آیا محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی جایگزین مزرعه های ارزان قیمت محتوای قدیمی می شود؟

واژه ساز. ابزاری که برای تولید این محتوا استفاده می شود Wordsmith است، چیزی که آنها بیش از یک سال است که از آن استفاده می کنند و شرکت های دیگر نیز از آن استفاده می کنند.

شما آن را با تجزیه و تحلیل اخبار درآمدهای مالی، داستان‌های خبری امتیازات ورزشی و هر چیزی که می‌توان تا حدودی قالب‌بندی کرد، بسیار مشاهده می‌کنید. ماشین‌ها می‌توانند معیارها را است،اج کنند و سپس با استفاده از داده‌های اصلاح‌شده مقاله معقولی بنویسند.

اگر گوگل نظر خود را بگوید، و آن‌ها این کار را انجام دهند، گوگل می‌خواهد محتوایی به گونه‌ای نوشته شود که برای کمک به کاربران طراحی شده باشد. اگر The Verge در گفتن اینکه هدف این محتوایی که هوش مصنوعی می نویسد این است که فقط رتبه خوبی در جستجو داشته باشد، دقیق باشد، به روز رس، محتوای مفید جدید گوگل باید به این موضوع رسیدگی کند. ممکن است امروز با آن مق، نکند اما در آینده باید با آن مق، کند.

اگر بدبینانه نگاه شود، کاملا منطقی است که Red Ventures هوش مصنوعی را به کار گیرد: الگوریتم جستجوی گوگل را پر از محتوا می کند، تلاش می کند برای جستجوهای ارزشمند مختلف رتبه بالایی ،ب کند، و سپس زم، که بازدیدکنندگان روی یک کارت اعتباری یا برنامه وام مسکن کلیک می کنند، هزینه دریافت می کند. هوش مصنوعی هزینه تولید محتوا را کاهش می دهد و سود هر کلیک را افزایش می دهد. هیچ شرکت سهامی خاص در جهان وجود ندارد که بتواند در برابر این وسوسه مقاومت کند.»

زمان مشخص خواهد کرد، اما تماشای همه این‌ها بسیار جالب است، درست مانند به‌روزرس،‌های الگوریتم پاندا، پنگوئن و سایر الگوریتم‌های جستجوی Google در طول سال‌ها.


این به طور خاص در تضاد با آ،ین الگوریتم به روز رس، محتوای مفید گوگل است، که هدف آن کاهش رتبه سایت هایی است که در آن محتوا ابتدا برای موتورهای جستجو نوشته می شود (ی،ی محتوایی که برای رتبه بندی در جستجو نوشته شده است و به مردم کمک نمی کند).

این مقاله در ادامه توضیح می‌دهد که چگونه این سایت‌ها تلاش می‌کنند در فضای کارت اعتباری رتبه خوبی ،ب کنند و این ترافیک را به کلیک برای درآمدهای وابسته تبدیل کنند. این مقاله توضیح می‌دهد: «Red Ventures جایگاه مهمی در کارت‌های اعتباری و سایر محصولات مالی پیدا کرده است.

یکی از کارمندان سابق CNET می‌گوید که Red Ventures از فناوری خودکار برای محتوا استفاده می‌کرده است. آنها می گویند ابزاری به نام Wordsmith – که در داخل به دلیل استفاده از آن در داستان های وام مسکن با نام مستعار “Mortgotron” شناخته می شود – حداقل یک سال و نیم مورد استفاده قرار گرفته است.

جدید در زمین موتورهای جستجو

The Verge امروز قطعه ای به نام دارد داخل ماشین پول SEO مبتنی بر هوش مصنوعی CNET. این بخش بسیاری از آنچه را که در جستجوی گوگل گزارش کرده‌ایم در پاسخ به BankRate پوشش می‌دهد، برندهای بیشتری که از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا در هفته گذشته استفاده می‌کنند. همچنین بیشتر به این می پردازد که چگونه این شرکت از ماشین ها برای جایگزینی انسان های ارزان قیمت برای تولید محتوای با کیفیت پایین طراحی شده برای رتبه بندی خوب در جستجو استفاده می کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. یافتن راه های کم هزینه برای تولید محتوای بی پایان که بتواند رتبه خوبی در جستجوی گوگل داشته باشد، وسوسه انگیز است. منظورم این است که چه ،ی نمی خواهد به سرعت و با هزینه بسیار کم پول زیادی به دست آورد؟ اما این تلاش ها تا کی ادامه خواهند داشت؟ آیا این یک استراتژی بلند مدت است؟ آیا به این تلاش‌ها نگاه می‌کنیم و می‌گوییم که به همین دلیل است که گوگل به‌روزرس، محتوای مفید را عرضه کرد؟

هدف Red Ventures به گزارش The Verge:

درباره نویسنده

بری شوارتز

مدل ،ب‌وکار Red Ventures ساده و صریح است: محتوایی را منتشر می‌کند که به‌منظور رتبه‌بندی بالا در جستجوی گوگل برای جست‌وجوهای «با هدف بالا» طراحی شده است و سپس از آن ترافیک با لینک‌های وابسته سودآور ،ب درآمد می‌کند.»

