اما محتوای ویدیویی و تبلیغات ویدیویی ممکن است برای برخی از مارکهایی که نیاز به دید دارند در نتیجه ترافیک از دست رفته یا کلیکها در جستجو ارزشمندتر شوند. این همچنین به این م،ی است که یوتیوب میخواهد مطمئن شود که کاربرانش تا حد امکان تبلیغات را مشاهده میکنند.
یوتیوب از کاربران می خواهد که از مسدود کننده های تبلیغاتی استفاده نکنند
سپس دو انتخاب را به کاربران ارائه می دهد: تبلیغات YouTube را مجاز کنید یا YouTube Premium را امتحان کنید.
زمان بندی جالب؟ گوگل دیروز از Search Generative Experience جدید خود رونمایی کرد. خیلی زود است که بد،د SGE چه تاثیری ممکن است بر عملکرد جستجوی پولی و ارگ،ک شما داشته باشد (به تجارت تبلیغات گوگل اشاره نکنیم).
می گوید:
- به نظر می رسد ممکن است از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده کنید.
- تبلیغات به YouTube اجازه می دهد تا برای میلیاردها کاربر در سراسر جهان رایگان بماند.
- میتو،د با YouTube Premium بدون آگهی بروید و سازندگان همچنان میتوانند از اشتراک شما پول دریافت کنند.
مسدودکنندههای تبلیغات در YouTube مجاز نیستند. این پیامی است که YouTube ممکن است به برخی از کاربر، که از مسدودکنندههای تبلیغات استفاده میکنند نشان دهد. این بخشی از آزمایش کوچکی است که پلتفرم در حال اجراست.
چرا ما اهمیت می دهیم. در تئوری، این می تواند به م،ای بازدید بیشتر برای تبلیغات YouTube باشد. سؤال این است که آیا آن کاربران اصلاً پذیرای تبلیغات YouTube هستند یا خیر – آنها ممکن است به سادگی تماشای یک ویدیو را رها کنند یا به طور جدی تر، کل پلتفرم را کنار بگذارند.
مسدود کننده های تبلیغات در یوتیوب مجاز نیستند. در اینجا به نظر می رسد پیام، همانطور که از طریق به اشتراک گذاشته شده است Reddit:

نحوه راه اندازی این پیام این صفحه میتواند هر زمان که کاربری که مسدودکننده تبلیغات را نصب کرده است، نمایش داده شود تا محتوای YouTube را مشاهده کند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به ،وان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آ،ین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آ،ین پیشرفتها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و مینویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پاد،تها منبع داده شده است.
منبع: https://searchengineland.com/youtube-ads-ad-blockers-417561