آیا این تکنیک های جایگزین سئو می توانند برای رتبه بندی موفقیت آمیز کلیدی باشند؟

آلن همچنین خاطرنشان می‌کند که ،ب‌وکارها باید حمایت مالی از سازمان‌های بزرگ در صنعت سلامت یا غیرانتفاعی را در نظر بگیرند، زیرا اغلب پیوند و نشان را به ،وان بخشی از آن در وب‌سایت‌های خود می‌دهند. او می‌گوید: «شما هم می‌تو،د به یک هدف بزرگ کمک کنید.

او می‌گوید: «رویکرد ما شامل تماس با همه آن راهنماها در صفحات دو تا دهم، تماس با آنها و ارائه داده‌های اضافی برای کمک به «جمع‌،» و اصلاح مقاله‌هایشان است.

او می‌گوید: «با ارسال پست در لینکدین و فیس‌بوک شروع کنید و به دوستان خود بگویید که به تازگی سایت خود را دوباره طراحی کرده‌اید یا ،ب‌وکار جدیدی راه‌اندازی کرده‌اید و واقعاً از برخی بازخوردها استقبال می‌کنید.

دوران ثبت نام در دایرکتوری ها، دامنه های تطبیق دقیق و پر ، کلمات کلیدی گذشته است. متخصصان سئو باید هر کاری که می توانند انجام دهند تا از رقبای خود پیشی بگیرند.

ما مرتباً می شنویم که زمان حضور در سایت یک نشانگر خوب سئو است، به هر حال، اگر افراد برای مدت طول، روی سایت شما بمانند و به صفحات مختلف مراجعه کنند، این نشان می دهد که اطلاعات شما مفید است، در مقایسه با کاربری که بعد از آن می آید و می رود. 5 ث،ه، در نتیجه نرخ پرش پایین.

ریچارد آلن، یکی از بنیانگذاران Capital Bean می‌گوید: «اما با نگاهی به رقبا، به نظر می‌رسد فهرست‌هایی وجود دارند که توجه بیشتری را نسبت به سایرین جلب می‌کنند.

ایجاد فهرست‌های برتر مانند بهترین شهرها برای انجام کاری، تشکیل خانواده یا بازنشستگی، تمایل بیشتری نسبت به دیگران به خود جلب می‌کند، به خصوص اگر پر از داده‌ها باشد.»

در نهایت، اگر برای برخی از کلیدواژه‌های بزرگ رتبه‌بندی زیبایی ،ب کردید، اما متوجه شدید که در حال سقوط هستید، می‌تو،د فقط به تجدید محتوا و جایگزینی آن با اطلاعات جدید و بهبودیافته فکر کنید، و امتیازات دیگری را در نظر بگیرید که توسط ،، که اخیراً به نظر می‌رسد رتبه‌بندی بهتری داشته‌اند، استفاده کنید.

ماری خاطرنشان می‌کند که ،ب‌وکارش سعی کرده است در آ، هفته‌ها محتوا را پست کند – در صورت استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا این کار آسان است – زیرا بعید است دیگران این کار را انجام دهند.

با به‌روزرس،‌های الگوریتم‌هایی که به صورت منظم‌تر منتشر می‌شوند، ماندن در بالای صفحه‌های نتایج موتور جستجوی Google (SERP) هرگز سخت‌تر نبوده است.

لوک فیتزپاتریک، رئیس بخش دیجیتال در Earned Media توضیح می‌دهد: «تکنیک جایگزین ما شامل یافتن وب‌سایت‌هایی است که قبلاً مقالات یا پست‌های وبلاگی در مورد موضوع شما نوشته‌اند، خواه در مورد سلامتی، امور مالی، سفر یا هر چیزی که نظر متخصص دارد صحبت کنید».

محتوا نمی‌تواند نازک و با هزاران کلمه باشد، زیرا باید مرتبط باشد و به سؤالات در صنعت شما پاسخ دهد و در صورت امکان توسط # بر،ب، پیوندهای مفید، تصاویر و ویدیوها ارائه شود.

“شما باید درک کنید که گوگل یک الگوریتم و یک ماشین است و نه فقط مجموعه ای از لباس ها که وب سایت ها را یک به یک نگاه می کنند.”

«قابل درک است که چندین ناشر از داشتن اطلاعات بیشتر در مقالات خود بسیار هیجان زده بودند و خوشحال بودند که پیوندی را به ،وان مرجع ارائه دهند. لینک بیلدینگ به دست آمد!»

