در اینجا چند ،وان جایگزین برای این داستان آورده شده است:
پاسخ های خوب زیادی در مورد “چگونگی اندازه گیری” وجود دارد توییتر – بنابراین از طریق موضوع اسکن کنید.
بیل هارتزر این سوال را مطرح کرد و پرسید: آیا درصدی وجود دارد که محتوای تکراری را نشان دهد؟ پرسیدن اینکه آیا گوگل حتی آن را اندازه گیری می کند.
گوگل می گوید معیار خاصی برای اندازه گیری محتوای تکراری وجود ندارد
این توییت ها هستند:
جان مو، از گوگل پرسید آیا درصدی وجود دارد که مردم می توانند برای تعیین اینکه آیا محتوای آنها تکراری تلقی می شود یا خیر، استفاده کنند. جان گفت هیچ کدام وجود ندارد و او پرسید که چگونه چنین چیزی را اندازه گیری می کنی؟
جان مو، در پاسخ گفت: “عددی وجود ندارد” و سپس پرسید: “به هر حال چگونه آن را اندازه گیری می کنید؟”
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-duplicate-content-percentage-34155.html
گوگل مطمئن نیست که چگونه محتوای تکراری را اندازه گیری کند
— روهان عیار (@searchrook) 23 سپتامبر 2022
هیچ عددی وجود ندارد (همچنین چگونه آن را اندازه گیری می کنید؟)
— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 23 سپتامبر 2022