آیا برچسب های عنوان یک عامل رتبه بندی گوگل هستند؟


ارتباط بین ،وان صفحات و رتبه بندی جستجوی گوگل امروزه به همان شدتی که در روزهای اولیه سئو وجود دارد وجود دارد.

افراد در تمام سطوح دانش سئو موافق هستند که بهینه سازی ،وان صفحات برای موفقیت در جستجو حیاتی است.

و چطور تونستی بحث کنی؟

،اوین صفحات قابل مشاهده ترین جزء صفحات نتایج جستجوی گوگل (SERP) هستند. به راحتی می توان نتیجه گرفت که آنها وزن را به ،وان یک فاکتور رتبه بندی دارند.

اما، بهینه سازی بیشتر ،وما بهتر نیست. بهینه سازی می تواند از خط به دستکاری عبور کند. این زم، است که قبل از افراد واقعی برای موتورهای جستجو می نویسید.

از لحاظ تاریخی، زم، که سطح دستکاری به نقطه‌ای می‌رسد که کیفیت نتایج جستجو را پایین می‌آورد، گوگل فاکتورهای رتبه‌بندی را کاهش می‌دهد.

نمونه بارز این موضوع نام های دامنه است که زم، گوگل آنقدر ارزش قائل بود که رتبه بندی آن دشوار بود بدون کلمات کلیدی در URL شما

این موضوع مربوط به گذشته است و اکنون رتبه بندی با نام نام تجاری مبهم در URL شما به همان اندازه امکان پذیر است که با دامنه مبتنی بر کلمه کلیدی امکان پذیر است.

همانطور که جستجوی گوگل به بلوغ می رسد، منطقی است که تعجب کنیم که آیا ،اوین صفحات ممکن است در جهت مشابهی پیش روند. آیا گوگل در نهایت از هر،مه ها خسته می شود و وزن فاکتور رتبه بندی ،وان صفحه را کاهش می دهد؟

چه ،ی می داند در آینده چه چیزی در انتظار ماست، اما هنوز به آن نقطه نرسیده ایم. در مورد الگوریتم های گوگل با در نظر گرفتن ،اوین صفحات هیچ سوالی وجود ندارد.

درعوض، سوالات پیرامون ،وان صفحه عبارتند از:

  • میزان ارزش گذاری بر،ب های ،وان
  • چقدر برای تصویر بزرگتر بهینه سازی جستجوی یک وب سایت اهمیت دارند.

در این مقاله قصد داریم با بررسی ادعاهای مختلف و بررسی اظهارات ثبت شده از سوی گوگل به این سوالات پاسخ دهیم.

[Deep Dive:] راهنمای کامل فاکتورهای رتبه بندی گوگل

ادعا: بر،ب‌های ،وان یک عامل رتبه‌بندی هستند

،وان صفحه متنی است که در تگ <،le> در ،صر یک سند HTML ظاهر می شود.

،وان صفحه برجسته ترین و قابل مشاهده ترین ،صر یک قطعه صفحه هنگام انجام جستجوی گوگل است.

،وان یک صفحه نیز پس از کلیک بر روی یک نتیجه جستجو در تب مرورگر ظاهر می شود.

برجستگی ،اوین صفحات در SERP های گوگل منجر به ادعاهای مداوم مبنی بر اینکه آنها یک عامل رتبه بندی قوی هستند، شده است.

آیا ممکن است این ادعاها بیش از حد بزرگ باشد؟

شواهد برای بر،ب های ،وان به ،وان یک عامل رتبه بندی

گوگل بدون شک از تگ ،وان HTML برای درک اینکه صفحات درباره چه چیزی هستند استفاده می کند تا بتواند آنها را در نتایج جستجو رتبه بندی کند.

راهنمای شروع رسمی سئو این شرکت توصیه می کند ،اوین منحصر به فرد، دقیق و مختصر اما توصیفی در تمام صفحات وب سایت.

اما وقتی صحبت از قدرت ،اوین صفحات به ،وان یک عامل رتبه بندی می شود، شواهد نشان می دهد که آنها فقط یک سیگنال خفیف هستند.

جان مو، گوگل دارد اظهار داشت که ،وان صفحه برای رتبه بندی مهم نیست، حداقل در مقایسه با محتوای اصلی:

“ما استفاده می کنیم [the ،le tag] برای رتبه بندی، اما مهم ترین بخش یک صفحه نیست. بنابراین ارزش آن را ندارد که آن را با کلمات کلیدی پر کنید تا امیدوار باشیم که اینطور کار کند.

