آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex و راهنمای استفاده از آن خانه سرمایه

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex و راهنمای استفاده از آن خانه سرمایه

در قسمت Actual مقدار ارزی که قصد برداشت آن را دارید وارد کنید. توجه داشته باشید رمزی که در قسمت Private key نوشته شده است را حتما روی کاغذ یادداشت کنید و در مکانی امن نگهداری کنید ؛ زیرا این رمز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در قسمت Password ، ترجیحا یک رمز عبور پیچیده شامل عبارات بزرگ و کوچک ، اعداد و کاراکترهایی مانند & ، @ و… اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کوکوین ایران ارز دیجیتال بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. وارد کنید و همان رمز عبور را مجددا در بخش Confirm password وارد کنید. اگر کلید را فراموش یا گم کنید چون در این حالت دیگر نمی‌توانید «Google Authenticator» را دوباره متصل کنید.

در زیر کادرها، تیک مربوط به عبارت «Ive read & accept coinEx Terms of Service» که مربوط به پذیرش قوانین سایت کوینکس است را فعال کنید. داراییهای شما در قسمت ASSET و در اکانتها ی صرافی کوینکس ذخیره میگردند . در این روش شما سفارش خرید و فروش خود را با ریز مشخصات شامل میزان و قیمت مشخص می کنید و هنگامی که سفارشی به همان میزان و قیمت ثبت شد‌ سفارش شما نهایی می شود. صرافی کوینکس آپشن های گوناگونی برای ترید در نظر گرفته است. در ژانویه سال‌ 2018، این صرافی به طور اختصاصی توکن خود را با نام CTE که مخفف توکن کوینکس را به دنیا معرفی کرد.

معاملات مارجین در صرافی Coinex چیست؟

برای ارتقا امنیت معاملات، صرافی به شدت به کاربران توصیه می‌کند احراز هویت دو عاملی را از طریق پیام کوتاه یا برنامه GA فعال کنند. در این پلتفرم، کارمزد معاملات باتوجه به معیارهای مختلف، متفاوت نیست. این کارمزد تقریبا برابر با متوسط جهانی در این صنعت می‌باشد. نحوه کار با بخش‌های مختلف صرافی Coinex، در قسمت‌های قبلی به‌صورت مجزا آموزش داده شد.

  • توجه داشته باشید که تاریخ ارسال و نام «CoinEx» را روی کاغذ یادداشت کنید و رو به روی خود مقابل دوربین بگیرید.
  • شما منابع مالی خود را به معامله‌گران صرافی وام می‌دهید و در ازای آن به صورت ثابت و یا متغیر بهره دریافت می­کنید.
  • همه کاربران می‌توانند ارائه دهندگان نقدینگی باشند و ۱۰۰٪ کارمزد تراکنش در تمام بازارهای CET و همچنین ۵۰٪ کارمزد تراکنش در سایر بازارها به آنها تعلق می‌گیرد.
  • صرافی کوینکس مانند خیلی از صرافی‌های دیگر که در این حوزه فعالیت می‌کنند یک پلتفرم عالی برای مبادله راحت و امن ارزهای دیجیتال است.
  • در نگارش این مقاله تمام مواردی که برای کار با صرافی کوینکس نیاز دارید را آموزش می‌دهیم.

در این صرافی نرخ مشخصی در رابطه با کارمزد معاملات وجود دارد. اگر در ابتدای مسیر هستید، طبیعتاً معاملات اسپات گزینه‌ی کم ریسک‌تری برای شما به شمار می‌آید. برای آغاز، بهتر است ابتدا در بخش اسپات حرفه‌ای شوید و اگر در این بخش به سوددهی پایدار رسیدید، نشانه‌ی این است که می‌توانید با خیال راحت وارد بخش مارجین شوید و سودهای چندین برابری ببرید. سومین تفاوت بزرگ در سود معامله است، اگر شما تریدر با تجربه ای باشید، مسلماً می توانید با معاملات مارجین چندین برابر حالت اسپات سود ببرید. لوریج در دسترس برای بیت‌کوین X10 است و شما می‌توانید با 1000 دلار وارد معامله شوید. این در حالی است که بدون مارجین تریدینگ، فقط می‌توانید در معامله اسپات، از استراتژی خرید در کف و فروش در سقف استفاده کنید و نمی‌توانید BTC را شورت کنید.

کوینکس Financial چیست؟

برداشت به صورت آنی انجام نمی‌شود و بسته به شلوغی شبکه زمان‌بر است. نوع کوین را در کادر Asset portfolio وارد و روی Withdrow کلیک کنید. به حساب CoinEx خود وارد شوید و روی بخش Trade واقع در نوار بالا کلیک کنید. اکنون می توانید وارد سایت شوید و فعالیت خود را آغاز کنید. اما قدم اول برای فعالیت در یک صرافی انلاین اقدام به ساخت اکانت و ثبت نام است.

  • صرافی کوینکس به عنوان یک پلتفرم معاملاتی از انواع قراردادهای فیوچرز، معاملات اسپات، و مارجین پشتیبانی می کند.
  • اتریوم / تتر با ۱۴ درصد، شیبا اینو / تتر با ۴.۵ درصد و فانتوم / تتر با ۲.۸۵ درصد در رتبه های بعدی تعیین حجم معاملات در صرافی کوینکس قرار دارند.
  • این بدان معناست که مبادلات انجام شده در CoinEx محدود به معیارهای خاص ارزی نیستند.
  • نمره‌ی ما به کاربر پسند بودن وب سایت کوینکس، از ده، عدد 7 می باشد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است