گوگل از زمان راهاندازی خود با مشکلاتی در رابطه با نام سایتها مواجه بوده است، از سئوکاران درخواست بازخورد میکند و سپس برای برخی از نامهای سایت راهحلهایی را انجام میدهد، اما این مشکلات برای بسیاری از آنها باقی مانده است.
این هم یک اسکرین شات:
رابط جستجوی گوگل، دنی سالیوان، در راهنمای گوگل وبمستر انجمن هایی که به یک صاحب سایت می گویند که نام سایت او ممکن است به این دلیل نمایش داده نشود. او نوشت: “من نشانه گذاری را می بینم.” او افزود: “ممکن است ما آن را نشان ندهیم و در عوض یک URL نشان دهیم زیرا به اندازه کافی به نام اطمینان نداریم. ممکن است در طول زمان تغییر کند.”
بحث انجمن در راهنمای گوگل وبمستر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-site-name-confidence-35693.html
اگر به اسناد کمکی، گوگل می گوید که گاهی اوقات می توان URL را به جای نام سایت نمایش داد. چه زم،؟ میگوید: “اگر جستجو نتواند با اطمینان نام سایت را بر اساس فرادادههای صفحه اصلی و سیگنالهای دیگر تعیین کند، ممکن است URL مختصر شده به جای آن نمایش داده شود. دوباره بررسی کنید که نام سایت با دستورالعملهای محتوا مطابقت داشته باشد و به درستی اجرا شود. داده های ساخت یافته.”
گوگل ویژگی نام سایت را اکتبر گذشته برای موبایل و مارس گذشته برای جستجوی دسکتاپ معرفی کرد. آیا میدانستید که گاهی اوقات اگر گوگل به نام سایت اعتماد کافی نداشته باشد، ممکن است نام سایت را در جستجو نشان ندهد؟