در طول راه اندازی کمپین، کاربران می توانند با استفاده از ابزار انتخاب هتل ارائه شده توسط Performance Max، املاک هتل خود را از روی نقشه انتخاب کنند. سپس این پلتفرم تبلیغاتی را برای هتل از قبل پر میکند که شامل ،اصر خلاقانه مانند کپی، تصاویر و URL در هر قالبی است. کاربران می توانند انتخاب کنند که هر یک از این دارایی های از پیش پر شده را ویرایش کنند یا به جای آن دارایی خود را آپلود کنند.
تست اولیه یک هتل زنجیره ای بین المللی به نام Minor Hotels که دفتر مرکزی آن در بانکوک، تایلند است، طیف متنوعی از بیش از 500 هتل، استراحتگاه و اقامتگاه های تجاری را در شش قاره مدیریت می کند. ایجاد کمپین های جداگانه برای هر ملک یک فرآیند پیچیده و زمان بر بود. بنابراین، آنها از Performance Max برای اه، سفر استفاده ،د تا روند ایجاد کمپین خود را تسریع کنند و دسترسی خود را در سراسر Google افزایش دهند. علاوه بر این، این پلتفرم توصیههای بهینهسازی بودجه را برای هر ملک ارائه میدهد، که به آنها امکان میدهد تا هزینه هر ،ید خود را تا 51 درصد کاهش دهند، بازده هزینه تبلیغات خود را تا 76 درصد افزایش دهند و رزرو خود را تا 86 درصد افزایش دهند.
حدا،ر عملکرد برای اه، سفر با ارائه گزارشدهی ساده در سطح دارایی و توصیههای کمپین ویژه سفر، این امر را افزایش میدهد. با توانایی پشتیب، از 100 ملک هتل، یک کمپین واحد دارایی های خلاقانه توصیه شده مانند تصاویر و پیام ها را برای هر مکان از قبل پر می کند. علاوه بر این، برگه هتل ها عملکرد کمپین را برای هر ملک اندازه گیری و به اشتراک می گذارد.
تو عمیق تر می تو،د این اطلاعیه را از گوگل بخو،د اینجا.
گزارشدهی در سطح دارایی و توصیههای کمپین ویژه سفر به طور خاص به صنعت سفر ارائه میشود و میتواند توصیههای بهینهسازی بودجه را برای کمک به تبلیغکنندگان در حدا،ر بازگشت سرمایه و کاهش هزینه هر ،ید ارائه دهد.
منبع: https://searchengineland.com/google-announces-performance-max-for-travel-goals-393939
چه خبر. در اینجا چیزی است که شما باید بد،د:
- حدا،ر عملکرد برای اه، سفر میتواند به هتلها کمک کند تبلیغات در قالبهای مختلف ایجاد کنند و در یک کمپین به مسافران بیشتری در YouTube، Display، Search، Discover، Gmail و Maps دسترسی پیدا کنند.
- تبلیغات هتل برای اه، سفر اوا، امسال به Performance Max اضافه خواهد شد.
- تبلیغکنندگان در طول راهاندازی کمپین، داراییهای هتل خود را از روی نقشه با استفاده از ابزار انتخابگر هتل انتخاب میکنند. یک کمپین منفرد میتواند تا 100 هتل با مکانها، تصاویر و پیامهای مختلف را پشتیب، کند.
- عملکرد کمپین را برای هر مکان به طور جداگانه ردیابی و به اشتراک میگذارد و به هتلها کمک میکند بفهمند چه چیزی کار میکند. تبلیغکنندگان همچنین میتوانند برای درک بهتر تقاضا در مکانهای مختلف، ترافیک هتل را مشاهده کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. Performance Max برای سفر فرآیند ایجاد کمپین های هتل را ساده می کند و به تبلیغ کنندگان و مارک ها اجازه می دهد در زمان صرفه جویی کنند و گردش کار را ساده کنند. ث،اً، آنها دسترسی به کانالها و موجودیهای مختلف Google، از جمله نقشههای گوگل، جستجو، یوتیوب و تبلیغات هتل را فراهم میکنند که میتواند به افزایش دسترسی و بهبود دید آنها کمک کند.
گزارش در سطح دارایی صفحه Insights می تواند به بهبود درک شما از ،ب و کار، مشتریان و عملکردتان کمک کند. یکی از ویژگیها، بینش عبارت جستجو، نشان میدهد که مهمانان هنگام مشاهده آگهی شما چه چیزی را جستجو میکنند.
تبلیغات در قالب های مختلف Performance Max برای سفر امکان ایجاد تبلیغات در قالب های مختلف برای اه، سفر را فراهم می کند. تبلیغات به طور خودکار در کانالها و موجودیهای مختلف Google مانند Google Maps، جستجو، YouTube و تبلیغات هتل (آ، امسال) ارائه میشوند.
حدا،ر عملکرد برای اه، سفر، تبلیغاتی را در قالبهای مختلف ایجاد میکند که بهطور خودکار در کانالها و موجودی Google، از جمله Maps، جستجو، YouTube و تبلیغات هتل (آ، امسال) ارائه میشوند.