گوگل پشتیبانی از داده های ساختاریافته را برای مزایا و معایب در نشانه گذاری محصول اضافه می کند

مزایا و معایب به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از مزایا و معایب نشان داده شده در قطعات نتایج جستجوی Google نشان داده شده است:

رهنمودها گوگل اضافه کرد که اگر داده‌های ساختاری مثبت و منفی را اضافه کنید، باید این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید:

  • در حال حاضر، فقط صفحات بررسی محصول سرمقاله برای ظاهر مزایا و معایب در جستجو واجد شرایط هستند، نه صفحات محصول تاجر یا بررسی محصول مشتری.
  • باید حداقل دو عبارت در مورد محصول وجود داشته باشد. این می تواند هر ،یبی از گزاره های مثبت و/یا منفی باشد (به ،وان مثال، نشانه گذاری ItemList با دو عبارت مثبت معتبر است).
  • مزایا و معایب باید برای کاربران در صفحه قابل مشاهده باشد.

میتو، ببینی نمونه کد در اینجا.

گوگل گفته است که «داده‌های ساخت‌یافته ارائه‌شده توسط شما را بر داده‌های است،اج‌شده به‌طور خودکار اولویت خواهد داد». بنابراین احتمالاً بهتر است اگر داده‌های ساختاریافته را دارید اضافه کنید.

داده های ساختاری مورد نیاز نیست. گوگل گفت حتی اگر داده های ساختاریافته را اضافه نکنید، ممکن است گوگل همچنان مزایا و معایب را نشان دهد. من در واقع خال خال این حدود یک ماه پیش در طبیعت گوگل نوشت: «اگر داده‌های ساختاریافته را ارائه نکنید، ممکن است Google سعی کند به‌طور خودکار مزایا و معایب فهرست‌شده در صفحه وب را شناسایی کند.»

چرا ما اهمیت می دهیم. هر کاری که می تو،د برای بهبود نرخ کلیک از جستجوی گوگل به وب سایت خود انجام دهید، چیز خوبی است. افزودن ،اصر بیشتر و نتایج غنی به قطعه جستجوی شما ممکن است به شما در بهبود کلیک ها کمک کند. پس آن را امتحان کنید و آن را امتحان کنید.


درباره نویسنده

مستندات. گوگل بخش جدیدی را به اسناد اضافه کرد اینجا مزایا و معایب: به افراد کمک کنید خلاصه‌ای از مزایا و معایب یک بررسی محصول سرمقاله را ببینند. ظاهر مزایا و معایب به زبان‌های هلندی، ،یسی، فرانسوی، آلم،، ایتالیایی، ژاپنی، لهست،، پرتغالی، اسپ،ایی و ،ی در همه کشورهایی که جستجوی Google در دسترس است در دسترس است. در حالی که Google سعی می‌کند به‌طور خودکار مزایا و معایب بررسی محصول سرمقاله‌ای را درک کند، می‌تو،د این اطلاعات را صریحاً با افزودن ویژگی‌های positiveNotes و/یا negativeNotes به بررسی محصول تودرتو ارائه کنید. حتماً نکات مثبت و منفی را دنبال کنید.»

ابزار تست گوگل به روز رس، کرد تست نتایج غنی این شرکت گفت که برای بررسی مزایا و معایب داده های ساختار یافته علاوه بر سایر انواع داده های ساخت یافته که توسط جستجوی گوگل پشتیب، می شوند. گوگل گفت که می تو،د از این ابزار برای تایید و تایید درستی داده های ساخت یافته خود استفاده کنید و گوگل می تواند آن ها را بخواند.

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-adds-structured-data-support-for-pros-and-cons-on-،uct-markup-386978

جدید در زمین موتورهای جستجو

Google پشتیب، از داده های ساختاریافته را برای خواندن و استفاده احتمالی از مزایا و معایب برای قطعه بررسی محصول در نتایج جستجوی Google اضافه کرده است. گوگل گفت اکنون می‌تو،د «با ارائه به Google درباره مزایا و معایب خود بگویید مزایا و معایب داده های ساختاری در صفحات بررسی سرمقاله.”

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است