گوگل میگوید ویدیو نباید اولین عنصر باشد، بلکه باید در چهره شما باشد
در جلسه از گری ایلیز پرسیده شد ساعت 13:04 “آیا “محتوای اصلی” به این م،ی است که ویدیو باید اولین ،صر مطلق در صفحه باشد؟”
به ،وان یادآوری، گوگل گفت: “تصاویر کوچک ویدئو فقط زم، در کنار نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شوند که ویدئو محتوای اصلی یک صفحه باشد.” گوگل اضافه کرد: «این کار باعث میشود تا کاربران درک کنند که هنگام بازدید از یک صفحه چه چیزی را باید انتظار داشته باشند.
چند ماه پیش، گوگل زم، که تصاویر کوچک ویدیو را در نتایج جستجوی خود نشان میدهد، تغییر کرد و تنها زم، که ویدیو بخشی از محتوای اصلی صفحه باشد، تصویر کوچک ویدیو را نشان داد. گری ایلیز از گوگل گفت که این بدان م،ا نیست که ویدیو باید اولین ،صر صفحه باشد، بلکه باید ویدیو در صورت شما باشد تا گوگل تشخیص دهد که آیا تصویر کوچک ویدیو باید در نتایج جستجو نمایش داده شود یا خیر.
گری پاسخ داد، “نه” لازم نیست اولین ،صر مطلق در صفحه باشد. اما گری گفت که این ویدیو باید “فوراً در چهره آنها” باشد. او گفت، نگاه کن یوتیوب و ویمیو چه کار می کنند، مثل آنها انجامش بده.
در اینجا ویدیوی جاسازی شده است که او در آن گفته است:
گری گفت: “درباره دیدگاه کاربر فکر کنید. آنها در صفحه شما قرار می گیرند و سپس باید بطور فعال به دنبال ویدیو بگردند تا اینکه اساساً آن را فوراً در چهره خود قرار دهند.” اولی بسیار گیج کننده است و به همین دلیل است که ما به دنبال ویدیوهایی هستیم که محتوای اصلی، اساساً در چهره شما باشد. اگر به سایت های ویدیویی بزرگ مانند Vimeo یا YouTube نگاه کنید، می تو،د درک کنید که الگوریتم های ما به چه چیزی نگاه می کنند. برای” او افزود.
این تغییر بصری در نتایج جستجوی گوگل برای ویدیوهایی بود که بخشی از محتوای اصلی نبودند: