این هم یک اسکرین شات از هم اکنون، دو دهه بعد:
دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، پست کرد که توصیه های اصلی گوگل در مورد نحوه رتبه بندی خوب در جستجوی گوگل در دو دهه گذشته تغییر نکرده است. گوگل یک اسکرین شات از توصیه های خود را در سال 2002 نشان داد که در آن نوشت: “صفحات را برای کاربران بسازید، نه برای موتورهای جستجو”.
این همان توصیه ای است که گوگل امروز در خود ارائه می کند ایجاد محتوای مفید مستندات.
این اسکرین شات از سال 2002 است:
چیزی در حال دم ،؟؟؟؟
– بری شوارتز (@rustybrick) 6 جولای 2023
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-core-seo-advice-unchanged-35676.html
همچنین گاهی اوقات مردم فکر می کنند توصیه هایی برای موفقیت در گوگل همیشه تغییر می کند و خب، این توصیه اصلی است که بیش از دو دهه است که تغییر نکرده است 🙂
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 6 جولای 2023
دنی سالیوان به من پاسخ داد و گفت: “فقط توصیه خوبی است که ارزش به اشتراک گذاشتن دارد. همچنین اخیراً سعی کردم اولین باری را که در مورد ایجاد برای افراد صحبت کردیم، نه رتبه بندی جستجو، و به نظر می رسد سال 2002 باشد. من گمان می کنم که حتی قبل از آن هم همینطور بوده است. با این حال، سپس.” وی افزود: «همچنین گاهی مردم فکر میکنند که توصیههایی برای موفقیت در گوگل همیشه تغییر میکند و خب، این توصیه اصلی است که بیش از دو دهه است که تغییر نکرده است.»
من که من هستم، پرسیدم که آیا این نشانه ای است که چیزی در حال دمیدن است – از آنجایی که شاهد نوسانات دیوانه کننده هستیم اما هنوز گوگل به روز رس، را تأیید نکرده است.
گوگل نوشت، “”صفحات را برای کاربران بسازید، نه برای موتورهای جستجو.” — Google، 2002. توصیه خوب ما پس از دو دهه به همان صورت باقی می ماند. برای موفقیت در جستجوی Google، روی محتوای اول تمرکز کنید.”
این توییت هاست: