گوگل نمی‌خواهد به‌روزرسانی‌های الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی مختلف همپوشانی داشته باشد

فقط گوگل یک به‌روزرس، اصلی را آماده کرده بود و حالا که گوگل تلاش می‌کند تا زم، که به‌روزرس،‌های دیگر منتشر می‌شوند، به‌روزرس،‌ها با هم تداخل نداشته باشند، پس از انجام به‌روزرس، محتوای مفید، منتظر ماند تا آن را جلو ببرد.

و تعجب نکنید که گوگل پنجمین به‌روزرس، بررسی محصول را چند روز پس از انتشار به‌روزرس، اصلی ماه سپتامبر منتشر می‌کند. دنی واقعاً سخت کار می کند تا مطمئن شود این به روز رس، ها با هم همپوش، ندارند.

و زم، که همپوش، به‌روزرس،‌ها اجتناب‌ناپذیر است، ما تلاش کرده‌ایم تا حد امکان آنها را از هم جدا کنیم تا مردم بتوانند تصور بهتری از آنچه ممکن است باعث ایجاد یک تغییر خاص شده باشد (و برای بسیاری از سایت‌ها، به‌روزرس،‌ها هیچ تغییری ایجاد نمی‌کنند).

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 16 سپتامبر 2022

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-overlap-different-updates-34108.html

بنابراین منتظر بروزرس، اصلی سپتامبر 2022 باشید تا عرضه به پایان برسد و به‌روزرس، دیگری به دنبال آن ارائه شود.

او همچنین تکرار کرد که تصادفی نیست که این پس از به‌روزرس، محتوای مفید به همین دلیل منتشر شد، اما نه به این دلیل که Google می‌خواهد یک به‌روزرس، را با به‌روزرس، دیگری تقویت کند. او گفت: “بنابراین نه، تصادفی نیست که به دلیل به‌روزرس، اصلی هستیم، اما گفت که تا زم، که به‌روزرس، محتوای مفید منتشر شود، منتظر بم،م.” “من متوجه می شوم که برخی از افراد سعی می کنند چیزهایی را که وجود ندارد بیشتر بخوانند، و این همیشه یک واقعیت در زندگی سئو است. اما اگر هدف این بود که عمدا گیج کنیم یا هر چیز دیگری، ما می تو،م چندین به روز رس، را در همان زمان انجام دهیم. ما برای انجام برع، کار کرده‌ایم.» او افزود.

اوه، و همانطور که گلن گیب گفت، بله، ما در گذشته موقعیت‌هایی داشتیم که در آن به‌روزرس،‌های زیادی روی یکدیگر منتشر می‌شد و درک اینکه کدام به‌روزرس، بر سایت آنها نسبت به به‌روزرس، دیگر تأثیر می‌گذارد، برای سئوکاران دشوار بود. من یک نمودار از یک دوره زم، از همه به روز رس، های همپوش، ایجاد کردم، اکنون نمی توانم آن را پیدا کنم، اگر آن را پیدا کردید، لطفاً آن را به نظرات اضافه کنید.

بسیاری از مردم فکر می ،د که گوگل به منظور تقویت به روز رس، محتوای مفید، یک به روز رس، اصلی را بلافاصله پس از انجام به روز رس، محتوای مفید منتشر کرد. همانطور که قبلاً توضیح دادیم اینطور نبود.

او این را روز جمعه تکرار کرد توییتر گفت: «ما بسیار سخت کار کرده‌ایم تا به‌روزرس،‌ها را از یکدیگر جدا نگه داریم، یا تا حد امکان همپوش، کمتری داشته باشند تا به سازندگان کمک کنیم تا بیشتر بفهمند».

در اینجا اطلاعات بیشتری از دنی در مورد این موضوع آورده شده است:

من متوجه می شوم که برخی از افراد سعی می کنند بیشتر در مورد چیزهایی که وجود ندارد مطالعه کنند، و این همیشه یک واقعیت زندگی SEO است. اما اگر هدف اشتباه ، عمدی یا هر چیز دیگری بود، می‌تو،م به‌روزرس،‌های متعدد را در همان روز منتشر کنیم. ما برای انجام برع، کار کرده ایم…

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 16 سپتامبر 2022

بله، یک به‌روزرس، هسته گسترده درست پس از وحشی شدن HCU منتشر می‌شود. اما تصور کنید اگر آنها با هم بودند؟ یا بدتر، PRU بعدی که با HCU و یک به‌روزرس، هسته گسترده عرضه می‌شود. بله، ممکن است این اتفاق بیفتد. پاندگوین را به یاد دارید؟ 🙂 من خوشحالم که حداقل آنها را جداگانه منتشر می کنند. https://t.co/OLB8JJKjvC

– گلن گیب (@glenngabe) 18 سپتامبر 2022

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است