جزئیات بیشتر. هنگامی که وارد مرکز من، سازی جدید در Google Ads می شوید، اکنون می تو،د یکی از سه حالت موجودی را انتخاب کنید. Google توضیح داد که حالتهای موجودی «به اولویتهای شما برای موضوعات حساس مختلف، مانند فحاشی، تلقین ، و خشونت پاسخ میدهد». میتو،د استثناهای اضافی را از آن نقطه تنظیم کنید. هنگامی که تنظیمات برگزیده خود را در سطح حساب تعیین کردید، Google Ads اکنون به طور خودکار این تنظیمات را در کمپین های آینده شما اعمال می کند.
این هم یک اسکرین شات از آن:

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.