گوگل می‌گوید به‌روزرسانی بررسی‌های محصول اساساً بر اساس سطح صفحه است

این پس از سردرگمی آنلاین در مورد نحوه عملکرد به‌روزرس، بررسی‌های محصول به وجود می‌آید – که بر اساس اینکه دنی گفت که می‌تواند هم بر اساس صفحه کار کند و هم گاهی در سراسر سایت کار می‌کند، منطقی است.

همچنین، گوگل گفت که ممکن است از داده های ساختاریافته برای کمک به تعیین اینکه آیا یک ،مت از محتوا یک بررسی محصول است یا نه استفاده کند.

دنی سالیوان از گوگل به ما گفت که به‌روزرس، بررسی‌های محصول Google در درجه اول محتوای بررسی محصول را بر اساس سطح صفحه ارزیابی می‌کند، اما نه همیشه. دنی افزود: “برای سایت هایی که مقدار قابل توجهی از محتوای بررسی محصول دارند، هر محتوایی در یک سایت ممکن است با به روز رس، ارزیابی شود.”

این توییت ها هستند:

توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای Succos آفلاین هستم.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-،uct-reviews-update-page-level-vs-site-wide-34226.html

بحث انجمن در توییتر.

اگر بازبینی های زیادی از محصول نداشته باشید (بخش واقعاً تک رقمی و نه درصدی از کل سایت شما از آنها تشکیل شده است)، ارزیابی در کل سایت احتمالاً اتفاق نخواهد افتاد…

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 7 اکتبر 2022

دنی نوشت توییتر “به روز رس، نظرات محصول در درجه اول برای ارزیابی محتوای بررسی محصول در سطح صفحه کار می کند.” او افزود: «با این حال، برای سایت‌هایی که حجم قابل توجهی از محتوای بررسی محصول دارند، هر محتوایی در یک سایت ممکن است با به‌روزرس، ارزیابی شود». او همچنین گفت: “اگر شما بررسی های زیادی از محصول نداشته باشید (بخش واقعاً تک رقمی و نه درصدی از کل سایت شما از آنها تشکیل شده است)، ارزیابی در کل سایت به احتمال زیاد انجام نمی شود.”

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است