آیا محتوای هوش مصنوعی به وب سایت شما کمک می کند یا به آن آسیب می رساند؟ • Yoast

این تنها هوش مصنوعی نیست که این تعصب را دارد. همه ما یک سوگیری ناخودآگاه داریم که سعی می کنیم آن را بیاموزیم و تکامل دهیم. این همان چیزی بود که ما را به اینجا رساند. همه ما باید برای نوشتن محتوای فراگیرتر بهتر عمل کنیم. تنها با صرف زمان برای نوشتن محتوای فراگیر، اینترنت امروزی را شکل خواهیم داد. این به ،ه خود به این م،ی است که ما می تو،م ابزارهای هوش مصنوعی آینده را با زب، فراگیرتر و کمتر تحقیر آمیز آموزش دهیم.

این مدل های زبان بزرگ (LLM) که قدرت افرادی مانند Google Bard، دستیار Bing مایکروسافت، و ChatGPT OpenAI را در مورد محتوای اینترنت امروزی آموزش داده اند. و در حالی که بیشتر مردم دوست دارند باور کنند که اینترنت متنوع و فراگیر است، اما برخی از آنها را دارد خیلی گوشه های مشکوک

هوش مصنوعی مانند آن مردی است که در جلسات حضور دارد که فقط حرف دیگری را تکرار می کند تا هوشمندانه به نظر برسد

– فرانسوا شولت (@fc،llet) 12 فوریه 2023

با مخاطب، که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، ارتباط من، برقرار کنید. هنگامی که شما به طور فراگیر می نویسید، شما، دوست من، به ایجاد محتوایی کمک می کنید که اینترنت آینده را به مکان بهتری تبدیل کند.

مراقب تعصب خود باشید

تا حدی، استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی به ،وان میانبر قابل قبول است. امروزه، با این حال، سازندگان محتوا بدون در نظر گرفتن داده هایی که هوش مصنوعی را تغذیه می کنند، از آنها استفاده می کنند. این منجر به تقویت و گسترش اتاق‌های اکو می‌شود و به ایجاد محتوای مشابه و تولید تصاویر نژادپرستانه و غیرشامل/متنوع کمک می‌کند.

ابزار استخدام آمازون و Dall-E 2 چند نمونه از تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی هستند که سرکش هستند. و عجیب نیست که ابزارهای محتوای هوش مصنوعی به همین ترتیب پیش می روند زیرا اینترنت مملو از محتوای نوشته شده است مردان سیس سفید متوسط ​​،یسی زبان.

از آنجایی که ابزارهای محتوای هوش مصنوعی ایجاد محتوا را بسیار آسان می کند، اکنون تولید آن آسان تر از همیشه شده است ی،ان محتوا مثل بقیه و اگر همه از یک هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کنند، هیچ ، محتوای جدیدی ایجاد نمی کند. ما در واقع یک اتاق پژواک ایجاد خواهیم کرد که هیچ فکر یا ایده جدیدی وارد نمی شود. این منجر به دیدی محدود و غیر فراگیر از جهان می شود.

حتی اگر این بخشی از مخاطبان هدف شما باشد، تنها مخاطب نیست. افراد از هر پیشینه با انواع تجربیات در حال حاضر تنها درصد کمی از صداهای شنیده شده را تشکیل می دهند.

فرانسوا شوله یک توییت لذت بخش در مورد افکار او در مورد محتوای هوش مصنوعی:

در رابطه با این موضوع، مگی هریسون در Futurism مقاله جالبی در مورد آن نوشت ChatGPT اساساً یک ماشین توضیح خودکار است. فقط داشتن این دیدگاه، دور از فراگیر بودن، از جهات مختلف برای جامعه مضر است. این به دلیل تنوع گسترده مردم و دیدگاه‌ها در جهان ما نیست. همچنین از گروه هایی از مردم که اغلب در گذشته مورد غفلت و به حاشیه رانده شدن بوده اند، حمایت نمی کند.

مجموعه های آموزشی هوش مصنوعی تعصب دارند

پذیرش گسترده تولید کننده های محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، تولید سریع محتوا را در مقیاس آسان تر از همیشه می کند. تنها با چند کلیک، هر ،ی می‌تواند یک مقاله کلی و کلی تولید کند یک شخص باید ویرایش کند برای تن، با لحن ،ب و کار خود و واقعی ساختن آن.

نمونه دیگری از نژادپرستانه شدن هوش مصنوعی است ایجاد تصویر با هوش مصنوعی. اگر می خواهید تصویری از یک زوج رمانتیک که دست در دست هم گرفته اند ایجاد کنید، غیر معمول نیست که ببینید همه ژنراتورها عمدتاً سفیدپوستان را پس می دهند. در جولای 2021، Dall-E 2 ابزار خود را به‌روزرس، کرد تا «تنوع جمعیت جهان را با دقت بیشتری منع، کند». متأسفانه، هنوز هم ع، هایی تولید می کند که متنوع نیستند. فقط زم، که کلمه “فقیر” را به دستور اضافه کنید، افراد رنگین پوست را نشان می دهد.

