درباره نویسنده

چرا ما اهمیت می دهیم. در حالی که هیچ چیز خارقالعادهای وجود ندارد و این عمدتاً فقط سئوی اولیه است، خوب است که ببینید گوگل راهنماییهای خاصتری در مورد نحوه ایجاد توضیحات متا مفید و توصیفی ارائه میکند که احتمال بیشتری برای دریافت کلیک و ترافیک دارند. البته نه اینکه بتو،م روی گوگل برای استفاده از این توضیحات متا حساب کنیم.
دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامهریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک میکند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پاد،تها منبع داده شده است.
منبع: https://searchengineland.com/google-،w-to-improve-meta-descriptions-387691
سند به روز شده گوگل اسناد خود را در مورد کنترل قطعات شما در نتایج جستجو در ماه اکتبر منتشر کرد. می تو،د تمام موارد اضافه شده جدید را مشاهده کنید، اینجا.
سند راهنمای Google در مورد کنترل قطعات شما در نتایج جستجو، چند نمونه از توضیحات متا “بد” و “بهتر” را اضافه کرده است.
بد. گوگل توصیه می کند از این چهار نوع توضیحات متا “بد” اجتناب کنید:
- لیست کلمات کلیدی: “لوازم خیاطی، نخ، مداد رنگی، چرخ خیاطی، نخ، ماسوره، سوزن”
- توضیحات مشابهی که برای هر مقاله خبری استفاده می شود: «اخبار محلی در W،ville، تحویل درب منزل شما. ببینید امروز چه اتفاقی افتاده است.»
- صفحه را خلاصه نمی کند: “تخم مرغ منبع شادی در زندگی همه است. وقتی بچه کوچک بودم، یادم می آید که از مرغ خانه تخم مرغ می چیدم و به آشپزخانه می آوردم. آن روز ها، روزهایی بود که.”
- خیلی کوتاه: “مداد مک،کی“
جدید در زمین موتورهای جستجو