مایک رایان به من گفت که زم، که PMax راه اندازی شد، قطعاً برابری ویژگی ها را نداشت. به،وان مثال، عدم گزارشدهی شناسه مورد، معیارهای از دست رفته از جمله سهم تأثیر جستجو و اطلاعات آماری مزایده، و عدم گزارش ابعاد کلیدی مانند گروههای دارایی. بسیاری از این مشکلات برابری، مانند شناسه مورد، بینش حراج، گروههای دارایی برطرف شدهاند. اما مایک به من گفت، سهم تأثیر جستجو یک KPI بسیار محبوب است. و هنوز گم شده و تایید شده است که به این زودی توسط جینی ماروین گوگل باز نمی گردد.
به نظر میرسد Google Ads به این زودی گزارشهای سهم تأثیر جستجو را به کمپینهای Performance Max اضافه نخواهد کرد. جینی ماروین از گوگل تایید کرد که “اطلاعات آماری حراج و گزارش اشتراک کلیک در PMax فقط شامل شبکه جستجو می شود.” او گفت که موافق است که «کلیک روی اشتراکگذاری و اشتراکگذاری غیرقابل تغییر موارد را اندازهگیری میکند و تصحیح میکند که Auction Insights نمیتواند با معیارهای عملکرد مرتبط شود». توییتر. جینی گفت هیچ برنامه ای برای اضافه ، این معیارهای گزارش دهی به PMax وجود ندارد.
سلام مایک، در حالی که برنامه ای برای ظاهر شدن IS وجود ندارد، روی اشتراک گذاری کلیک کنید و Auction Insights می تواند به شما در درک فضای PMax در شبکه جستجو کمک کند. این همچنین نگاه خوبی به استفاده از Insights برای PMax است https://t.co/BuJU1uP0qK.
— AdsLiaison (@adsliaison) 2 مه 2023
IS معیار مورد علاقه من است، من با تو هستم مایک من هم دلم برای آن تنگ شده است
– بن کروگر (@Ben__Kruger) 3 مه 2023
من نمی گویم که می تواند کامل شما را به تصویر بکشد
موجودی PMax، اما هر بیت داده کمک می کند. و ما معمولاً می بینیم که 80-90٪ PMax به هر حال مبتنی بر ،ید است، بنابراین، قطعاً اطلاعات ارزشمندی است.— مایک رایان (@mikeryanretail) 3 مه 2023
جینی افزود: “برای تایید، اطلاعات آماری حراج و گزارش اشتراک کلیک در PMax فقط شامل شبکه جستجو میشود. Agree Click Share & Imp share تفاوتها را اندازهگیری میکند و تصحیح میکند که Auction Insights نمیتواند با معیارهای عملکرد جفت شود. پس چرا این تغییر؟ دو امتیازها: 1. PMax و قیمتگذاری هوشمند بهجای به حدا،ر رساندن برداشتها، بر ارائه ROI حاشیهای متمرکز هستند.
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-impression-share-pmax-35334.htmlمایک رایان در این مورد پست کرد توییتر، در اینجا او پرسید: “آیا سهم تاثیر جستجو برای کمپین های PMax در دسترس خواهد بود؟” او افزود: «این یک معیار ارزشمند برای درک فضای سر است.
جینی ماروین پاسخ داد، “سلام مایک، در حالی که برنامهای برای نشان دادن IS وجود ندارد، اشتراکگذاری کلیک و اطلاعات مزایده میتواند به شما کمک کند تا فضای اصلی PMax را در شبکه جستجو درک کنید. این نیز نگاه خوبی به استفاده از Insights برای PMax https://support است. .google.com/google-ads/answer/12769923?hl=en.”
دو نکته: 1. مناقصه PMax و هوشمند به جای به حدا،ر رساندن تأثیر، بر ارائه بازگشت سرمایه نهایی متمرکز هستند. 2. مشخص میشود که کل اشتراکگذاری غیرمجاز در «جستجو و ،ید» چندان روشنفکرانه نیست قبل از میلاد «،ید» دارای شکافهای غیرقانونی بیشتری فراتر از چرخ فلک قابل مشاهده است. /
— AdsLiaison (@adsliaison) 3 مه 2023
در اینجا توییت های مربوط به این موضوع آمده است: