این تنها راه برای ایجاد همزم، های ضروری محصول یا شرکت به اضافه موضوع/گروه محصول است.
این به گوگل امکان میدهد تا مجموعه دادهها را برای آموزش LLM در مقیاس بزرگ بهروزرس، کند. حقایق از نمودار دانش را می توان برای بررسی واقعیت استفاده کرد.
یک مدیر اقتدار دیجیتال تلاشهایی را برای تولید سیگنالهای قابل اندازهگیری الگوریتمی از رهبری موضوع و موقعیتیابی برند برنامهریزی و ترویج میکند. علاوه بر این، این نقش مسئول سازگاری سیگنال ها و احساسات دیجیتال در اطراف شرکت است.
اعتبار یک وب سایت باید بر اساس اطلاعات منتشر شده در آن و بالاتر از همه، با تحقیق در منابع مستقل مانند:
بررسی ها
منابع.
توصیه های کارشناسان مستقل
بحث های انجمن
ویکیپدیا.
در اینجا چند رویکرد برای وظایف یک مدیر مرجع دیجیتال آورده شده است:
تعیین موقعیت نویسندگان یا شرکت ها به ،وان متخصص.
ایجاد یک تور با موضوع دیجیتال قابل تشخیص.
اطمینان از سازگاری توضیحات نویسنده و شرکت در رسانه های آنلاین.
،ب و کنترل لینک ها از رسانه های معتبر.
طراحی کمپین های بازاریابی و روابط عمومی که بر جستجوی برند تاثیر می گذارد/
شناسایی منابع مورد استفاده (توسط گوگل) برای آموزش LLM.
کنترل سیگنال های مربوط به احساسات مانند رتبه بندی.
کنترل نمونه های آنلاین مرتبط با برند.
مدیریت روابط تأثیرگذار و بازاریابی تأثیرگذار.
بستن مبادلات با رسانه های اجتماعی، سئو، لینک سازی، ایجاد محتوا، روابط عمومی، بازاریابی و مدیریت برند.
بازنگری در برندینگ دیجیتال و ساختار سازم، خود
شرکتهای کاربر محور ساختار خود را بر اساس کانالها انجام نمیدهند، بلکه بر اساس نیازهای کاربر هستند. آنها همچنین با پیشرفت های تکنولوژیکی هماهنگ هستند.
با این حال، ،، که مسئولیت برندها را بر عهده دارند، به ندرت به تأثیر تلاشهایشان در تولید سیگنالهای قابل اندازهگیری الگوریتمی اهمیت میدهند.
این در مورد ارزیابی یک تصویر کلی منسجم و کیفی از موجودیت منبع یا خالق محتوا است.
در بسیاری از شرکت ها، سئو و مدیریت برند بسیار از هم فاصله دارند و اغلب با یکدیگر صحبت نمی کنند. بنابراین شکافی وجود دارد که مدیران برند و سئوکاران در ا،ر شرکت ها هنوز آن را برطرف نکرده اند. من معتقدم که مدیریت اقتدار دیجیتالی راه حل است.
گوگل چندین بار به صراحت اعلام کرده است که EEAT یک عامل رتبهبندی مستقیم نیست و امتیاز EEAT ی،، وجود ندارد. در عوض، EEAT ،یبی از عواملی است که تصویری کلی از تجربه، تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن در محتوا و نهاد منبع ارائه میدهد.
همانطور که می بینیم، ایجاد شهرت، اقتدار و اعتبار قابل سنجش توسط گوگل نقش فزاینده ای در رتبه بندی گوگل ایفا می کند.
دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجو به وضوح بیان می کند که تمرکز اصلی باید بر شهرت وب سایت و تولید کننده محتوا در رتبه بندی کیفیت صفحه باشد.
منبع: راهنمای ارزیابی کیفیت جستجوی گوگل
اهمیت ساخت برندهای دیجیتال در عصر هوش مصنوعی مولد در حال افزایش است. ساخت برند دیجیتال شامل تولید سیگنال هایی است که برای افراد کار می کند و الگوریتم های دروازه بان دیجیتال مانند موتورهای جستجو.
