۱۳ مزیت سئو که آن را به یک سرمایه گذاری مطمئن تبدیل می کند

من هنوز رتبه بندی صفحه ۱ را برای محتوای منتشر شده در سال ۲۰۰۹ دارم! اعتبار صفحه و اعتبار دامنه نیز بر رتبه بندی SERP شما تاثیر می گذارد. اهمیت سئو در اینجا این است که اطمینان حاصل شود که سایت شما در SERP رتبه مطلوبی دارد. برعکس، اگر سایت شما سئوی ضعیفی داشته باشد و در SERP به خوبی نمایش داده نشود، می تواند به اعتبار کلی شما آسیب برساند. با گذشت زمان، این امر دسترسی شما را حتی بیشتر میکند و اثر بخشی کلی شما می تواند گلوله برفی باشد. این پلاگینها با اطلاعات مختلفی که در اختیار شما قرار میدهند به شما کمک میکنند تا سئوی سایت وردپرسی خود را بهبود دهید. تا جایی که میتوانید حجم عکسهای خود را کاهش دهید تا سرعت بارگذاری صفحات کاهش پیدا نکند. برای مثال پلاگینهای مختلفی هستند عکسهای موجود در وبسایت شما را بهینه میکنند و یا از طریق وردپرس میتوانید به راحتی لینکسازی خود را انجام دهید.

محتوا نه تنها به سئو کمک می کند، بلکه اطلاعاتی را برای افرادی که در حال تحقیق درباره خرید های بالقوه هستند فراهم می سایت entityseo کند. سئو کلاه خاکستری یا Gray Hat SEO شامل تکنیکهایی است که گوگل هنوز برای آنها مجازات در نظر نگرفته است اما جز تکنیکهای مجاز سئوهم بشمار نمیروند. پس اگر بخواهیم مهم ترین فاکتورهای سئو خارجی (Off Page SEO) را دسته بندی کنیم، این فاکتورها شامل بک لینک، برند منشن و سیگنال از شبکه های خارجی میباشند. سئو به حل این مشکل کمک می کند. در عین حال، هنگامی که افراد به وب سایت شما می رسند، مهم است که آنها را با محتوای جذاب و راه حل های معنادار حفظ کنید. به عبارت ساده، من محتوای همیشه سبز نوشتم که برای بیش از یک دهه مرتبط باقی مانده است. به طور خلاصه، پیج اتوریتی نشان دهنده دفعاتی است که با یک صفحه خاص در مورد یک موضوع خاص مشورت می شود. منظور از سئو کلاه سیاه یا Black Hat SEO مجموعه اقداماتی است که برخلاف قوانین موتورهای جستجو بوده اما در عین حال ممکن است موجب افزایش رتبه وبسایت شما میشود.

پنالتیشدن به معنای جریمهشدن توسط گوگل و کاهش رتبه شما است. در سئو کلاه سیاه تمام راهکارها برحسب استفاده از نقاط ضعف موجود در الگوریتم های گوگل و موتور جستجوی گوگل ایجاد شده است. متأسفانه ، اگر لینکها را از طریق روش های کلاه سفید ایجاد می کنید، کنترل زیادی برانکرتکستهای لینکهایی که به دست می آورید نخواهید داشت. در واقع بکلینک به معنای لینکهایی است که شما از وبسایتهای دیگر دریافت میکنید. 4- کراول (Crawl): کرال یا خزیدن به معنای بررسی صفحههای وبسایت توسط موتورهای جستجو خزنده است. Alt متن جایگزین عکس است که توسط موتورهای جستجو درک و بررسی میشود. علاوه بر این، سایت هایی که در دستگاه های تلفن همراه ضعیف عمل می کنند، اغلب مردم آن را ترک می کنند. بیشتر. همانطور که در فروش می گویند، هر چه سرنخ های بیشتری داشته باشید، فروش بیشتری خواهید داشت. در عوض، بخشی از سئو افزایش سرعت سایت شما و موبایل فرندلی است که تجربه بهتری برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند. نکته اینجاست: هرچه افراد بیشتری وب سایت شما را کشف کنند، تاثیر گذارتر می شود. قبل از خرید چیزی، افراد در مورد خریدهای خود در اینترنت تحقیق می کنند.