دقیقاً مانند تجزیه و تحلیل خوانایی ما، در متن شما به دنبال کلماتی از پایگاه داده ما است که نژادپرستانه، ،تی، غیرشامل یا تحقیرآمیز هستند. این به شما کمک می کند تا از آن کلمات و عبارات غیرشامل آگاه شوید. بازخورد و جایگزین های من،ی دریافت خواهید کرد که می تواند محتوای شما را بهبود بخشد تا اطمینان حاصل شود که بازدیدکنندگان سایت احساس می کنند با آنها صحبت می شود. تنها با چند قدم کوچک در مسیر درست، امیدواریم همه ما بتو،م جهان و وب را به مک، فراگیرتر و متنوع تر برای نسل های آینده تبدیل کنیم. و برای هوش مصنوعی آینده.

سام آلدرسون

آنها ممکن است قصد ایجاد یک هوش مصنوعی ، ، را نداشته باشند، اما از آنجایی که داده‌هایی که به آن داده شده بود به سمت استخدام‌های مرد بیشتر منحرف شده بود، فکر می‌کرد که کار درستی انجام می‌دهد. اگر داده‌هایی که برای آموزش استفاده می‌کنند مغرضانه باشد، هوش مصنوعی همیشه مغرضانه خواهد بود.

ایجاد تصویر نیز می تواند مشکل ساز باشد

یکی از نگر، های اصلی در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، عدم اصالت و اصالت است. در حالی که الگوریتم ها می توانند سبک و لحن محتوای موجود را تقلید کنند، نمی توانند جایگزین خلاقیت و اصالت افراد واقعی شوند.

در نتیجه، سازندگان محتوا باید از داده‌ها و الگوریتم‌های مورد استفاده ابزارهای هوش مصنوعی آگاه باشند تا اطمینان حاصل کنند که محتوای آن‌ها معتبر، متنوع و فراگیر است و کلیشه‌ها یا شیوه‌های حذفی را تداوم نمی‌بخشد.

بسیاری از محتوای آنلاین نماینده نیستند

این فقط به افراد رنگین پوست محدود نمی شود. جامعه LGBTQI+ نیز طعمه این تصاویر غیر فراگیر شد. البته، ابزارها می توانند تنظیماتی را در سیستم خود انجام دهند. ما هنوز راه زیادی در پیش داریم تا دنیایی را که در آن هستیم منع، کنیم. همانطور که زوئی لارکین (لویتی) در پست وبلاگ در تعصب هوش مصنوعی: متأسفانه هوش مصنوعی از تمایلات تعصبات انس، در امان نیست. می‌تواند به انسان‌ها در تصمیم‌گیری بی‌طرفانه‌تر کمک کند، اما تنها در صورتی که برای اطمینان از عدالت در سیستم‌های هوش مصنوعی سخت کوش باشیم.»

ویرایش انس، را فراموش نکنید

با استفاده از این ابزارهای جدید و براق، به راحتی می تو،د در همه هیجان ها غرق شوید و محتوای زیادی تولید کنید. با این حال، چیزی وجود دارد که ما نمی تو،م و نباید هنگام استفاده از این AI ها نادیده بگیریم. ممکن است تعجب نکنید که استفاده از ابزار هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای خود باعث ایجاد محتوای مشابه با دیگران می شود. برای اولین بار، این برای SEO شما عالی نیست.

اگر می‌خواهیم چرخه تکرار مداوم همان محتوا را بشکنیم، باید در نوشتن و ایجاد محتوای فراگیرتر پیشرفت کنیم. به این ترتیب، ما می‌تو،م هوش مصنوعی‌های آینده را در اینترنت فراگیرتر و متنوع‌تر آموزش دهیم.

محتوای امروز را برای آینده بهتر کنید

هوش مصنوعی یا هوش مصنوعی به سیستم‌هایی اطلاق می‌شود که وظایفی را انجام می‌دهند که معمولاً به هوش انس، نیاز دارند، مانند ادراک، یادگیری، استدلال، حل مسئله و تصمیم‌گیری. و در حال حاضر، انفجاری از ابزارهای هوش مصنوعی در اشکال و اندازه‌ها وجود دارد.

این یک مسئولیت بزرگ است، ما می د،م. و این چیزی نیست که یک شبه تغییر کند. طول میکشه. ما بدون شک اشتباه خواهیم کرد. اما، با تلاش در حال حاضر برای ایجاد محتوای متنوع و فراگیر، ما توپ را به سمت اینترنت بهتر آغاز خواهیم کرد.

پس چه می تو،م بکنیم؟

به ،وان مثال، آمازون هوش مصنوعی را استخدام می کند. آنها این ابزار را به ،وان “جام مقدس” استخدام توسعه دادند تا به آنها کمک کند تا افراد من، برای این شغل را پیدا کنند. آمازون برای آموزش هوش مصنوعی از رزومه‌های ده ساله عمدتاً مردانه استفاده کرد. البته، این بازتابی از صنعت فناوری به طور کلی است، اما به این م،ی است که این ابزار ،ت گرا شده است.

