دنی می خواست به این توضیح اشاره کند:
سالیوان به نویسنده نوشت: “اطلاعات اطلاعاتی درباره این بخش: “او آموخته است که محتوای هوش مصنوعی “حداقل در حال حاضر توسط موتورهای جستجو به خوبی دریافت خواهد شد.” این درست نیست. سیستم های ما به دنبال مفید بودن هستند. دنی سالیوان توضیح داد: محتوا، به جای نحوه تولید آن.
در اینجا بحث در مورد آن بخش است، اما فقط برای سرگرمی است:
پیتر! من (چون من یک شخص هستم، نه یک ربات)، نمی دانم که برای همه واضح است. به همین دلیل است که من مدام تاکید میکنم که این موضوع به این نیست که آیا محتوا تولید شده توسط هوش مصنوعی، نویسنده کارکنان، تولید آزاد یا روش دقیق تولید است، بلکه هدف و کیفیت آن است.
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 18 جولای 2023
او افزود: «ما ناشران را تشویق میکنیم، با وجود اینکه محتوا تولید میکنند، مطمئن شوند که آن را در درجه اول برای مردم میسازند». از تولید محتوای زیاد با هدف اصلی رتبهبندی در جستجو، به جای افراد، باید اجتناب شود. سایتهایی که محتوای غیرمفید زیادی تولید میکنند که برای افراد در نظر گرفته نشده است، ممکن است احتمال موفقیت کمتری در همه محتوایشان در جستجو داشته باشند. ،” او گفت.
در هر صورت، من فکر میکنم این فقط یک موضوع است که سالیوان تلاش میکند تا برخی سردرگمیها را روشن کند، اما نمیدانم آیا مقاله همان چیزی است که برخی فکر میکنند میگوید یا خیر. نه، گوگل محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را بهتر رتبه بندی نمی کند زیرا توسط هوش مصنوعی نوشته شده است.
همانطور که سالیوان گوگل قبلاً در توضیح اینکه چه ،ی، چگونه و چرا در محتوای هوش مصنوعی نوشته بود که اگر همه این کارها را انجام دهید و محتوا برای کمک به مردم تولید شود، ممکن است خوب باشد. اما اگر از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا برای رتبه بندی در جستجو استفاده می کنید، ممکن است آنقدرها خوب عمل نکند.
منصفانه بگویم، من جمله پیتر کافکا را نخواندم که میگوید تمام محتوای هوش مصنوعی توسط جستجوی گوگل به خوبی دریافت میشود. فقط این که جستجوی Google می تواند بگوید محتوای هوش مصنوعی اگر با کیفیت باشد می تواند رتبه خوبی داشته باشد.
بحث انجمن در توییتر.