من بیشتر روی آنچه کاربران شما انتظار دارند تمرکز می کنم. آیا روی موضوعاتی تمرکز می کنید که کاربران انتظار اطلاعات به روز را دارند؟ یا چیزی است که به خوبی تثبیت شده و تغییر نمی کند؟ این در درجه اول یک چیز سئو نیست و شما باید متخصص موضوعی باشید که در آن منتشر می کنید.
— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 24 سپتامبر 2022
جان مو، از گوگل روز گذشته یک خط خوب دیگر داشت. او گفت: “اگر نمی د،د محتوای شما کارشناسی شده است یا خیر، قطعاً کارشناسی نشده است.”
یکی از راههای فکر ، به این موضوع این است که اگر نمید،د محتوای شما ماهرانه نوشته شده است یا نه، پس قطعاً ماهرانه نوشته نشده است.
— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 25 سپتامبر 2022
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-content-expert-34154.htmlدر اینجا این توییتها در چارچوب هستند، این چهار مورد از آنها است:
به عبارت دیگر، اگر نمی تو،د تشخیص دهید که محتوای سایت شما یا یک صفحه خاص توسط یک متخصص نوشته شده است، احتمالاً توسط یک متخصص نوشته نشده است. اگر کاربران شما نمی توانند درک کنند که محتوا به صورت ماهرانه نوشته شده است، موتورهای جستجو چگونه می توانند آن را درک کنند؟
نظر شما در مورد این خط چیست؟