مو، در ادامه به شفاف سازی می پردازد که ،وان صفحه برای سئو مهم است و یک فاکتور رتبه بندی است.

با این حال، آنها آنقدر مهم نیستند که بازنگری ،اوین صفحات سایت به طور قابل توجهی بر موقعیت های رتبه بندی تأثیر بگذارد. او گفت:

«،اوین مهم هستند! آنها برای سئو مهم هستند. آنها به ،وان یک عامل رتبه بندی استفاده می شوند. البته، آنها قطعاً به ،وان یک فاکتور رتبه‌بندی استفاده می‌شوند، اما من نمی‌توانم بگویم زم، که برای تغییر ،وان صرف می‌کنید، بهترین استفاده از زمان شما باشد.»

مو، دوباره به این موضوع پرداخت در موقعیتی دیگر، تکرار این موضوع که ،اوین صفحه به گوگل کمک می کند تا بفهمد یک صفحه درباره چیست، اما برای تعیین رتبه بندی حیاتی نیست.

اگر در مورد تغییرات رتبه‌بندی آنقدر قوی صحبت می‌کنید که به طور کلی آن‌ها را می‌بینید، پس من فکر می‌کنم که تغییر ،اوین و متا تگ‌ها چیزی را که به دنبالش هستید به شما نمی‌دهد. بهینه سازی ،اوین و متا تگ ها تشخیص واقعی آنچه در یک صفحه است را برای ما آسان تر می کند، اما دید کلی وب سایت را به طور قابل توجهی تغییر نمی دهد.

با در نظر گرفتن تمام این موارد، واضح است که ،وان صفحه برای سئو ضروری است.

اما در سلسله‌مراتب فاکتورهای رتبه‌بندی امروزی، بر،ب‌های ،وان به هیچ وجه به بالاترین حد خود نزدیک نیستند.

[Discover:] اطلاعات بیشتر در مورد فاکتور رتبه‌بندی گوگل

حکم ما: بر،ب‌های ،وان یک عامل رتبه‌بندی هستند

آیا بر،ب های ،وان یک عامل رتبه بندی گوگل هستند؟

،اوین صفحه یک عامل تایید شده رتبه بندی گوگل هستند، با شواهدی که نشان می دهد قدرت آن از خفیف تا متوسط ​​متغیر است.

تگ ،وان ابزاری برای اطلاع رس، صفحه مورد نظر به گوگل است.

این به الگوریتم‌های جستجو کمک می‌کند تا بفهمند صفحه در چه دسته‌ای قرار می‌گیرد و به کدام پرسش‌ها ممکن است پاسخ دهد.

از آنجا، گوگل از عوامل مهم تری مانند محتوای اصلی برای تعیین رتبه صفحه استفاده می کند.

برای اطمینان، ارزش وقت گذاشتن برای نوشتن ،اوین هر صفحه را دارد.

وب سایت ها می توانند برای به دست آوردن هر جایگاهی در نتایج جستجو بدون ،اوین منحصر به فرد صفحه به ،وان حداقل بهینه سازی تلاش کنند.

آیا ،وان صفحه بر رتبه بندی جستجو تأثیر گذاشت؟

از آنجایی که اولین نسخه این کتاب الکترونیکی را منتشر کردیم، گوگل به‌روزرس،‌ای را در مورد نحوه تولید ،اوین صفحه در نتایج جستجو منتشر کرد.

زم، که ،وان ارائه شده با درخواست کاربر مرتبط نباشد، گوگل ،وان صفحه را در SERP جایگزین می کند.

به طور خاص، این اتفاق زم، می افتد که محتوای اصلی مرتبط باشد، اما ،وان به طور مستقیم با آنچه کاربر در نوار جستجو تایپ کرده است، صحبت نمی کند. گوگل ،وان صفحه را با متنی جایگزین می‌کند که احتمالاً توجه جستجوگر را به خود جلب می‌کند.

در واقع، این روی ظاهر نتایج جستجو تأثیر می گذارد، اما بر رتبه بندی تأثیر نمی گذارد.

گوگل تایید می کند که از ،اوین اصلی صفحه برای رتبه بندی جستجو استفاده می کند حتی اگر در SERP ها جایگزین شوند. نیازی نیست نگران از بین رفتن تلاش های بهینه سازی خود باشید.


تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو

عوامل رتبه بندی: واقعیت یا داستان؟  بیایید برخی از افسانه ها را از بین ببریم! [Ebook]




منبع: https://www.searchenginejournal.com/ranking-factors/،le-tags/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است