آموزش استیکینگ ارزهای دیجیتال در صرافی کوینکس Coinex.com -ایران ارز دیجیتال

قابلیت «داده های بازار» به کاربران کمک میکنند از تحرکات حال حاضر بازار مطلع شوند و روند بازار را بهراحتی تحلیل کنند. به گزارش بازار، اخیراً صرافی جهانی کوینکس قابلیت « داده های بازار » را معرفی کرده است که کاربران را در معاملهکردن رمزارزها به شکلی کارآمدتر یاری و تجربهٔ معاملهٔ رضایتبخشتری را برای آنها رقم میزند. در صرافی های بین المللی این کاربران صرافی ها هستند که با یکدیگر معامله می کنند. خوشبختانه صرافی کوینکس علاوه بر اینکه امکانات پیشرفته ای را در اختیار معامله گران رمزارز قرار می دهد، توانسته از عهده تحریم های موجود نیز برآید. این کمترین میزان کارمزد در نظر گرفته شده در مقایسه با سایر صرافی های رمز ارزها است. صرافی مد نظر ما که به یک توضیح کوچک بسنده نخواهیم کرد .

کوینکس از تعدادی از ارزهای دیجیتال، به ویژه ارزهای رایگیری محبوب که به طور فزایندهای به پلتفرم میپیوندند، پشتیبانی میکند. در صورتی که این رمز ارز را خریداری کنید و در کیف پولتان نگهداری کنید فی صرافی کوینکس از ۵۰% کمتر میشود و فی صرافی را از همین ارز CET برداشت میکند. صرافی کوینکس با داشتن سیستم تطابق اختصاصی و تجربه کاربری عالی، خود را وقف ایجاد یک صرافی رمز ارزی کارآمد، پایدار و فوقالعاده امن برای کاربران سراسر جهان کرده است. این آمار با ارائهٔ نمایی جامع از تغییرات قیمتی به کاربران آنها را در بازارهای خرسی و گاوی هدایت میکند. بالا بودن حجم معاملات و تعداد زیاد کاربران باعث می شود تا عرضه و تقاضا در هر صرافی متناسب با کلیت بازار رمز ارزها باشد. افراد و شرکتهایی که اقدام به عرضه اولیه کوین/توکن خود میکنند نیز میتوانند از این صرافی برای معرفی توکن/کوین خود استفاده کنند، البته انجام این کار در صرافی کوینکس نیز قابل انجام می باشد.همچنین بزرگترین مزیت صرافی بایننس حجم بالای معاملات و پشتیبانی از جفت ارزهای بسیار متنوع است.

هنگامی که دوستان شما با کد و پیوند ارجاع شما ثبت نام کنند، به ازای هر سفارش تکمیل شدهای که آنها انجام دهند، پاداش ارجاعی از طرف صرافی به شما تعلق میگیرد. صرافی کوینکس در دسامبر ۲۰۱۷ ایجاد شد و از همان ابتدا در جهت ارائه خدمات به همه کاربران به ویژه کاربران کشور های تحت تحریم قدم برداشت؛ کوینکس یکی از صرافی های ارز دیجیتال است که در کشور ایران از محبوبیت فراوانی برخوردار است. صرافی بایننس و صرافی کوینکس در حال حاضر در لیست صرافی های پلتفرم وجود دارد. شما از این به بعد می توانید فیلترهای خودتان را علاوه بر صرافی بایننس بر روی صرافی کوینکس هم اجرا کنید. دقیقا مشابه چیزی که در بایننس و با ارز BNB داشتیم. امروز کاربران با کمک قابلیت «داده های بازار» که تمامی اطلاعات مبنایی رمزارزها را گردآوری میکند میتوانند بدون نیاز به بازدید از سایر وبسایتهای ارائهدهندهٔ اطلاعات مربوط به رمزارزها، آمار بلادرنگ رمزارها شامل افزایش و کاهش قیمت و قیمت اجراءشده را بر روی وبسایت رسمی این صرافی مشاهده کنند.

کوینکس یک صرافی رو به رشد است و تعداد زیادی هم رمز ارز در خودش جا داده که جای هیچ کمبودی را هم برای ما نمیزاره که حس کنیم. همچنین در پائین این صفحه، لیستی از ۵ واریز آخر کاربر نمایش داده میشود که برحسب زمان، نوع رمزارز و میزان آن، نوع پروتکل توکن استاندارد، آدرس واریز، وضعیت واریزی و TXID، که کد تراکنش انجام شده در شبکه بلاکچین است، ارائه شده است. اگر اطلاعات این صفحه مورد قبول شما است، روی گزینه تأیید کلیک کنید تا کار ارسال وجه به حساب صرافی coinex شما انجام شود. همان طور که گفته شد، صرافی کوینکس دارای یک کیف پول اختصاصی است؛ این کیف پول دارای قابلیت دریافت و ارسال انواع ارز های دیجیتال است و بیش از صد ها ارز را پشتیبانی می کند. یک کد تایید به ایمیلی ارسال میشود که باید در کادر مربوطه وارد و تایید شود.

کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال است که در سال 2017 آغاز به کار کرد. درصد قبال توجهی از کاربران ایرانی در این باره با چالش روبرو هستند و این سوال که آیا کوینکس امکان احراز هویت را برای کاربران ایرانی فراهم کرده یا خیر، ذهن خود را درگیر کردهاند. Coinex DEX صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال است که امکان مبادلات رمز ارز ها را به صورت کاملاً غیرمتمرکز در دسترس قرار میدهد. برای تسلط بر کنترل ریسک، صرافی ها نمی توانند هیچ یک از عوامل فوق را نادیده بگیرند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است