گوگل پنجمین به‌روزرسانی بررسی‌های محصول را قبل از انجام به‌روزرسانی اصلی سپتامبر منتشر می‌کند

(2) آیا توصیه ای برای بررسی هایی که “بهترین” محصولات را توصیه می کنند وجود دارد؟ اگر محصولی را به ،وان بهترین کلی یا بهترین برای هدف خاصی توصیه می کنید، حتماً با خواننده در میان بگذارید که چرا آن محصول را بهترین می د،د. چه چیزی این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند؟ چرا محصول مخصوصاً برای هدف توصیه شده من، است؟ مطمئن شوید که شواهد دست اول پشتیب، کننده را نیز شامل می شود.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-fifth-،uct-reviews-update-rolling-out-34117.html

برای اندازه واقعی کلیک کنید

من در مورد هر جزئیات کوچکی از این به‌روزرس، بررسی‌های محصول نوشته‌ام، فقط برای اطلاعات بیشتر در این سایت جستجو کنید.

WTF!!!

شوخی کردم! 😂 اینم یکی دیگه!

گوگل نوشت توییتر “امروز ما به‌روزرس، بررسی‌های محصول در سپتامبر 2022 را برای بررسی محصول به زبان ،یسی منتشر کردیم. صفحه تاریخچه انتشار رتبه‌بندی خود را پس از تکمیل کامل به‌روزرس، خواهیم کرد.” گوگل در آن صفحه نوشت: «به‌روزرس، بررسی‌های محصول در سپتامبر 2022 را منتشر کرد. این به‌روزرس، برای بررسی‌های محصول به زبان ،یسی اعمال می‌شود. تکمیل آن ممکن است 2 هفته طول بکشد».

بررسی‌های محصول Google اطلاعات سریع را به‌روزرس، می‌کند

https://t.co/VrnS0S2etB

— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 20 سپتامبر 2022

گوگل همچنین این چهار نکته را در مورد معیارهایی که گوگل برای بررسی محصول استفاده می کند فهرست کرده است:

  • شامل جزئیات مفید و مفید، مانند مزایا یا معایب یک مورد خاص، جزئیات مربوط به نحوه عملکرد یک محصول یا تفاوت آن محصول با نسخه های قبلی
  • از افرادی بیایید که واقعاً از محصولات استفاده کرده اند و نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه استفاده می شود
  • شامل اطلاعات منحصر به فرد فراتر از آنچه سازنده ارائه می دهد – مانند تصاویر بصری، صوتی یا پیوندهایی به محتوای دیگر که جزئیات تجربه بازبین را نشان می دهد.
  • محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید یا توضیح دهید که چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند

(3) اگر نظری ایجاد کنم که چندین محصول را پوشش می دهد، آیا باز هم باید برای محصولات به صورت جداگانه نظراتی ایجاد کنم؟ نوشتن یک لیست رتبه بندی شده با کیفیت بالا از محصولات مرتبط در ،یب با بررسی های عمیق تک محصولی برای هر محصول توصیه شده می تواند موثر باشد. اگر هر دو را می‌نویسید، مطمئن شوید که محتوای مفید کافی در فهرست رتبه‌بندی وجود دارد تا بتواند خودش را حفظ کند.

گوگل همچنین این نمودار را منتشر کرده است که نشان می دهد لیست های بررسی محصول نیز می تواند تحت تأثیر این موضوع قرار گیرد:

در اینجا مهمترین چیزهایی که در حال حاضر به صورت کوتاه می د،م آورده شده است:

  • نام: به‌روزرس، بررسی‌های محصول Google در سپتامبر 2022
  • راه اندازی شد: 20 سپتامبر 2022 حدود ساعت 4 صبح به وقت شرقی
  • عرضه: حدود دو هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود
  • اه،: به محتوای بررسی محصول نگاه می کند
  • پنالتی: این یک جریمه نیست، بلکه به «تحلیل روشنگر و تحقیق اصیل» کمک می‌کند.
  • به روز رس، اصلی نیست: بسیاری می خواهند بگویند این یک به روز رس، اصلی است، اینطور نیست.
  • زبان ،یسی اما گسترش خواهد یافت: در حال حاضر این فقط به محتوای ،یسی زبان نگاه می کند، اما احتمالاً به زبان های دیگر گسترش خواهد یافت، این یک راه اندازی جه، است. من تعجب کردم که هنوز فقط ،یسی است، اما همانطور که در زیر مستند کردیم، همینطور است.
  • تأثیر: گوگل به من نمی‌گوید چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این به‌روزرس، قرار گرفته‌اند.
  • کشف ،Google قبلاً گفته بود: این به‌روزرس، می‌تواند بر عملکرد شما در Google Discover تأثیر بگذارد.
  • بازیابی: اگر از این موضوع ضربه خوردید، باید به محتوای خود نگاه کنید و ببینید که آیا می تو،د با توصیه های گوگل در زیر بهتر عمل کنید.
  • تازه می کند: Google به‌روزرس،‌های دوره‌ای را برای این الگوریتم انجام می‌دهد، اما ممکن است در آینده این به‌روزرس،‌ها را ارسال نکند. این ممکن است اولین رفرشی باشد که گوگل انجام داده است، این اولین رفرشی است که گوگل در مورد آن اطلاع رس، کرده است.