نکته شماره 4 – استفاده از طعمه پیوندی که قبلاً موفقیت آمیز بوده است

مطمئناً، شما می‌تو،د از طریق ارتباط تهاجمی برای ایجاد پیوند، یک آژانس روابط عمومی یا گروهی از نویسندگان محتوا را استخدام کنید، اما آیا این استراتژی‌های جایگزین ساده زیر می‌توانند به شما برتری دهند؟

نکته شماره 1 – زم، که هیچ ، دیگری این کار را نمی کند، محتوا را ارسال کنید

«علاوه بر این، ما از مواردی مانند تعطیلات بانکی بریت،ا و آن هفته تنبل بین کریسمس و سال نو استفاده می‌کنیم، زیرا Google می‌تواند به خوبی متوجه شود که ما نسبت به رقبای خود فعال‌تر هستیم. اگر اینطور است، آیا ما شایسته رتبه های بالاتر نیستیم؟»

نکته شماره 2از کاربران بی طرف بخواهید که وب سایت شما را نقد کنند

ماری توضیح می‌دهد که گوگل هر روز یا حداقل هر چند روز یکبار دوباره ،یده می‌کند و تاکید می‌کند که تشخیص دقیق این موضوع دشوار است. او می‌گوید: «اگر می‌تو،د محتوا را در زمان‌های متفاوتی از روز یا سال پست کنید و گوگل تصمیم بگیرد سایت شما را فهرست‌بندی کند، چه ،ی می‌داند، این می‌تواند به شما مزیت رقابتی بدهد.

این تصور که “محتوا پادشاه است” مطمئناً درست است – شما به محتوای با کیفیت خوب و محتوای منظم آپلود شده نیاز دارید تا نشان دهید فعال هستید و یک سایت غیرفعال نیستید.

محتوا پادشاه است، اما ما می د،م که پیوندها دنیا را می چرخانند. مواردی وجود دارند که به ،وان طعمه پیوند عالی برای یک نام تجاری عمل می کنند، مانند نامزد شدن یا برنده شدن جوایز، و برجسته شدن در بخش مطبوعات.

او می‌گوید: «به‌،وان مثال، اگر رتبه 9 را دارید و افراد بیشتری نسبت به رتبه 3 یا 4 روی شما کلیک می‌کنند، این نیز باید به رتبه‌بندی شما کمک کند. ایده‌های مشابه شامل ارسال ایمیل‌های انفجاری و پیام‌های اس ام اس یا اعلامیه بزرگ در لینکدین، اما پیوند دادن به وب‌سایت شما است. به لینکدین ترافیک ندهید، آن را برای خودتان نگه دارید!»

نکته شماره 3 – پیوندها را از منابع ساده دریافت کنید

یکی دیگر از موارد جذاب، راه‌اندازی یک مسابقه تحصیلی یا مقاله نویسی است – که اگر موقعیت خوبی داشته باشد، می‌تواند لینک‌هایی را از دانشگاه‌ها و کالج‌ها جذب کند.

نکته 5 – آیا شروع به سقوط کرده اید؟ ساده، محتوا را تازه کنید

رزی ماری، مدیر عامل Rosca Technologies، یک راه حل بهینه سازی داده، توضیح می دهد: “یک مزیت رقابتی نسبت به رقبای شما، پست ، محتوا است در حالی که هیچ ، دیگری چنین نیست.”

گوگل محتوای تازه را دوست دارد و این به فهرست‌بندی شما کمک می‌کند، بنابراین عجیب نیست که صفحات فرود اصلی خود را هر ۶ ماه یا بیشتر به‌روزرس، کنید تا این به‌روزرس، را به شما ارائه دهد.


منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/11/04/could-these-alternative-seo-techniques-be-key-to-ranking-successfully/

«شنیدن برخی از بازخوردها ممکن است خوب نباشد! اما تعداد زیادی از کاربران اختصاصی را دریافت خواهید کرد که واقعاً صفحات را نگاه می کنند و در آنها پیمایش می کنند و این برای سئو عالی است، مطمئناً در روزهای اولیه راه اندازی وب سایت.

کوپر خاطرنشان می‌کند که ،ب‌وکارها باید مراقب باشند تا فراموش نکنند که نرخ کلیک بالاتر در نتایج جستجوی Google نیز در زمان شروع سریع راه‌اندازی سایت کمک می‌کند.

،ین کوپر، بنیانگذار Claims Bible، می‌گوید: «می‌تو،د از شرکا و افراد در صنعت خود بخواهید که از طریق سایت شما نگاهی بیندازند و بازخورد خود را ارائه دهند.

اما نه تنها این کار بسیار وقت گیر است، بلکه تضمینی ندارید که کدام لینک به شما اشاره می کند و از چه متنی لنگر استفاده شده است.

یکی از سنتی‌ترین تکنیک‌های لینک‌سازی، ایجاد قطعات باکیفیت مبتنی بر داده‌ها و سپس ایمیل ، و بازگرداندن لینک‌ها به آن به ،وان منبعی است، مانند ماشین حساب، پولی که می‌توان پس‌انداز کرد و غیره.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است