شما یک نرخ ماندگاری بالاتر و یک نرخ پرش پایین می خواهید. هر کاری که می توانید برای افزایش نرخ ماندگاری انجام دهید، سئو را افزایش می دهد. و وقتی در نظر می گیرید که تعداد زمانی که افراد در سایت شما صرف می کنند در الگوریتم محاسبه می شود، دلیل خوبی وجود دارد که چرا مردم چنین احساسی دارند. خوشبختانه، این مقاله می تواند به آنها کمک کند، و شما متوجه می شوید که چرا ارزش سرمایه گذاری را دارد. اکنون که اهمیت سئو را درک کردید، وقت آن است که اقدام کنید! همچنین وب سایت ماز یکی از ابزار های سئو بسیار قدرتمند محسوب می شود که تمام متخصصین سئو با آن آشنایی دارند. مطمئن شوید که طبق اصول گوگل پیش میروید. برای درک اهمیت کلی سئو، باید اصول اولیه را در نظر بگیریم. در صنعت سئو، ما به آن “نرخ ماندگاری” می گوییم و برعکس آن “نرخ پرش” است. اکثر ما این روزها افراد پر مشغله ای هستیم و منتظر چیزی برای لود هستیم.

مردم به طور خودکار رتبه های بالای موتورهای جستجو را با اعتبار کلی مرتبط می دانند، تا حدی به این دلیل که نشان دهنده سطح بالایی از ترافیک سایت است. مشتریانی که به دنبال چیزی برای حل مشکلات خود هستند، معمولا قبل از انجام هر کار دیگری به موتورهای جستجو مراجعه می کنند. وقتی مردم به دنبال راه حل می گردند، تمایل دارند چند نتیجه اول را بخوانند. از سوی دیگر، یک ابزار بازاریابی موتور جستجو معمولا به ازای هر کاربر، در ماه هزینه دریافت می کند. وکیل پایه یک دادگستری در مشهد و … در اینجا نمونه دیگری از اطلاعات قابل سنجش از SEO است. سریع بودن وبسایت و قابل درک بودن آن برای موتورهای جستوجو از ارکان اصلی سئو تکنیکال است. مطالعه کردن در هر حوزهای باعث افزایش اطلاعات در آن حوزه میشود البته که سئو هم از این قاعده مستثنی نیست و با مطالعه کتاب های سئو میتوان مهارت و تخصص لازم را بدست آورد. اکثر صاحبان سایت این روزها میدانند که اگر میخواهند ترافیک ارگانیک و دنبال کننده های بیشتری داشته باشند، سئو ضروری است. چگونه به این امر رسیدم؟

در مورد آن فکر کنید: چه از فریلنسر ها، چه اینفلوئنسر ها یا یک تیم تولید محتوای داخلی (یا ترکیبی) استفاده کنید، پس از اتمام محتوا، تا زمانی که مفید باشد می توان آن را منتشر کرد. بنابراین، سئو چیزی فراتر از اجرای یک الگوریتم است. اگر سرنخ از جستجوی وب ارگانیک به دست آید، این را در Google Analytics خواهید دید. اهمیت سئو در این فرآیند جذب افراد به وب سایت شما است. در عوض، محتوا به جذب افراد به وب سایت شما کمک می کند. با تسهیل یافتن وب سایت شما برای افراد. به ویژه، شما می توانید رتبه های بالای موتورهای جستجو را برای مدت طولانی حفظ کنید. تولید محتوای تخصصی و اصولی به شما در بهبود رتبه کمک میکند. داشتن بانسریت بالا، تاثیر بدی روی رتبه شما خواهد داشت. در نهایت، هرچه بیشتر در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مختلف ظاهر شوید، ترافیک ارگانیک شما افزایش می یابد. مهم نیست چه چیزی را می فروشید یا حتی عمده فروش هستید. تبریک می گویم، شما به تازگی یک فروش را از دست داده اید.

