گوگل می گوید محتوای هوش مصنوعی به طور پیش فرض توسط الگوریتم های آن به خوبی دریافت نمی شود

این توییت ها هستند:

بحث انجمن در توییتر.

منبع: https://www.seroundtable.com/google-ai-content-is-not-well-received-35730.html

و نه، ما هیچ اقدام خاصی در مورد آن مقاله خاص انجام ندادیم. اینکه چرا دیگر رتبه‌بندی نمی‌شود، کاملاً به سیستم‌های خودکار ما بستگی دارد که به عوامل مختلفی نگاه می‌کنند. رتبه بندی همیشه تغییر می کند.

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 18 جولای 2023

او افزود: «ما ناشران را تشویق می‌کنیم، با وجود اینکه محتوا تولید می‌کنند، مطمئن شوند که آن را در درجه اول برای مردم می‌سازند». از تولید محتوای زیاد با هدف اصلی رتبه‌بندی در جستجو، به جای افراد، باید اجتناب شود. سایت‌هایی که محتوای غیرمفید زیادی تولید می‌کنند که برای افراد در نظر گرفته نشده است، ممکن است احتمال موفقیت کمتری در همه محتوایشان در جستجو داشته باشند. ،” او گفت.

سالیوان به نویسنده نوشت: “اطلاعات اطلاعاتی درباره این بخش: “او آموخته است که محتوای هوش مصنوعی “حداقل در حال حاضر توسط موتورهای جستجو به خوبی دریافت خواهد شد.” این درست نیست. سیستم های ما به دنبال مفید بودن هستند. دنی سالیوان توضیح داد: محتوا، به جای نحوه تولید آن.

دنی می خواست به این توضیح اشاره کند:

نوشتن ربات گوگل

در اینجا بحث در مورد آن بخش است، اما فقط برای سرگرمی است:

سالیوان در ادامه توضیح داد توییتر که “محتوای هوش مصنوعی زیادی در وب وجود دارد که رتبه خوبی ندارد و بنابراین به خوبی مورد استقبال قرار نمی گیرد” توسط جستجوی Google. سالیوان گفت: «محتوای هوش مصنوعی قدرت رتبه بندی جادویی ندارد.

منصفانه بگویم، من جمله پیتر کافکا را نخواندم که می‌گوید تمام محتوای هوش مصنوعی توسط جستجوی گوگل به خوبی دریافت می‌شود. فقط این که جستجوی Google می تواند بگوید محتوای هوش مصنوعی اگر با کیفیت باشد می تواند رتبه خوبی داشته باشد.

پیتر! من (چون من یک شخص هستم، نه یک ربات)، نمی دانم که برای همه واضح است. به همین دلیل است که من مدام تاکید می‌کنم که این موضوع به این نیست که آیا محتوا تولید شده توسط هوش مصنوعی، نویسنده کارکنان، تولید آزاد یا روش دقیق تولید است، بلکه هدف و کیفیت آن است.

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 18 جولای 2023

هنوز درست نیست که حداقل برای ما محتوای هوش مصنوعی «به خوبی توسط موتورهای جستجو دریافت شود». محتوای هوش مصنوعی زیادی در وب وجود دارد که رتبه خوبی ندارد و از این رو مورد استقبال قرار نمی گیرد. محتوای هوش مصنوعی هیچ قدرت رتبه بندی جادویی ندارد. اگر *محتوا* مفید باشد، ممکن است موفق شود.

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 18 جولای 2023

برای روشن بودن، توضیح می‌دادم که محتوای هوش مصنوعی قدرت رتبه‌بندی خاصی ندارد و به وضوح بسیاری از آن رتبه‌بندی نمی‌شوند. این در مورد نحوه تولید محتوا نیست. این در مورد هدف و کیفیت محتوا است. تقریباً آنچه در اینجا گفتیم: https://t.co/w4LGtiJRXI

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 19 جولای 2023

در هر صورت، من فکر می‌کنم این فقط یک موضوع است که سالیوان تلاش می‌کند تا برخی سردرگمی‌ها را روشن کند، اما نمی‌دانم آیا مقاله همان چیزی است که برخی فکر می‌کنند می‌گوید یا خیر. نه، گوگل محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را بهتر رتبه بندی نمی کند زیرا توسط هوش مصنوعی نوشته شده است.

همانطور که سالیوان گوگل قبلاً در توضیح اینکه چه ،ی، چگونه و چرا در محتوای هوش مصنوعی نوشته بود که اگر همه این کارها را انجام دهید و محتوا برای کمک به مردم تولید شود، ممکن است خوب باشد. اما اگر از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا برای رتبه بندی در جستجو استفاده می کنید، ممکن است آنقدرها خوب عمل نکند.

دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، پاسخ داد ادعای Vox Media که محتوای هوش مصنوعی در حال حاضر “به خوبی توسط موتورهای جستجو دریافت می شود.” سالیوان گفت: «هنوز درست نیست که محتوای هوش مصنوعی حداقل برای ما «به خوبی توسط موتورهای جستجو دریافت شود».

فقط «اگر محتوا مفید باشد، ممکن است موفق شود»، اما نه به این دلیل که هوش مصنوعی آن را نوشته است، به این م،ی است که محتوا مفید است.