گوگل کمک های خیریه را در ازای بررسی های تجاری مجاز نمی داند

شادی نوشت“در این مورد، فردی که بازبینی را ، می‌کند، از لحاظ فنی انگیزه دریافت نمی‌کند زیرا پول به یک موسسه خیریه می‌رود، اما گوگل تأیید کرد که همچنان بر خلاف دستورالعمل‌ها است. اگرچه کاربری که بررسی را ، می‌کند، از نظر فنی پول را دریافت نمی‌کند. با توجه به انگیزه کمک مالی، همچنان می‌تواند منجر به سوگیری نسبت به یک بررسی مثبت شود. در نهایت، Google نمی‌خواهد تجربه مشتری به هیچ وجه تحت تأثیر قرار گیرد.”

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-charitable-donations-maps-reviews-35477.html

گوگل از کجا این را می داند؟ این یک داستان کاملا متفاوت است.

گوگل به جوی هاوکینز گفته است که اهدای کمک های خیریه در ازای بررسی مثبت در فهرست نمایه ،ب و کار گوگل شما برخلاف دستورالعمل های آن است.

این به طور خاص در برابر سیاست نامزدی جعلی که می گوید: “پرداخت، تشویق یا تشویق برای ارسال محتوایی که نشان دهنده یک تجربه واقعی نیست.” کمک های خیریه می تواند “تشویق کننده” و در نتیجه خلاف قو،ن در نظر گرفته شود.

جعبه خیریه پر از ستاره لوگوی گوگل

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است