این به نوبه خود باعث بهبود ترافیک شما می شود. بدتر از آن، شما این فرصت را نداشتید که جنبه رقابتی داستان را رد کنید. علاوه بر این، محتوا به معنای چرخیدن در تجارت جدید است و در حالی که توزیع محتوای ارگانیک برای رشد کلی برند شما مهم است ولی کافی نیست. برای کمک به بهبود توزیع و شهرت کلی خود به SEO نیاز دارید. یعنی شما میتوانید براساس نیاز خود، وبسایت خود را به راحتی تغییر دهید. به نوبه خود، این صفحه به یک صفحه قابل اعتماد با پیج اتوریتی بالا تبدیل می شود. بسته به تنظیمات خود، حتی ممکن است بتوانید ارزش پولی برای آن سرنخ ها قائل شوید و آن را با هزینه های SEO خود مقایسه کنید. نه تنها ترافیک بیشتری را از موتورهای جستجو دریافت می کنید، بلکه بخشی از این افراد را نیز خواهید داشت که محتوای شما را با افرادی که می شناسند به اشتراک می گذارند. 1- Core Web Vitals: مجموعهای استانداردهایی است که گوگل آنها را در تجربه کاری صفحه (UX) بسیار مهم میداند. ضرب المثلی در بازاریابی وجود دارد، “در صفحه دوم گوگل دفن شده است.” بخشی از اهمیت سئو این است که به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.

مهم نیست که چگونه بهینه سازی سئو را انجام می دهید، می توانید نتایج را ابتدا در رتبه بندی موتور های جستجو و سپس در ترافیک وب خود مشاهده کنید. به عنوان مثال، یک کلمه کلیدی در مورد کفش های مردانه به موتورهای جستجو هشدار می دهد که وب سایت شما کفش می فروشد یا درباره آن بحث می کند. به علاوه، هنگامی که یک قطعه خاص از محتوا ساخته می شود، هزینه های دیگری به جز میزبانی وب در رابطه با آن ندارید. آنها این کار را به این دلیل انجام می دهند که موتورهای جستجو در زمینه ارائه مرتبط ترین محتوا برای هر درخواست جستجوی منحصر به فرد هستند. شاید بزرگترین شاخص اهمیت سئو این باشد که ظاهر شدن در موتورهای جستجو باعث ایجاد اعتماد می شود. سئوی داخلی سایت شامل محتوا و کدهای HTML میباشد و روندی است که نتیجه حاصل از آن کاملا در دست شما میباشد، در سئوی داخلی سایت (بهینه سازی داخلی سایت)، تمام جنبههای صفحات سایت در نظر گرفتهشده و زمانی که تمام آنها در کنار هم قرار میگیرند باعث بهبود رتبه در نتایج جستجو میشوند.

این یکی از دلایلی است که چرا من طرفدار بزرگ بازاریابی محتوا هستم. این دوره سئو به صورت جامع برگذار شده و سعی بر این شده تمامی مباحث به صورت کاربردی در اختیار شما همراهان گرامی قرار داده شود. سپس، می توانید آن اعداد را در صورت لزوم با رقابت مقایسه کنید. شما میتوانید با داشتن دامنه امن و گرفتن ssl یک وبسایت امن برای مشتریان خود فراهم کنید. مشتریان بالقوه شما فقط به رقبای شما گوش می دهند و احتمالا آنها را معتبر می دانند. این می تواند مشکل ساز باشد، به خصوص اگر مشتریان یا مدیران، سئو را به عنوان یک هزینه و نه یک دارایی ببینند. به هر حال، محتوا برای خواندن است و بهترین راه برای خواندن مطالب شما این است که مردم آن را پیدا کنند. حداقل تا زمانی که آنچه شما می گویید آگاهانه و معتبر باشد. سیستم رتبه بندی گوگل از الگوریتم های مختلف تشکیل شده است که فاکتورهای مختلفی مانند مرتبط بودن،کیفیت و کاربرپسند بودن را در نظر میگیرد تا بتواند بهترین صفحات را برای جستجوی کاربر پیدا کند و آن را به او نشان دهد. شاید مهمتر از آن، شما می توانید به مدیران یا مشتری خود بگویید که صفحه وب آنها چند رتبه در نتایج جستجو بالاتر رفته است.

