جزئیات بیشتر. هنگامی که وارد مرکز من، سازی جدید در Google Ads می شوید، اکنون می تو،د یکی از سه حالت موجودی را انتخاب کنید. Google توضیح داد که حالتهای موجودی «به اولویتهای شما برای موضوعات حساس مختلف، مانند فحاشی، تلقین ، و خشونت پاسخ میدهد». میتو،د استثناهای اضافی را از آن نقطه تنظیم کنید. هنگامی که تنظیمات برگزیده خود را در سطح حساب تعیین کردید، Google Ads اکنون به طور خودکار این تنظیمات را در کمپین های آینده شما اعمال می کند.
گوگل یک مرکز من، محتوای جدید در Google Ads راه اندازی کرده است که در آن می تو،د تنظیمات تن، خود را برای همه کمپین ها در YouTube و Google Display Network مدیریت کنید.
درباره نویسنده
گوگل نوشت: «پیش از این، مدیریت تنظیمات تن، در بخشهای مختلف و مجزای Google Ads انجام میشد و این تجربه در پلتفرمهای Google متفاوت بود. “این منجر به یک فرآیند اجرایی زمان بر و دست و پاگیر، همراه با تصورات نادرست و سوء استفاده از کنترل ها شد. در حالی که استثناها می توانند ابزارهای مفیدی باشند، برندها همچنین می خواهند به انواع محتوایی که برای حذف انتخاب می کنند توجه داشته باشند. حذف بیش از حد می تواند بر هزینه و میزان دسترسی شما تأثیر منفی بگذارد. همچنین میتواند ناخواسته محتوای عالی و ایمن برای برند یا محتوای مرتبط با جوامع مختلف را حذف کند.
چرا ما اهمیت می دهیم. این باید در وقت شما صرفه جویی کند، خطاها را کاهش دهد و مدیریت این کنترل ها را در مکان مرکزی تر بهبود بخشد. گوگل اضافه کرد که این شرکت «در ماههای آینده» موارد بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت تا به شما کمک کند تا با آنچه که برای هویت برند شما بهترین کار را انجام میدهد و در چشمانداز رو به رشد محتوا هماهنگ شوید.
این هم یک اسکرین شات از آن:
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.
منبع: https://searchengineland.com/google-launches-new-content-suitability-center-in-google-ads-388674
جدید در زمین موتورهای جستجو