یونیورسال آنالیتیکس در 11 سالگی درگذشت: “شجاع باشید و قوی باشید”

Universal Analytics: 2012-2023.

یونیورسال آنالیتی، به خاطر رابط کاربر پسند، داده‌های به‌روز، به‌روز و دقیق و همچنین گزارش‌های باشکوهش به یاد خواهد ماند.

راسل کچام، مدیر مدیریت محصول در گوگل، با انتشار این خبر شگفت‌انگیز، با اشک‌هایش مق، کرد:

  • Universal Analytics برای نسلی از اندازه‌گیری آنلاین ساخته شده است که در وب دسکتاپ، جلسات مستقل و داده‌های قابل مشاهده آسان‌تر از کوکی‌ها لنگر می‌خورد.
  • “این روش اندازه گیری به سرعت در حال منسوخ شدن است.”

هفت سال بعد، موتور جستجو از یونیورسال آنالیتی، در جهان استقبال کرد – سرویسی که صنعت بازاریابی دیجیتال را متحول کرد.

پست یونیورسال آنالیتی، در ۱۱ سالگی درگذشت: «شجاع باش و قوی باش» اولین بار در سرزمین موتورهای جستجو ظاهر شد.

منبع: https://searchengineland.com/universal-،ytics-dieobituary-428924

بازاریابان دلش،ته در سرتاسر جهان برای ادای احترام به توئیتر هجوم آورده‌اند و برخی حتی مراسم تشییع جنازه خود را برگزار می‌کنند.

این پلتفرم از قدرتی به قوت خود ادامه داد و به لطف بسیاری از مزایای کلیدی آن مانند تبدیل‌های آفلاین و تنظیمات منعطف جلسه و زمان کمپین، به سرعت به پرکاربردترین سرویس تجزیه و تحلیل وب روی زمین تبدیل شد.

UA گوگل آنالیتی، 4 را پشت سر گذاشته است، ابزار جایگزینی که به نظر می رسد بازاریابان کاملا آن را دوست دارند.

با ارسال توییت @searchengineland، داستان‌ها، خاطرات و اوقات خوشی را که با دوست درگذشته‌مان داشتید به اشتراک بگذارید.

یونیورسال آنالیتی،، پلتفرمی که بازاریابان آن را دوست داشتند (یا حداقل آن را تحمل ،د)، امروز (اول ژوئیه) پس از 11 سال درگذشت.

در آرامش باشید، یونیورسال آنالیتی،. تو با ما خوب بودی

متأسفانه، در مارس 2022، گوگل با اعلام اینکه یونیورسال آنالیتی، برای همیشه زندگی ما را ، خواهد کرد، قلب تبلیغ کنندگان را در هر گوشه از جهان ش،ت.

گوگل آنالیتی، در نوامبر 2005 پس از ،یداری Ur، توسط گوگل و تبدیل شدن به یک سرویس رایگان متولد شد.

اگرچه به صنعت دیجیتال مارکتینگ هشدار داده شده بود که گوگل در حال آماده شدن برای خاموش ، پشتیب، زندگی خود است، اما این خبر هنوز به نوعی برای بسیاری شوکه کننده است.