گوگل می گوید محتوای نوشته شده توسط انسان لزوماً محتوا را مفید یا مفید نمی کند


جان مو، از گوگل گفت توییتر اینکه صرفاً به این دلیل که یک محتوا توسط یک انسان نوشته شده است، آن محتوا ،وماً محتوای مفید و خوبی را ایجاد نمی کند. داشتن محتوای نوشتاری انس، تضمین نمی‌کند که محتوا در جستجوی Google رتبه خوبی داشته باشد.

جان گفت: “فقط به این دلیل که چیزی توسط انسان نوشته شده است، آن را به محتوای مفید و خوب تبدیل نمی کند.” در عوض، جان پیشنهاد کرد که «روی ایجاد چیزهای عالی، منحصر به فرد، متقاعد کننده، که مردم به دوستان توصیه می کنند تمرکز کنید – نه فقط چیزی که از نظر فنی خوب است».

این توییت هاست:

فقط به این دلیل که چیزی توسط انسان نوشته شده است، آن را به محتوای مفید و خوب تبدیل نمی کند. من واقعاً روی ایجاد چیزهایی عالی، منحصر به فرد، متقاعد کننده تمرکز می کنم که مردم به دوستان توصیه می کنند – نه فقط چیزی که از نظر فنی خوب است.

— 🦇 johnmu: گربه ها مردم نیستند 🦇 (@JohnMu) 23 اکتبر 2022

بنابراین آیا می‌تو،د از ماشین‌هایی بخواهید که محتوای شما را بنویسند؟ خوب، جان مستقیماً بله یا نه نگفت:

متاسفانه و خوشبختانه، هیچ راه میانبری برای ایجاد چیزی عالی وجود ندارد.

— 🦇 johnmu: گربه ها مردم نیستند 🦇 (@JohnMu) 24 اکتبر 2022

چگونه می توان محتوای مفید یا خوب را تعریف کرد؟

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-human-written-content-seo-34295.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است