طریق استراتژی های تبلیغات اجتماعی موثر

تبلیغات اجتماعی می تواند یک نقطه ورود آسان برای بسیاری از سازمان ها باشد. اما، با همه هدف‌گذاری و معیارهای ردیابی، به راحتی می‌توان غرق شد.

د،ل آلوارادو، مدیر عامل شرکت White Shark Media و رئیس مهندسی AdClicks به من در SEJS،w پیوست تا در مورد اطمینان از سودآوری و موفقیت با تبلیغات اجتماعی شما صحبت کند.

بینشی در مورد چگونگی استفاده از معیارها و استراتژی های تبلیغات اجتماعی برای دستیابی به بازگشت سرمایه بهینه و نتایج قابل اندازه گیری ،ب و کار به دست آورید.

از نظر روندها، ما شاهد سرمایه گذاری بسیار بیشتری توسط تبلیغ کنندگان و آژانس ها در زمینه تولید ویدیو و کیفیت تولید ویدیو خواهیم بود. افراد زیادی هستند که روی تازه ، خلاقیت‌ها و کپی‌هایشان سرمایه‌گذاری می‌کنند و تولید آن‌ها را کمی بالاتر می‌برند، زیرا این همان چیزی است که امروزه برای کاربران بسیار جذاب است. –د،ل آلوارادو، 05:25

رویکرد من نسبت به هوش مصنوعی بیشتر حول تحقیق است نه تولید محتوای واقعی. و من هنوز تیمم را دارم، برای ایجاد آن قطعه بسیار بدیع که واقعاً برای مشتری جذاب باشد و با مشتری صحبت کند، تلاش می‌کند. –د،ل آلوارادو، 11:04

در دنیای سئو، مردم به آن به ،وان یک کانال بازاریابی بسیار مستقیم و پاسخ گرا نگاه می کنند. مثلاً، اوه، شما این ترافیک را از Google دریافت کردید، تبدیل شد، بسیار خوب، سپس شما منبع دریافت می کنید. در حالی که معمولاً اینطور نیست. مردم دوست دارند تحقیق کنند. با وجود 10 لیست برتر و بررسی همتایان، به این م،ی است که افراد در حال انجام تحقیقات یا تلاش برای کشف چیزها هستند. آنها ممکن است روزی از طریق سئو از سایت شما بازدید کنند، تحقیق کنند، و در نهایت از طریق تبلیغات بازدید کنند، اما سئو بخشی از آن بود یا ارگ،ک بخشی از آن بود. یا شاید یکی از آ،ین مراحل سفر ،یدار این باشد که واقعاً به سایت بروید، جستجو کنید، سایت را پیدا کنید، اطلاعات اولیه را از آن بیابید و سپس از آن ترافیک ارگ،ک یا آن بازدید ارگ،ک تصمیم نهایی را بگیرید. ،ید، که حتی می تواند یک جستجوی مارک باشد. -لورن بیکر، 22:15

[00:00] – درباره د،ال
[03:00] – تجربه کار بر روی کمپین هایی که در TikTok جستجوگر هستند
[04:42] – آیا دنیل در حال حاضر تبلیغات ویدیویی بیشتری انجام می دهد؟
[08:02] – آیا او از هوش مصنوعی در کمپین ها استفاده می کند؟
[14:00] – چگونه ROI را در کمپین های چند پلتفرم نشان می دهید؟
[18:30] – آیا او CRM ها را با کلیک های تبلیغاتی ادغام می کند؟
[21:58] – نحوه ردیابی نقاط انتساب از طریق سئو و اجتماعی با یک کلیک تبلیغاتی.
[25:18] – جایی که د،ل شاهد بازی انتقال GA4 به ردیابی اسناد است
[28:30] – آیا او سیستم عامل های اجتماعی را بر ردیابی متریک می بیند؟
[33:07] – سفر د،ل از ناظر SEM به مدیر عامل.

منابع ذکر شده:
رسانه ،ه سفید – https://www.whitesharkmedia.com/
AdClicks –

این دیگر فقط Gen Z نیست، بلکه در واقع محدوده های سنی بسیار بیشتری را در TikTok در نظر گرفته اند. و بنابراین ما در حال یافتن تعداد بیشتری از مشتریان خود هستیم که علاقه مند به ورود به آن هستند. –د،ل آلوارادو، 4:04

مطمئن شوید که ردیابی را در همه دستگاه‌ها یا همه برنامه‌هایتان اجرا می‌کنید. به ،وان مثال، اگر شما نه تنها وب سایت خود را دارید، بلکه مثلاً یک برنامه تلفن همراه دارید، که اکنون بسیاری از افراد آن را دارند، آن را با اطلاعات موجود در CRM خود ،یب کنید تا CRM شما نیز به شما اجازه دهد تا به دنبال نوعی حقیقت باشید. که یکی از مواردی که ما نیز بسیار شاهد آن هستیم، این مفهوم نگاه ، به بازده هزینه تبلیغات است، اما نگاه ، به آن از دیدگاه جه، در مقابل دیدگاه هر ناشر. –د،ل آلوارادو، 31:23

بزرگترین چیزی که به من کمک کرد تا در ،ب و کار به جلو بروم این است که من واقعاً به کارهایی که انجام می دهم علاقه مند هستم. –د،ل آلوارادو، 35:47

برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مش، شوید:

ارتباط با د،ل آلوارادو:

د،ل آلوارادو یک ستاره واقعی فناوری است که به مدت هشت سال با مهارت در صنعت فناوری بازاریابی مانور می دهد. نقش‌های فعلی او به‌،وان مدیر عامل White Shark Media و رئیس مهندسی AdClicks، زمینه‌ای منحصربه‌فرد برای کمک به سازمان‌ها در ایجاد تجربیات قانع‌کننده از طریق فرآیندهای ساده‌شده فراهم می‌کند که از طریق فناوری‌های پیشرفته برای مشتریان ارزش افزوده خواهد داشت.

د،ل با نوآوری و تخصص خود در فناوری، به منبعی برای ،ب و کارهایی تبدیل شده است که علاقه مند به استفاده از آ،ین پیشرفت های فناوری بازاریابی هستند. با کمک او، ،ب‌وکارها می‌توانند جلوتر از منحنی باشند و با راه‌حل‌های فناوری بازاریابی پیشرفته به نتایج واقعی دست یابند.

با د،ل در لینکدین ارتباط برقرار کنید:

با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:

او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید:




منبع: https://www.searchenginejournal.com/social-ads-metrics-podcast/483630/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است