آیا Google عملیات Sting خرید را پیوند می دهد؟

بحث انجمن در Reddit.


منبع: https://www.seroundtable.com/google-link-buying-sting-operations-34709.htmlفکر نمی‌کنم گوگل این کار را انجام دهد، اما می‌دانم کارمندان Google در طول سال‌ها چنین ارتباطی را از طریق ایمیل، ناخواسته دریافت کرده‌اند. و همانطور که جان گفت، آنها حتی آنها را به آدرس های ایمیل رسمی گوگل ارسال می کنند.

می دانم که همه شما این ایمیل ها را نه یک یا دو بار در ماه، بلکه بیشتر از چند بار در روز دریافت می کنید. بنابراین من تعجب نمی‌کنم که اینها بدون نیاز به Google برای انجام عملیات ویژه برای دریافت آنها به Google مراجعه کنند.

یک موضوع Reddit می‌پرسد که آیا گوگل در عملیات‌های ،ید لینک شرکت می‌کند، جایی که آنها وانمود می‌کنند که می‌خواهند یک لینک ب،ند و سپس از آن برای جریمه ، شبکه استفاده می‌کنند. جان مو، از گوگل در پاسخ گفت: “من همیشه پیشنهادات را به آدرس ایمیل رسمی گوگل ارسال می کنم.” این بدان م،است که گوگل نیازی به انجام این کار فعالانه ندارد. آنها بدون هیچ گونه عملیات رسمی یا ضروری به گوگل می آیند.

گوگل سوات لگو

به نظر می رسد گوگل ممکن است از این ایمیل ها علیه شبکه استفاده کند. این اولین بار نیست که گوگل این حرف را می زند. گری ایلیز از گوگل در سال 2017، جایی که شخصی به او ایمیلی درباره ،ید لینک بر اساس DA ارسال کرد. هک، حتی در سال 2016، شخصی به مت کاتز با درخواست پیوند پولی ایمیل زد و در سال 2012 آن را برای کارمند دیگری از گوگل ارسال کرد. در سال 2019، گری ایلیس از گوگل گفت که حتی با این افراد صحبت کرده است. این کار هوشمندانه ای نیست که از کارمندان Google که در جستجوی گوگل کار می کنند بخواهیم دستورالعمل های وب مستر خود را زیر پا بگذارند.

این سوال پیش آمد Reddit“ی،ی آیا آنها هر،مه هایی را به شکل مبدل به ،وان بازاریاب برای وبلاگ نویسان و ناشران ارسال می کنند و از وب سایت آنها درخواست ،ید لینک می کنند و سپس پس از انجام معامله آنها را به دلیل نقض قانون پیوندهای پولی از فهرست گوگل حذف می کنند؟”

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است