من این را می دانم زیرا دوستان نابینایی دارم که همیشه از من می پرسند: “کیسی، چرا از قدرت سئوی خود به خوبی استفاده نمی کنید و به شرکت ها نمی گویید استفاده از این پوشش ها را متوقف کنند؟”
“وعده جلوگیری از شکایت های ADA با استفاده از ابزارک دسترسی یا همپوش، ها واقعی نیست. بسیاری از دعاوی حقوقی در سال 2021 ویجت ها و ویژگی های پوششی را به ،وان مانعی برای دسترسی برابر و سایر جنبه های غیرقابل دسترس وب سایت ذکر می کنند. این بدان م،است که این رویکردها به شاکیان ادعاهای بیشتری را برای افزودن به دعوی می دهد، نه کمتر.»
اگر هدف شما ارائه یک تجربه برتر برای خوانندگان صفحه نمایش و کاربر، است که به محتوای سایت شما با معلولیت دسترسی دارند، باور نکنید که هکرها برای حل مشکلات خود از مزایای یک پوشش استفاده می کنند. این نمی شود.
حتی قانعکنندهتر، پاسخ صنعت حرفهای به سؤال پوششها است.
در نهایت، فدراسیون ملی نابینایان علناً علیه همپوش، ها ظاهر شده است.
فراگیر بودن برای کاربران دارای معلولیت همیشه باید از دغدغه های اصلی باشد. برای این منظور، دستورالعملهایی در مورد آنچه برای وبسایتها و محتوای آنلاین انتظار میرود توسط سازمان توسعه داده شد دستورالعملهای دسترسی به محتوای وب (WCAG) تحت نظارت کنسرسیوم وب جه، (WC3).
سایت ناظر صنعت دسترسپذیری Usablenet گزارش سالانهای را منتشر کرده است که از سال 2018 همه شکایتهای مرتبط با دسترسی را ردیابی میکند. این گزارش حتی دادههای خاصی را در مورد دعاوی مرتبط با استفاده از پوششهای دسترسی منتشر میکند که هر سال به طور چشمگیری افزایش مییابد.
جدید در زمین موتورهای جستجو