گوگل همچنین می تواند از مفهوم EEAT برای انتخاب این منابع استفاده کند و فقط به منابعی دسترسی داشته باشد که متعلق به یک ک، کیفیت خاص هستند.
زمان آن فرا رسیده است که در ساختار شرکت خود تجدید نظر کنید، سیلوها را تجزیه کنید و به سمت یک سازمان کاربر محور کار کنید.
از آنجایی که موقعیت پیوندها بسیار قابل مشاهده است، گوگل باید به منابع قابل اعتمادی توجه کند. در اینجا نیز EEAT می تواند نقش مهمی ایفا کند.
LLM ها مانند GPT، BARD یا PalM با استفاده از داده های آموزشی از منابع انتخاب شده یاد می گیرند. این فرآیند به ،وان بخشی از درک زبان طبیعی صورت می گیرد.
EEAT را میتوان به،وان یک طبقهبندی کیفیت درک کرد که محتوا را با امتیاز رتبهبندی پس از امتیازدهی سند ارائه میکند. این جایزه رتبه بندی برای موضوعات YMYL نسبت به سایر موضوعات و جستجوها بالاتر است.
فرآیند رتبه بندی احتمالی از جمله EEAT در Google
EEAT راهی برای حذف کل مناطق وب سایت از نمایه سازی به روشی مقیاس پذیر بدون نیاز به ،یدن در هر URL است.
این همچنین شما را به یک برند معتبر با شهرت کامل برای الگوریتم ها تبدیل می کند.
نقش مدیریت اقتدار دیجیتال
در اینجا، ما باید بین نهاد منبع (ناشر یا نویسنده) و وب سایت (دامنه) تمایز قائل شویم.
منابع خارج از صفحه اطلاعاتی در مورد موجودیت منبع در صفحات درباره ما و نظراتی در مورد محتوای اصلی ارائه می دهند.
در مقالهام «۱۴ روشی که Google ممکن است EAT را ارزیابی کند»، بیش از ۱۴ سیگنال قابل اندازهگیری را شناسایی کردهام که ممکن است در EEAT نقش داشته باشند.
جستجوهای آینده محصول یا راه حل می تواند به شکل زیر باشد:
وبسایتها باید به،وان نمایش دیجیتالی موجودیتهای منبع درک شوند، بنابراین ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند.
به گفته گوگل، EEAT برای پخش در Google News و Discover استفاده می شود یکی از سه عامل مهم.
سیستم محتوای مفید
با استفاده از منابع مرتبط که به ،وان داده های آموزشی برای LLM انتخاب شده اند، سعی کنید محصولات و راه حل های شما در پاسخ های مرتبط با هوش مصنوعی ایجاد شود.
بنابراین، شناسایی منابع قابل اعتماد و معتبر و حذف همه منابع دیگر برای موتورهای جستجو و دستگاه های پاسخگویی به طور فزاینده ای اهمیت دارد.
به گفته گوگل، تجربه و تخصص نویسنده، تحویل در فید پرسپکتیو جدید باید نقش مهمی ایفا کند، که اشاره به E مضاعف در EEAT را پیشنهاد می کند.
با ظهور مدلهای زبان بزرگ (LLM)، محتوای تولید انبوه هوش مصنوعی رایجتر میشود و خطر انتشار اطلاعات نادرست نیز افزایش مییابد.
در زیر خلاصه ای از حوزه های احتمالی نفوذ EEAT در جستجوی گوگل آورده شده است:
رتبه بندی در نتایج جستجوی ک،یک گوگل
این تحول اخیر در سئو نیازمند وظایف، مهارت ها و نقش های جدید است.
یکی از چالش های بزرگ گوگل، ،یدن و فهرست بندی مقرون به صرفه URL ها و محتوا است. در زمان تولید محتوای انبوه با هوش مصنوعی، این چالش به طور تصاعدی افزایش می یابد.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
سیستمهای خودکار گوگل برای استفاده از عوامل مختلف برای رتبهبندی محتوای عالی طراحی شدهاند. پس از شناسایی محتوای مرتبط، هدف سیستمهای ما اولویتبندی مواردی است که مفیدتر به نظر میرسند. برای انجام این کار، آنها ،یبی از عوامل را شناسایی میکنند که میتواند به تعیین اینکه کدام محتوا جنبههای تجربه، تخصص، اعتبار، و قابل اعتماد بودن را نشان میدهد یا آنچه ما EEAT مینامیم را شناسایی میکنند.
