گوگل گفت هیچ درصدی برای اندازه گیری محتوای تکراری وجود ندارد

گوگل مطمئن نیست که چگونه محتوای تکراری را اندازه گیری کند

— روهان عیار (@searchrook) 23 سپتامبر 2022

جان مو، از گوگل پرسید آیا درصدی وجود دارد که مردم می توانند برای تعیین اینکه آیا محتوای آنها تکراری تلقی می شود یا خیر، استفاده کنند. جان گفت هیچ کدام وجود ندارد و او پرسید که چگونه چنین چیزی را اندازه گیری می کنی؟

@rustybrick

هیچ عددی وجود ندارد (همچنین چگونه آن را اندازه گیری می کنید؟)

— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 23 سپتامبر 2022

گوگل می گوید معیار خاصی برای اندازه گیری محتوای تکراری وجود ندارد

جان مو، در پاسخ گفت: “عددی وجود ندارد” و سپس پرسید: “به هر حال چگونه آن را اندازه گیری می کنید؟”

پاسخ های خوب زیادی در مورد “چگونگی اندازه گیری” وجود دارد توییتر – بنابراین از طریق موضوع اسکن کنید.

در اینجا چند ،وان جایگزین برای این داستان آورده شده است:

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-duplicate-content-percentage-34155.html

بیل هارتزر این سوال را مطرح کرد و پرسید: آیا درصدی وجود دارد که محتوای تکراری را نشان دهد؟ پرسیدن اینکه آیا گوگل حتی آن را اندازه گیری می کند.

این توییت ها هستند:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است