جدید در زمین موتورهای جستجو
تست اولیه یوتیوب این هدف جدید را با Triscuit آزمایش کرد، هدف آن اطمینان از اینکه برندش در ذهن مشتریان قرار می گیرد.
به گفته یوتیوب، این برند یک آزمایش ویدیویی را برای تعیین یادآوری افزایشی آگهی که یک فرکانس دو نفره در هفته می تواند ارائه دهد، راه اندازی کرد. کمپین فرکانس هدف در مقایسه با کمپین بهینهسازی شده بدون فرکانس، 93 درصد افزایش فراخوان مطلق آگهی را با هزینه 40 درصد ارزانتر به ازای هر کاربر افزایشیافته، به دست آورد.
YouTube اکنون یک گزینه هدف فرکانس هدف جه، برای کمپین های ویدیویی دارد. هدف جدید به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا یک هدف فرکانس (حدا،ر چهار در هفته) را انتخاب کنند، که YouTube برای آن بهینهسازی خواهد شد.
همچنین در ویرایشگر تبلیغات موجود است. گوگل همچنین امروز اعلام کرد که هدف فرکانس هدف جدید قرار است در ویرایشگر تبلیغات نسخه 2.2 جدید پشتیب، شود.
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغکنندگ، که از کمپینهای تبلیغات ویدیویی استفاده میکنند باید اه، فرکانس هدف جدید را پیادهسازی کنند تا مطمئن شوند که ویدیوهایشان تعداد دفعات من،ی نمایش داده میشود بدون اینکه مخاطبان خود را خسته کنند.
آنچه یوتیوب می گوید. اکنون تبلیغکنندگان میتوانند هدف فرکانس را انتخاب کنند و سیستمهای ما به سمت حدا،ر دسترسی منحصر به فرد در هدف فرکانس بهینهسازی میشوند. با پوشش داخلی ما، کمپینها در محدوده توزیع محدود ارائه میشوند تا بینندگان تبلیغات را به دفعات زیاد نبینند. در واقع، بیش از 95٪ از کمپینهای فرکانس هدف در YouTube با موفقیت به اه، فرکانس خود دست یافتند که طبق بهترین شیوههای توصیهشده راهاندازی شدند. کمپینها نه تنها فرکانس هدف خود را ارائه میکنند، بلکه تأثیر برند را نیز به همراه دارند.»
تو عمیق تر درباره هدف فرکانس جدید در سایت بیشتر بیاموزید وبلاگ تبلیغات و تجارت گوگل.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/youtube-has-launched-a-global-target-frequency-feature-389525
درباره نویسنده