دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
وقتی تبلیغات همه این کادرها را علامت میزنند و معامله از طریق برنامهای به نام Google Video Partners انجام میشود، گوگل قیمتهای بالایی را اعمال میکند.
گویا گوگل طی سه سال گذشته تبلیغات ویدئویی را به بازاریابان اشتباه میفروشد.
True View چگونه کار می کند؟ True View محصول اصلی تبلیغات ویدیویی Google است که در YouTube و همچنین وبسایتها و برنامههای شخص ثالث نمایش داده میشود. کاربران می توانند پس از پنج ث،ه از تبلیغات True View صرف نظر کنند، اما بازاریابان تنها زم، باید هزینه محصول را بپردازند که یک ویدیو حداقل 30 ث،ه (یا مدت زمان تبلیغ کمتر از 30 ث،ه) تماشا کند. فقط در صورتی می توان از بازاریابان هزینه دریافت کرد که تبلیغ آنها با صدا نیز پخش شود و به طور تصادفی توسط کاربری که صفحه را پیمایش می کند فعال نشده باشد.
طبق یک مطالعه Adalytics، تبلیغکنندگ، که برای ،بوکارهای کوچک، شرکتهای Fortune 500 و حتی ،ت فدرال ایالات متحده کار میکنند، همگی تحت تأثیر قرار گرفتهاند و گوگل تقریباً 80 درصد از مواقع استانداردهای خود را نقض میکند.
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغکنندگان برای خدماتی که گویا گوگل در ارائه آن ش،ت خورده است، قیمتهای بالاتری را پرداخت کردهاند و این امر برای آنها میلیاردها دلار تبلیغات دیجیتال هزینه داشته است. پس از خواندن واکنشهای تبلیغکنندگ، که تحت تأثیر خدمات نامرغوب دریافتی از Google قرار گرفتهاند، ممکن است سایر بازاریابان قبل از تصمیمگیری برای قرار دادن تبلیغات در برنامه Google Video Partners دو بار فکر کنند.
آنچه گوگل می گوید. ماروین رنو، مدیر راهحلهای ویدیویی جه، گوگل، بی،های صادر کرد و ادعاهای مربوط به گوگل را رد کرد. وبلاگ تبلیغات و تجارت اندکی پس از انتشار گزارش Adalytics. او گفت:
آدالیتی، کیست؟ Adalytics یک پلتفرم بهینهسازی عملکرد تبلیغاتی است که برای بررسی و بهبود فضای تبلیغات دیجیتال راهاندازی شده است. این شرکت این تحقیق را با بررسی کمپینهایی برای بیش از 1100 برند انجام داد که بین سالهای 2020 تا 2023 به میلیاردها آگهی تبلیغاتی دست یافتند.
ده ها تبلیغ کننده ادعا ،د که اگر از قبل از این مسائل مطلع شده بودند، هرگز فضای تبلیغاتی را از طریق برنامه Google Video Partners ،یداری نمی ،د. تبلیغکنندگان همچنین گفتند که شوکه شدهاند و نمیخواهند تبلیغاتشان بدون صدا پخش شود و این کار با درک آنها از فضای تبلیغاتی که ،یداری کردهاند در تضاد است.
در ازای سرفه ، این هزینه های گران قیمت، به تبلیغ کنندگان وعده داده می شود:
آیا گوگل وعده خود را به تبلیغ کنندگان زیر پا گذاشته است؟ بر اساس گزارش Adalytics، گوگل در ا،ر مواقع به نقض استانداردهای خود متهم شده است، در حالی که همچنان از بازاریابان هزینه ای دریافت می کند.
در نتیجه ده ها بازاریاب از ،ید محصول تبلیغاتی True View گوگل ابراز تاسف ،د.
گوگل متهم به گمراه ، تبلیغکنندگان شد:
شیرجه عمیق. می تو،د با مطالعه گزارش Adalytics درباره تحقیقات آن بیشتر بد،د. آیا Google در سه سال گذشته تبلیغکنندگان را درباره تبلیغات درون جری، قابل رد شدن TrueView گمراه کرده است؟? شما همچنین می تو،د گوگل را بخو،دشفافیت و ایمنی برند در Google Video Partnersبی،ه ای که در پاسخ به این گزارش صادر شد.
منبع: https://searchengineland.com/google-accused-misselling-ads-third-party-websites-428777