اگر تغییری می‌بینید و نمی‌د،د که آیا این تغییر مربوط به به‌روزرس، اصلی است یا به‌روزرس، بررسی‌های محصول:
– اگر نظرات محصول را تولید می کنید، احتمالاً به آن مربوط است.
– اگر نه، پس ممکن است مربوط به به روز رس، اصلی باشد.

— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 20 سپتامبر 2022

بله، اتفاقاً هنوز ،یسی است. همچنین، من شک دارم که از دیشب شروع به انتشار کرد. چه ،ی در مانتین ویو، کالیفرنیا ساعت 1 بامداد به وقت محلی بیدار است و به‌روزرس، را منتشر می‌کند؟ حدس من….

به‌روزرس،‌های همپوش،…

اما به همین دلیل است که موضوع توییت امروز سعی می کند شفافیت بیشتری در مورد به روز رس، اصلی ارائه دهد و یادآوری کند که اگر بررسی محصول را انجام ندهید، آن به روز رس، ممکن است برای شما تغییراتی ایجاد نکند.

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 20 سپتامبر 2022

گوگل در حدود ساعت 4 صبح امروز، 20 سپتامبر 2022، پنجمین به‌روزرس، بررسی محصول را منتشر کرده است. این قبل از تکمیل به‌روزرس، اصلی سپتامبر 2022 منتشر شد، که مستثنی نشد و دنی سالیوان از گوگل گفت احتمالاً اتفاق نخواهد افتاد – اما این اتفاق افتاد.

گوگل عزیز، آیا واقعاً می خواهید همه ما سئوکاران را در هنگام تجزیه و تحلیل دید و ترافیک وب سایت هایی که دنبال می کنیم دیوانه کنید؟

در اینجا تاریخ‌های به‌روزرس،‌های قبلی بررسی‌های محصول آمده است:

به زودی برای دیدن تغییر

در اینجا توصیه اصلی است اما گوگل این را در یک پست کرده است سند کمک جدید با توصیه های جدید از دسامبر، این شامل نکات جدید خاص ذکر شده در بالا نمی شود:

  • در صورت ،وم، دانش تخصصی در مورد محصولات را بیان کنید؟
  • با محتوای منحصربه‌فرد فراتر از آنچه توسط سازنده ارائه می‌شود، نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه از آن استفاده می‌شود؟
  • اندازه‌گیری‌های کمی را در مورد چگونگی اندازه‌گیری یک محصول در دسته‌های مختلف عملکرد ارائه دهید؟
  • توضیح دهید چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند؟
  • محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید، یا توضیح دهید که کدام محصولات ممکن است برای استفاده یا شرایط خاص بهترین باشند؟
  • در مورد مزایا و معایب یک محصول خاص، بر اساس تحقیقات در مورد آن بحث کنید؟
  • توضیح دهید که چگونه یک محصول از مدل‌ها یا نسخه‌های قبلی تکامل یافته است تا بهبودهایی را ارائه کند، مشکلات را برطرف کند، یا در غیر این صورت به کاربران در تصمیم‌گیری برای ،ید کمک کند؟
  • عوامل کلیدی تصمیم گیری برای دسته بندی محصول و عملکرد محصول در آن زمینه ها را شناسایی کنید؟ برای مثال، بررسی خودرو ممکن است مشخص کند که مصرف سوخت، ایمنی و هندلینگ عوامل کلیدی تصمیم‌گیری و نرخ عملکرد در آن زمینه‌ها هستند.
  • انتخاب های کلیدی در نحوه طراحی یک محصول و تأثیر آنها بر کاربران فراتر از آنچه سازنده می گوید را شرح دهید؟
  • برای پشتیب، از تخصص خود و تقویت صحت نظر خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود را با محصول ارائه دهید.
  • پیوندهایی را به چندین فروشنده اضافه کنید تا به خواننده امکان ،ید از تاجر انتخابی خود را بدهد.

ما این یکی را چند هفته پیش از قبل اعلام کرده بودیم — گاهی اوقات کارها زمان زیادی طول می کشد تا تمام شود، و ناگهان چیزهایی وجود دارد که به هم نزدیک می شوند.