نمایش ،اصر قطعه نشاندهنده مانند نظرات ستاره، قطعات پرسشهای متداول، پیوندهای سایت
ما ،وجی های مبتنی بر LLM را از طریق ChatGPT دیده ایم و در آینده از طریق جعبه ع، فوری هوش مصنوعی و حالت مکالمه در Google SGE شاهد موارد بیشتری خواهیم بود.
از نظر من، باید یک عامل در سراسر سایت وجود داشته باشد که ممکن است این موارد را بسته به موضوع نشان دهد یا ندهد. EEAT یک استاندارد من، برای انتخاب نتایجی است که قطعههای غنی را دریافت میکنند.
نمایه سازی
در چگونه Google ممکن است نویسندگان را از طریق EEAT شناسایی و ارزیابی کند، من با جزئیات بیشتری توضیح می دهم که چگونه Google می تواند موجودیت های منبع را در این سطح متا ارزیابی کند.
نقش احتمالی EEAT در برنامه های کاربردی هوش مصنوعی مولد مانند Bard
وقتی صحبت از EEAT می شود، اغلب می خوانم که باید در سطح سند بهینه سازی کرد، اما به سرعت فراموش می شود که علاوه بر محتوای اصلی (MC)، در درجه اول در مورد ارزیابی نویسنده یا خالق محتوا است. من آنها را “موجودات منبع” می نامم.
برای اینکه داده های آموزشی تا حد امکان معتبر باشند، ارائه دهندگان برنامه های کاربردی هوش مصنوعی باید اطمینان حاصل کنند که مجموعه داده های زیربنایی از منابع قابل اعتماد تهیه شده است.
این مقاله به بررسی یک رشته بازاریابی بالقوه جدید به نام “مدیریت قدرت دیجیتال” و نقش EEAT در یک محیط جستجوی جدید مانند تجربه مولد جستجوی Google (SGE) میپردازد.
تأیید کیفیت برای جستجوی Google: تأثیر و نقش EEA-T
قدرت و اعتبار کلی نویسنده در زم، که محتوای تولید انبوه و ی،ان هوش مصنوعی و اطلاعات نادرست بیداد می کند، اهمیت بیشتری پیدا می کند.
ارزیابی EEAT در درجه اول در سطح متا برای وب سایت، نهاد منبع یا خالق محتوا انجام می شود.
ایجاد نام تجاری و شهرت در اصل وظیفه مدیریت برند، بازاریابی و روابط عمومی است – اساساً فراتر از SEO ک،یک.
حداقل از زمان مستندسازی بهروزرس،های هستهای گوگل، اهمیت EEAT به،وان یک نفوذ رتبهبندی از سال 2018 تأیید شده است.
نمایش در Google Discover و Google News
به گفته گوگل، جعبه های پیوند در جعبه ع، فوری به نتایج مربوط به پاسخ تولید شده توسط هوش مصنوعی اشاره دارد.
دیگر نمی توان تأثیر عظیم EEAT در جستجوی امروزی گوگل را نادیده گرفت.
اخیراً گری ایلیس گوگل در مورد نمایه سازی نظر داد در پاد،ت Search Off the Record. وی خاطرنشان کرد: به نسبت محتوای کمتری در آینده ایند، می شود و صاحبان وب سایت ها باید به کیفیت محتوای خود توجه بیشتری داشته باشند تا ایند، شود.
مدیریت اقتدار دیجیتال شامل سئو و برندسازی است و مسئول ایجاد برند دیجیتال برای بهبود دید در موتورهای جستجو و برنامههای ،وجی کنترلشده با هوش مصنوعی است.
شهرت می تواند به طور مشابه برای اعتماد مورد استفاده قرار گیرد، که تمرکز EEAT است.
بسته به سطح، پاداش رتبه بندی می تواند متفاوت باشد.