Google در حال ارائه راههای جدیدی برای تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از Ads Data Hub با راهحلهایی است که برای بازاریابان و شرکای اندازهگیری شخص ثالث طراحی شده است.
Google Ads Data Hub به بازاریابان این امکان را می دهد که داده ها را بر اساس اه، تجاری خاص، مانند تعیین کمیت مسیر ،ید مشتری، تجزیه و تحلیل کنند.
شرکای اندازهگیری همچنین از Ads Hub برای انجام ارزیابیهای شخص ثالث از معیارهایی مانند قابلیت مشاهده ویدیو و دسترسی مخاطبان استفاده میکنند.
برای جلب رضایت هر دو گروه از کاربران، گوگل دو ابزار اختصاصی را در Ads Data Hub راه اندازی کرده است: Ads Data Hub برای بازاریابان و Ads Data Hub برای شرکای اندازه گیری.
مرکز داده تبلیغات گوگل برای بازاریابان
با Ads Data Hub برای بازاریابان، گوگل قصد دارد به برندها و آژانسها کمک کند تا دادههای بیشتری را در یک مکان تجزیه و تحلیل کنند و دسترسی سریعتری به اطلاعات بینش فراهم کند.
نسخه Ads Data Hub که برای بازاریابان طراحی شده است، تجربه سادهای را ارائه میکند، با تمرکز بر بینشهایی که نشان میدهد برندها و آژانسها چگونه رسانهها را ،یداری میکنند.
گوگل نمونه ای از نحوه استفاده Riot Games، توسعه دهندگان بازی PC League of Legends، از Ads Data Hub برای تجزیه و تحلیل تلاش های بازاریابی خود به اشتراک می گذارد:
این شرکت بینش خود را متمرکز کرد و آنها را با داده های Display & Video 360 و Campaign Manager 360 ،یب کرد. این به Riot Games اجازه میدهد اعتبار را به نقاط لمسی مختلف تبلیغات نسبت دهد، بازده هزینه تبلیغات (ROAS) را به دقت اندازهگیری کند و معیار جدیدی ایجاد کند که نشان میدهد به ازای هر 1 دلار Riot Games که در رسانه Google ،ج میشود، 2 دلار درآمد دریافت میکند. بازاریابها، مانند Riot Games، این تحلیلها را به طور منظم انجام میدهند و صدها هزار پرسش تنها در سال 2022 اجرا میشوند.
از آنجایی که بازاریابان از نسخه ساده شده Ads Data Hub استفاده می کنند و قالب های پرس و جو و گردش کار جدید را جمع آوری می کنند، Google پیشنهاد می کند که نیاز کمتری به منابع فنی اضافی وجود خواهد داشت.
در بهروزرس،های آینده، بازاریابان میتوانند بخشهای مخاطب را در موجودی جدید، از جمله YouTube، فعال کنند.
مرکز داده تبلیغات گوگل برای شرکای اندازه گیری
شرکای داده شخص ثالث میتوانند از Ads Data Hub For Measurement Partners برای ارائه خدمات اندازهگیری YouTube از طرف بازاریابان، تبلیغکنندگان، آژانسها یا ناشران استفاده کنند.
Google میگوید نسخه Ads Data Hub که برای شرکای اندازهگیری طراحی شده است، ارائه اطلاعات دقیق و تقریباً همزمان را آسانتر میکند.
این به بازاریابان اجازه میدهد تا با شرکای شخص ثالث مستقل برای مح،ه و گزارش عملکرد تبلیغات YouTube در دستگاهها، قالبها و معیارها کار کنند.
علاوه بر این، گوگل خدمات اندازه گیری را در Ads Data Hub گسترش می دهد تا راه حل های متقابل رسانه ای را برای YouTube فعال کند. این امکان تجزیه و تحلیل عملکرد کمپین های یوتیوب را نسبت به سایر کانال های رسانه ای فراهم می کند.
منبع: گوگل
تصویر ویژه: اسکرین شات از blog.google/،ucts/marketingplatform/360/ads-data-hub-powered-solutions/، اکتبر 2022.
window.addEventListener( 'load', function() { setTimeout(function(){ striggerEvent( 'load2' ); }, 2000); });
window.addEventListener( 'load2', function() {
if( sopp != 'yes' && addtl_consent != '1~' && !ss_u ){
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMet،d? n.callMet،d.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,do،ent,'script', '
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'google-rolls-out-2-new-ways-to-،yze-data-in-ads-data-hub', content_category: 'di،al-advertising news' }); } });
منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-rolls-out-2-new-ways-to-،yze-data-in-ads-data-hub/469694/