زم، را به خاطر دارید که گوگل گفت سعی می‌کند به‌روزرس،‌ها همپوش، نداشته باشند؟

به تازگی اعلام شده است، من امروز صبح تغییرات زیادی نمی بینم – پس اجازه دهید از نزدیک تماشا کنم و در روزهای آینده گزارش کنم …

مشاوره به‌روزرس، بررسی محصول Google

چرا اینقدر سادیست میزنی؟ 🙄🙄 https://t.co/Xi8CbQSVA1

– جیانلوکا فیورلی (@ gfiorelli1) 20 سپتامبر 2022

همین دیروز گزارش دادم که دنی سالیوان از گوگل “ما بسیار سخت کار کرده ایم تا به روز رس، ها را از یکدیگر جدا نگه داریم، یا تا حد امکان همپوش، کمتری داشته باشند تا به سازندگان کمک کنیم تا بیشتر بفهمند.” شاید با این یکی به اندازه کافی سخت نباشد؟

فقط برای به اشتراک گذاشتن چند ….

به روز رس، های هسته قبلی

هشدار بزرگ: من آنچه را که روز گذشته گفتم را پس می گیرم… Google در حال ارائه چندین به روز رس، اصلی به طور همزمان است. به‌روزرس، بررسی‌های محصول سپتامبر 2022 اکنون در طول به‌روزرس، هسته گسترده سپتامبر 2022 منتشر می‌شود. همگی موفق باشید. 🙂 https://t.co/AGs4Hm3JNz

– گلن گیب (@glenngabe) 20 سپتامبر 2022

هسته سپتامبر هنوز در حال انتشار است. به روز رس، بررسی های محصول جدید امروز راه اندازی می شود. https://t.co/IJQ6zvfkK4

— دکتر ماری هاینز🐧 (@Marie_Haynes) 20 سپتامبر 2022

بدیهی است که شکایاتی در مورد این عرضه وجود دارد:

دنی سالیوان و جان مو، از گوگل در دفاع از این زمان عرضه:

ما برای کمک به اطلاع رس، بهتر مردم کار کرده ایم.

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 20 سپتامبر 2022

“برای آگاهی، به‌روزرس، اصلی سپتامبر 2022 به طور کامل تکمیل نشده است، اما ا،راً انجام شده است. ما انتظار داریم که در عرض یک هفته کاملاً کامل شود و پس از انجام آن در صفحه به‌روزرس،‌های ما به اشتراک گذاشته شود. اگر تغییری مشاهده کردید و نمی‌پرسید که آیا مربوط است یا خیر. به به‌روزرس، اصلی یا به‌روزرس، بررسی‌های محصول. (1) اگر نظرات محصول را تولید می‌کنید، احتمالاً به آن مربوط است. (2) اگر نه، ممکن است به به‌روزرس، اصلی مربوط باشد.

توصیه‌های به‌روزرس،‌شده از به‌روزرس، ماه مارس در اینجا آمده است: (1) آیا به‌روزرس،‌های بررسی محصول مربوط به فهرست‌های رتبه‌بندی و بررسی‌های مقایسه است؟ آره. به‌روزرس،‌های بررسی محصول برای همه انواع محتوای مرور اعمال می‌شود. را بهترین شیوه ها گوگل به اشتراک گذاشته شده نیز اعمال می شود. با این حال، به دلیل ماهیت کوتاه‌تر فهرست‌های رتبه‌بندی شده، ممکن است بخواهید مهارت خود را نشان دهید و اعتبار را به روشی مختصرتر تقویت کنید. استناد به نتایج مرتبط و گنجاندن تصاویر اصلی از آزمایش‌هایی که با محصول انجام داده‌اید، می‌تواند راه‌های خوبی برای انجام این کار باشد.

https://t.co/XLJNE4rGCo

— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 20 سپتامبر 2022

بنابراین چگونه می تو،د بد،د که کدام به روز رس، به شما ضربه زده است؟ به روز رس، هسته ماه سپتامبر یا به روزرس، بررسی های محصول سپتامبر؟ گوگل در توییتر گفت:

به یاد داشته باشید (دیروز) زم، که Google به‌روزرس،‌ها را همپوش، نداشت. https://t.co/WN1nNLvUmY

– دارل مردخای (@MordecaiDarrell) 20 سپتامبر 2022

اگر منصف باشیم، گوگل این مورد را یک ماه پیش از قبل اعلام کرد و ما انتظار داشتیم که این به‌روزرس، درست پس از انتشار به‌روزرس، محتوای مفید ارائه شود، اما ابتدا آن به‌روزرس، اصلی سپتامبر 2022 آمد و واضح است که هنوز تمام نشده است.

اما همانطور که بسیاری از شما می‌د،د، سایت‌هایی که تحت تأثیر به‌روزرس،‌های اصلی قرار می‌گیرند، اغلب تأثیر این به‌روزرس،‌های بررسی محصول یا برع، را نیز می‌بینند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است