مزارع محتوا برای ایجاد مزرعه‌های محتوا، انسان‌ها را با هوش مصنوعی جایگزین کنید، محتوایی که هدف آن رتبه‌بندی خوب در جستجو، ایجاد ترافیک، کلیک بر روی تبلیغات، درآمد حاصل از شرکت‌های وابسته و سایر اه، انتشار است.

اما مقالات ربات منتشر شده در CNET نیازی به “خوب بودن” ندارند – آنها باید در جستجوهای گوگل رتبه بالایی داشته باشند تا افراد زیادی آنها را باز کنند و روی پیوندهای بازاریابی وابسته سودمندی که در آنها وجود دارد کلیک کنند.”

من می دانم که بسیاری از مردم اخیراً بر اساس ChatGPT بر روی محتوای هوش مصنوعی تمرکز کرده اند، اما بسیاری فراموش می کنند که Wordsmith و دیگران مانند Heliograf این کار را برای همیشه انجام می دهند. در اینجا یک توییت من در سال 2017 است که نشان می دهد مقالات هوش مصنوعی در آن زمان رتبه خوبی داشتند 🙂 https://t.co/qFgZknMEgX

– گلن گیب (@glenngabe) 20 ژانویه 2023

این فراتر از CNET است. Red Ventures همچنین مالک The Points Guy، Bankrate، و CreditCards.com است که «همه از طریق هزینه‌های وابسته کارت اعتباری ،ب درآمد می‌کنند».

در ادامه مقاله آمده است:

به اندازه کافی برای رتبه بندی خوب است. بنابراین با ا،اج کارکنان در این شرکت‌های انتشاراتی، آنها راه‌های بیشتری پیدا ،د تا ماشین‌ها محتوایی را بنویسند که در جستجو رتبه‌بندی شود. The Verge نوشت که فقط باید به اندازه کافی خوب باشد تا رتبه بندی شود،

داستان‌های هوش مصنوعی CNET در مرکز بحث‌ها، نمونه‌های ساده این استراتژی هستند: آیا می‌تو،د یک کارت هدیه با کارت اعتباری ب،ید؟ و “Zelle چیست و چگونه کار می کند؟” بدیهی است که برای رتبه بندی بالا در جستجوهای آن موضوعات طراحی شده اند. مانند CNET، Bankrate و CreditCards.com نیز مقالاتی با هوش مصنوعی درباره کارت‌های اعتباری منتشر کرده‌اند که در آن آگهی‌هایی برای باز ، کارت‌ها وجود دارد.»

الگوریتم های گوگل همه اینها مرا به یاد روزهای به‌روزرس، Google Panda می‌اندازد، جایی که Google الگوریتم‌هایی را برای شناسایی مزرعه‌های محتوا و محتوای نوشته شده با هدف ایجاد ترافیک جستجو ایجاد کرد. اکنون، با به‌روزرس، محتوای مفید، که به‌طور خاص با هدف تخفیف محتوای نوشته شده برای رتبه‌بندی جستجو (و نه برای کاربران) – این استراتژی که توسط وب‌سایت‌های Red Ventures به کار گرفته شده است، به نظر می‌رسد که در نهایت ش،ت خورده است – ی،ی اگر الگوریتم‌های Google این کار را انجام دهند. آنچه می گویند انجام خواهند داد

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/is-ai-written-content-replacing-cheap-old-content-farms-391979

جدید نیست. بله، یک سال و نیم است که این موضوع ادامه دارد. اما مدت طول، تری ادامه داشته است.

نمی تواند دوام بیاورد. ی،ی نمی تواند دوام بیاورد، نمی تواند در طول، مدت به کار خود ادامه دهد، درست است؟

آیا گوگل قبلاً با پاندا با سقوط مزرعه‌های محتوا به چنین تلاش‌هایی رسیدگی نکرده است؟ فکر نکنم. نه هنوز.

در اینجا یک توییت از گلن گیب است که نشان می دهد سال ها پیش چگونه کار می کرد:

آشنا بنظر رسیدن؟

ارزان است و در خدمت هدف است. اما آیا این همان محتوایی است که گوگل می خواهد رتبه بندی کند؟

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است