می تو،د از ابزارهای هوش مصنوعی به ،وان بخشی از فرآیند تولید محتوا استفاده کنید. با این حال، قبل از انتشار باید یک ویرایش انس، انجام دهید. نسبت به محتوایی که از ابزار هوش مصنوعی بیرون می آید انتقاد کنید. حتماً یک بررسی واقعی انجام دهید. و تنظیمات بسیار مورد نیاز را انجام دهید. شما نباید فقط لحن صدا را در محتوای خود تنظیم کنید، بلکه باید آن را از نظر تنوع و فراگیر بودن نیز بررسی کنید. شما باید هر محتوای مشکل زا را مشخص کنید. آن را تا حدی بهبود دهید که هر ،ی بتواند با آن ارتباط برقرار کند و شما با آن راحت باشید.

چگونه محتوای خود را فراگیرتر کنیم

سم آلدرسون یک بومی دیجیتال با قلب آنالوگ است و علاقه زیادی به بازاریابی همه چیز دارد. آنها علاقه خاصی به رسانه های اجتماعی دارند. آنها بر این باورند که این یک راه فوق العاده برای برقراری ارتباط با داستان و ارزش های برند شما و در عین حال سرگرمی است. و هر چه انسان بیشتری بتو،د آن را ایجاد کنید، ارتباطات بیشتری ایجاد خواهید کرد.

آواتار سام آلدرسون




منبع: https://yoast.com/ai-content/

به ،وان مثال، یک مطالعه توسط موسسه اینترنت دانشگاه آ،فورد نشان داد که ویراستاران (عمدتاً مرد) در بخش غربی جهان بیشتر مشارکت‌های خود را در ویکی‌پدیا انجام داده‌اند. جهان بینی منحرف.

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی اغلب فاقد جزئیات، عمق و اصالت است که می تواند به اعتبار و شهرت یک برند آسیب برساند. علاوه بر این، استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می‌تواند کلیشه‌ها، سوگیری‌ها و شیوه‌های حذفی را تداوم بخشد، زیرا الگوریتم‌ها تمایل دارند ال،ا و ترجیحات موجود را تکرار کنند.

سعی کنید آن فرد از جلسه نباشید که حرف دیگران را تکرار کند. محتوا را با صدای خود تولید کنید و آن را برای گسترده ترین مخاطبان ممکن در دسترس قرار دهید. همه اینها اینترنت بهتری را برای همه ایجاد می کند.

ابزارهای محتوای جدید هوش مصنوعی چپ و راست ظاهر می شوند. این ابزارها می توانند به شما کمک کنند تا یک پست اجتماعی یا یک پست وبلاگ کامل بنویسید، به هر سوالی پاسخ دهید یا حتی یک تصویر کاملاً جدید ایجاد کنید! این زم، عالی و مفید است که فقط زمان کمی دارید یا به الهام بیشتری نیاز دارید. اما سوال بزرگ این است که آیا ابزارهای هوش مصنوعی واقعا به ما کمک می کنند؟ آیا باید از آنها برای ایجاد محتوای خود استفاده کنیم؟ در این پست وبلاگ محتوای هوش مصنوعی و اینکه چرا باید مراقب نحوه استفاده از آن باشیم، بحث خواهد شد.

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در حال افزایش است

استفاده از اینترنت امروزی برای آموزش هوش مصنوعی مشکلات متعددی دارد. این بدان م،است که هوش مصنوعی‌ها خود نژادپرست، ،ت‌گرا یا توانایی‌گرا می‌شوند، زیرا محتوایی که در آن آموزش می‌بینند، نژادپرستانه، ،ت‌گرا یا توانایی‌گرا است. بیایید به چند نمونه نگاه کنیم.

ش،ت استخدام هوش مصنوعی آمازون

ما باید تلاش کنیم برای جه، که بسیار فراگیرتر از امروز است تلاش کنیم. استفاده از انجمن های عمومی در اینترنت برای آموزش هوش مصنوعی ممکن است بهترین ایده نباشد. در سال‌های اخیر این امر منجر به نژادپرستی و مغرضانه شدن هوش مصنوعی شده است.

چند نمونه

همچنین منجر به یک مسئله بسیار بزرگتر می شود که همه ما را تحت تأثیر قرار می دهد. این محتوا اغلب به هیچ وجه متنوع و فراگیر نیست. این توسط هوش مصنوعی هایی ایجاد شده است که با محتوای مغرضانه آموزش دیده اند. و این محتوا اغلب توسط یک نوع شخص نوشته می شود. بیایید به این موضوع بپردازیم و دریابیم که چه کاری می توان انجام داد!

ممکن است سخت باشد که بد،د از کجا شروع کنید. اینجاست که ابزارها می‌توانند به شما کمک کنند تا در مسیر دسترسی به اینترنت فراگیرتر و متنوع‌تر قرار بگیرید. به ،وان مثال، تجزیه و تحلیل زبان فراگیر ما در Yoast SEO. این تحلیل جدید به شما کمک می‌کند بفهمید که چه زم، ممکن است به طور ناخودآگاه از اصطلاحی استفاده کرده باشید که فراگیر نیست یا در واقع نژادپرست، ،ت‌گرا یا توانایی‌گرا است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است