توزیع از طریق شبکه های اجتماعی فقط تا اینجا انجام می شود. کاربران از طریق شبکههای اجتماعی نیز میتوانند وبسایت شما را پیدا کرده و وارد آن شوند. البته ترافیک فط از طریق گوگل نیست. توجه داشتهباشید که امروزه گوگل به وبسایتهایی که ssl ندارند، رتبه خوبی نمیدهد! در نهایت، یکی از بزرگترین دلایل اهمیت سئو این است که می توانید از آن برای شکست دادن رقبا استفاده کنید. با این حال، همه اهمیت سئو را به یک اندازه درک نمی کنند. با این حال، سئو فقط در مورد کلمات کلیدی نیست. به عبارت دیگر اگر عناصر موجود در صفحه شما با بارگیری جابجا شود، پس CLS بالایی دارید و این از نظر کاربر و موتور جستجو بسیار بد است. با استفاده ابزارهای سئو میتوانید عملکرد سایت را امتحان کنید و خطاهای خزش رباتهای گوگل را مشاهده کنید. تعیین کلمه کلیدی برای هر محتوا به گوگل این امکان را میدهد تا در صورت سرچ آن، صفحات متناسب با کلمه کلیدی نمایش پیدا کند.

این را با برخی ابزار های دیگر مقایسه کنید. چه پست های وبلاگ، چه صفحات فرود یا حتی عکس های اینستاگرام، همه می خواهند افکار خود را با طرفداران و مشتریان وفادار به اشتراک بگذارند. بدون ترافیک، وبسایت شما عملا بی فایده است: نمی تواند سرنخ ایجاد کند، روابط با مشتری را تقویت کند، یا حتی به طور موثری نشان نمی دهد که شما چه کسی هستید و در مورد چه چیزی هستید. گوگل هنگام تصمیمگیری درمورد رتبهبندی وبسایتها بسیاری از عوامل خارج وبسایت را در نظر میگیرد که لینکها یکی ازاین عوامل است اما عوامل دیگریهم وجود دارد. در پایان، بخشی از اهمیت سئو این است که شما را وادار می کند تا مطمئن شوید که وب سایت شما به خوبی نوشته شده و مدیریت خوبی دارد. ” و “آموزش 0 تا 100” جزء عناوینی هستند که باعث افزایش کلیک شما خواهند شد. 3. وبسایت باید دارای منو باشد تا کاربران بتوانند به صفحات دیگر وبسایت دسترسی پیدا کنند. گوگل به انتخاب کاربران توجه زیادی میکند پس زمانی که کاربرعبارتی را در گوگل جستجو میکند یک یا چند نتیجه موجود در صفحات نمایش را انتخاب خواهد کرد و حتی اگر آن وبسایت در جایگاه های پایینتری در صفحه نتایج باشد گوگل به مرور زمان با توجه به افزایش کلیکها جایگاه آنرا بهبود میبخشد.

همه تکنیک های سئو شامل درج کلمات کلیدی در متن شما نیستند. علاوه بر این، از تکنیک های سئوی مناسب برای تولید محتوا استفاده کردم و وب سایت خود را به خوبی نگهداری می کنم. استفاده از تکنیکهای سئوی کلاه سیاه ریسک بسیار بسیار بالایی برای سایت شما دارد. بسیاری از ابزار های سئو به شما کمک می کنند تا رتبه بندی را ردیابی کنید، بنابراین حدس و گمان نسبتا کمی برای ردیابی رتبه وجود دارد. بخشی از اهمیت سئو تا مدت ها بعد از نوشتن و انتشار مقاله باقی می ماند. برای قیمت ابزار سئو مانند SEMrush و ایجاد محتوا، سئو را می توان نسبتا ارزان انجام داد و مزایایی را ارائه می دهد که بسیار بیشتر از این حداقل هزینه ها است. شاید مهم تر از همه، خدمات سئو به افزایش دید سایت شما در موتورهای جستجو کمک می کند، جایی که مردم در جستجوی راه حل هستند. موتورهای جستجو وب سایت ها را تا حدی بر اساس تجربه کاربر رتبه بندی می کنند، زیرا کاربرانی که سایتی کاربر پسند تر می بینند، مدت بیشتری در سایت می مانند. به عنوان مثال، اگر وب سایتی دارید که در صفحه سوم یا بدتر از آن قرار دارد، نه تنها چشم کمتری خواهید داشت، بلکه مردم می توانند اعتبار شما را کاهش دهند.

