اینجا جایی است که جان گفت:
شما باید تمام صفحات را تغییر مسیر دهید. به نظر می رسد مفید است که با توسعه دهندگان خود صحبت کنید و از آنها بخواهید این کار را به صورت برنامه ای انجام دهند.
— 🍟 johnmu (شخصی) برای سال 2022 به روز شد 🍟 (@JohnMu) 1 سپتامبر 2022
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-billions-of-redirects-34027.htmlپاسخ این است که بله، او باید این کار را انجام دهد، اگر نمی تواند آن URL ها را ی،ان نگه دارد. جان مو، از گوگل در توییتر گفت: بله، این فرآیند باید خودکار شود:
شخصی به دنبال انتقال به یک CMS جدید است که در آن سایت دارای 20000 محصول در ،مت جلویی وب سایت است. هنگامی که سایت به یک CMS جدید تغییر می کند، به نظر می رسد که URL ها باید تغییر کنند. او پرسید که آیا می تواند 20000 URL را تغییر مسیر دهد.
شما می تو،د 20 میلیارد ریدایرکت انجام دهید. و بله، همه جابجایی های سایت / تغییرات CMS بر جستجو تأثیر می گذارد. بالا،ه یک وب سایت جدید است. شما نمی تو،د همه چیز را تغییر دهید و همچنین انتظار داشته باشید که همه چیز ثابت بماند.
— 🍟 johnmu (شخصی) برای سال 2022 به روز شد 🍟 (@JohnMu) 1 سپتامبر 2022
جان اضافه کرد، اما اگر 20 میلیارد URL داشتید، باید همین کار را انجام دهید، همه آنها را تغییر مسیر دهید. اما انتظار نداشته باشید که رتبه بندی به هیچ وجه تغییر نکند، رتبه بندی با URL های جدید و پلتفرم های CMS جدید تغییر می کند. بنابراین انتظار نداشته باشید که هنگام ایجاد تغییرات CMS هیچ تغییری در رتبه بندی مشاهده نکنید.