گوگل گفت هیچ درصدی برای اندازه گیری محتوای تکراری وجود ندارد

در اینجا چند ،وان جایگزین برای این داستان آورده شده است:

پاسخ های خوب زیادی در مورد “چگونگی اندازه گیری” وجود دارد توییتر – بنابراین از طریق موضوع اسکن کنید.

@rustybrick

بیل هارتزر این سوال را مطرح کرد و پرسید: آیا درصدی وجود دارد که محتوای تکراری را نشان دهد؟ پرسیدن اینکه آیا گوگل حتی آن را اندازه گیری می کند.

گوگل می گوید معیار خاصی برای اندازه گیری محتوای تکراری وجود ندارد

این توییت ها هستند:

جان مو، از گوگل پرسید آیا درصدی وجود دارد که مردم می توانند برای تعیین اینکه آیا محتوای آنها تکراری تلقی می شود یا خیر، استفاده کنند. جان گفت هیچ کدام وجود ندارد و او پرسید که چگونه چنین چیزی را اندازه گیری می کنی؟

جان مو، در پاسخ گفت: “عددی وجود ندارد” و سپس پرسید: “به هر حال چگونه آن را اندازه گیری می کنید؟”

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-duplicate-content-percentage-34155.html

گوگل مطمئن نیست که چگونه محتوای تکراری را اندازه گیری کند

— روهان عیار (@searchrook) 23 سپتامبر 2022

هیچ عددی وجود ندارد (همچنین چگونه آن را اندازه گیری می کنید؟)

— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 23 سپتامبر 2022

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است