الگورو آرام است:
WSJ، CNN و بلومبرگ، که همگی در طی بهروزرس، هستهای سپتامبر شاهد کاهش شدیدی بودند، به نظر میرسد در چند روز گذشته بازگشتهاند. pic.twitter.com/1hXylwn7fd
– لیلی ری 😏 (@lilyraynyc) 31 اکتبر 2022
بله، من همچنین متوجه بهبود نسبی برای برخی ناشران فرانسوی شده ام.
— کوین مونیر (@Kevin_Monier) 31 اکتبر 2022
CognitiveSEO در 28 اکتبر آرام بود:
بله، اگر با اسکرین شات های ناشناس موافق هستید: pic.twitter.com/NVNdGlroux
– بری آدامز 📰 (@badams) 31 اکتبر 2022
موز،ت هوای خیلی گرم را نشان می داد:
در ،مت نظرات اینجا، صحبت هایی در مورد تغییرات حوالی 28 اکتبر وجود دارد، به ،وان مثال، یکی گفت که “تقریباً 90٪ ترافیک را از دست داده است، اکنون صفحات من بی دلیل ایند، نمی شوند. الان 3 روز است.”
گلن گیب تعدادی نمودار را در توییتر به اشتراک گذاشت که نشان میدهد برخی از ناشران بزرگ مستقر در بریت،ا و فراتر از آن، نوسانات بزرگی را در 28 اکتبر، پس از بهروزرس،های قبلی، نشان میدهند. در اینجا آن نمودارها وجود دارد:
در مورد ابزارها چطور؟
و اکنون من از برخی از افراد تحت تأثیر بهروزرس، هر،مه اکتبر که شاهد مع،هایی هستند میشنوم. در اینجا سایتی است که ابتدا تحت تأثیر بهروزرس، هسته گسترده سپتامبر قرار گرفت، سپس با بهروزرس، هر،مه مخفی شد، اما با بهروزرس، 10/28 شروع به بازیابی کرد. این چیزهای دیوانه کننده است … pic.twitter.com/6z0KDbPPiV
– گلن گیب (@glenngabe) 31 اکتبر 2022
پس آیا هیچ کدام از شما در 28 اکتبر چیزی دیده اید؟ می تو،د به اشتراک بگذارید؟
برخی از سئوکاران متوجه بهروزرس، احتمالی الگوریتم رتبهبندی جستجوی گوگل در یا حوالی 28 اکتبر میشوند، جایی که سایتهایی که توسط بهروزرس، تایید نشده 13 اکتبر و حتی بهروزرس، هر،مه اکتبر (در میان سایر موارد) ضربه خوردهاند، متوجه نوسانات بزرگی از نظر رتبهبندی و ترافیک گوگل خود میشوند. .
Accuranker آرام بود:
SERPmetrics بلیپ را نشان می دهد:
با دیدن همین. نوسانات عظیم https://t.co/3G2fM48tWF
– تیلور کورتز (@RealTaylorKurtz) 31 اکتبر 2022
RankRanger بیشترین نوسان را در بین تمام ابزارها در آن تاریخ روی موبایل نشان داد:
بحث انجمن در توییتر و WebmasterWorld.