به یاد داشته باشید، هر محتوایی که منتشر می کنید تا زمانی که آن را حذف نکنید، در آنجا باقی می ماند. الگوریتمهای جدید گوگل به ویژه الگوریتم RankBrain تلاش میکنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و متناسب با همان رتبه بندی نتایج را بهینه کنند. ما این کار را با تاکید بر مزایای این عمل انجام خواهیم داد. آنها بر کارافرینی و حضور در فضای آنلاین تاکید بسزایی دارند. جذب بازدیدکنندگان عمدتا از طریق افرادی که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند است. حتی با نرخ تبدیل ضعیف، هر فردی که محتوای شما را می بیند کسی است که ممکن است در مسیر خرید بخرد: فقط باید بفهمید که در نهایت چه کسی خرید خواهد کرد. به عنوان بازاریاب، وظیفه ما حمایت از فروش با آوردن آن سرنخ ها است. به عنوان مثال، هر چه زمان بارگذاری وب سایت ما بیشتر باشد، احتمال اینکه افراد آن را ترک کنند بیشتر می شود.

و اگر از کلمات کلیدی با نتایج حمایت مالی زیادی استفاده می کنید، ممکن است برای کسب نتایج خوب نیاز به رتبه بندی بالاتری داشته باشید. امروزه اینترنت تحولی عظیم در کسب و کارها به وجود آورده است. مسلما، هیچ بحثی بزرگتر از نیاز به ترافیک موتورهای جستجوی ارگانیک برای اهمیت سئو وجود ندارد. سپس، می توانید اطلاعات مورد نیاز آنها را برای تصمیم گیری خرید ارائه دهید. سپس، آنها سایت شما را ایندکس می کنند و زمانی که زمانش فرا رسید، آن را در جستجو های موتورهای جستجو نمایش می دهند. بنابراین، زمانی که محتوای شما پیدا شد، می توانید بر چرخه خرید تاثیر بگذارید. در همین حال، به جمع آوری سرنخ ها ادامه می دهد. با آنها، باید به پرداخت هزینه اشتراک خود ادامه دهید، و بسیاری از شرکت ها به ازای هر خدمات هزینه دریافت می کنند. در ادامه به معرفی چند کتاب درمورد سئو و الگوریتم های گوگل میپردازیم. بطوریکه در چند سال اخیر سیاستهای گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایتها همسو شده است. شما را بر اساس کلمات کلیدی که آنها استفاده می کنند و با محتوای وب سایت شما همسو هستند، پیدا می کند.

و هرچه در نتایج جستجو پایین تر باشید، احتمال اینکه افراد وب سایت شما را بررسی کنند کمتر می شود. حتی اگر بخش IT گسترده ای نداشته باشید، با هر محتوای جدید، به دارایی خود اضافه می کنید و آن را بسیار ارزشمند تر می کنید و ارزش بلند مدت برای برند خود ایجاد می کنید. چه در مورد یک جفت کفش جدید، یک یخچال یا یک قطعه از تجهیزات کارخانه صحبت کنید، این درست است. سرنخ های جدید، در قالب ترافیک وب سایت، بخشی از تصویر هستند. به علاوه، سئوی ضعیف می تواند به دلیل عملکرد ضعیف سایت یا درک پایین از اعتبار سایت، منعکس کننده بدی بر روی یک وب سایت رقیب باشد. این بدان معنی است که شما می توانید تخمین خوبی از تعداد سرنخ ها از تلاش های سئوی خود داشته باشید. سپس، در نظر بگیرید که داشتن محتوای شما جزو اولین مطالبی است که آنها مصرف می کنند، باعث می شود تا حدی بیشتر شما را باور کنند. بنابراین، شما باید در سئو بهترین باشید تا به حضور دیجیتال خود مزیت رقابتی واقعی بدهید!

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است