یکپارچه‌سازی CMS و ۲ به‌روزرسانی ویژگی جدید تگ Google

خلاصه پوشش بر،ب. این به ،ب و کارها اجازه می دهد تا به سرعت ارزیابی کنند که آیا بر،ب Google آنها به درستی اجرا شده است یا نه و کدام صفحات بر،ب گذاری نشده اند. علاوه بر این، صفحاتی را پیشنهاد می کند که ممکن است به درستی بر،ب گذاری نشده باشند تا اطمینان حاصل شود که پایه به درستی ایجاد شده است.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/cms-integration-and-other-new-google-tag-feature-updates-388477

جدید در زمین موتورهای جستجو

ادغام های CMS اگر از یک CMS یا سازنده وب سایت محبوب استفاده می کنید، اکنون می تو،د یک تگ Google را در وب سایت خود بدون ایجاد تغییرات دستی در کد اصلی سایت نصب کنید.

درباره نویسنده

جدای از ج، زم، کلی «در هفته‌های آینده»، Google بلافاصله مشخص نمی‌کند که اگر می‌خواهید بر،ب خود را به‌روزرس، کنید یا قابلیت‌های جدید موجود را مشاهده کنید، به کجا بروید. اما اگر تگ Google را قبلاً نصب کرده‌اید، احتمالاً می‌تو،د برای ،ب اطلاعات بیشتر از صفحه مدیر بر،ب خود دیدن کنید. اگر نیاز به نصب بر،ب دارید یا نیاز به به‌روزرس، دارید، می‌تو،د از اسناد راهنمای Google دیدن کنید اینجا.


بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم.

ادغام Google Ads و Analytics. این ویژگی تنظیم اندازه گیری تبدیل را آسان تر می کند. اضافه ، کد اضافی به وب سایت شما ا،امی نیست. ،ب‌وکارها و تبلیغ‌کنندگان در هفته‌های آینده قابلیت‌های تگ Google را مستقیماً در Google Ads و Google Analytics ادغام می‌کنند.

«اگر gtag.js برای تبلیغات گوگل یا یونیورسال آنالیتی، در وب سایت خود دارید، می تو،د این کار را مستقیماً در دستیار راه اندازی در Google Analytics با انتخاب یک تگ Google موجود انجام دهید. اگر تگ Google در سایت خود ندارید یا از تگ ،ytics.js استفاده می کنید، قبل از شروع باید یک بر،ب جدید ایجاد کنید، که می تو،د در همان گردش کار ساده شده انجام دهید. اسکات هرمان، مدیر محصول گروه، بر،ب گذاری در گوگل.

چرا ما اهمیت می دهیم. همه این به‌روزرس،‌ها، ویژگی‌ها و محصولات جدید Google می‌توانند بسیار زیاد به نظر برسند. به خصوص اگر شما یک بازاریاب تجارت الکترونیک هستید که در یک فصل ،ید شلوغ آمده است. اما به نظر می رسد که قابلیت های بر،ب جدید کار را آسان تر می کند.

می‌تو،د ببینید که بر،ب‌ها کجا در صفحات پیشنهادی پیاده‌سازی می‌شوند. اگر پیشنهادات شامل همه صفحات وب سایت شما نمی شود، می تو،د با وارد ، دستی آنها یا آپلود یک فایل CSV به سرعت URL ها را اضافه کنید. همچنین یک نماد Tag Assistant وجود دارد که می تو،د روی هر صفحه کلیک کنید تا ببینید آیا بر،ب شما به درستی پیاده سازی شده است یا خیر.

یادآوری GA4. در همین اطلاعیه، گوگل همچنین به ما یادآوری می‌کند که اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، زمان ارتقا به GA4 فرا رسیده است.

بر،ب جدید به روز شده در ماه آگوست، گوگل راه حل جدید، ساده و متمرکزی برای بر،ب منتشر کرد که نیاز به کدنویسی کمتر و ویژگی‌های جدیدی مانند تجزیه و تحلیل رویدادها، مدیریت بر،ب‌ها از یک صفحه مرکزی و استفاده از یک خط کد برای فعال ، محصولات، حساب‌ها و ویژگی‌های بیشتر داشت. رابط.

اکنون گوگل سه ویژگی جدید اضافه کرده است.

  • خلاصه پوشش بر،ب
  • ادغام Google Ads و Analytics
  • ادغام های CMS

گوگل به تازگی سه به روز رس، قابلیت های اضافی را برای بر،ب خود اعلام کرده است. این به‌روزرس،‌ها برای «کمک به تبلیغ‌کنندگان و ،ب‌وکارها برای تقویت استراتژی‌ها و تلاش‌های اندازه‌گیری خود» در نظر گرفته شده است.

تو عمیق تر می تو،د اطلاعیه کامل را از گوگل بخو،د اینجا. همچنین می‌تو،د پرسش و پاسخ کریستوف کامبت، مدیر محصولات اندازه‌گیری آگهی‌ها در Google را در مورد بر،ب سایت جه، ساده‌شده‌ای که اوت امسال منتشر شد، در اینجا بخو،د.

همچنین می‌تو،د از پیاده‌سازی gtag.js موجود مجدداً استفاده کنید یا یک تگ Google جدید برای استقرار بدون ایجاد تغییر در کد اصلی وب‌سایت خود ایجاد کنید. این را می توان مستقیماً در CMS شما در جریان های تنظیم حساب تبلیغات و تجزیه و تحلیل انجام داد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است