گوگل گفت هیچ درصدی برای اندازه گیری محتوای تکراری وجود ندارد

@rustybrick

بیل هارتزر این سوال را مطرح کرد و پرسید: آیا درصدی وجود دارد که محتوای تکراری را نشان دهد؟ پرسیدن اینکه آیا گوگل حتی آن را اندازه گیری می کند.

گوگل می گوید معیار خاصی برای اندازه گیری محتوای تکراری وجود ندارد

جان مو، از گوگل پرسید آیا درصدی وجود دارد که مردم می توانند برای تعیین اینکه آیا محتوای آنها تکراری تلقی می شود یا خیر، استفاده کنند. جان گفت هیچ کدام وجود ندارد و او پرسید که چگونه چنین چیزی را اندازه گیری می کنی؟

هیچ عددی وجود ندارد (همچنین چگونه آن را اندازه گیری می کنید؟)

— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 23 سپتامبر 2022

پاسخ های خوب زیادی در مورد “چگونگی اندازه گیری” وجود دارد توییتر – بنابراین از طریق موضوع اسکن کنید.

این توییت ها هستند:

در اینجا چند ،وان جایگزین برای این داستان آورده شده است:

گوگل مطمئن نیست که چگونه محتوای تکراری را اندازه گیری کند

— روهان عیار (@searchrook) 23 سپتامبر 2022

جان مو، در پاسخ گفت: “عددی وجود ندارد” و سپس پرسید: “به هر حال چگونه آن را اندازه گیری می کنید؟”

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-duplicate-content-percentage-34155.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است