این اولین شرکتی نیست که خود را جعل هویت گوگل کرده و آ،ین شرکتی نیز نخواهد بود. بنابراین همیشه مراقب ،، باشید که ادعا می کنند از گوگل هستند و برای رتبه بندی صفحه اول یا خدمات 100٪ رایگان پول می خواهند.
گوگل شکایتی را علیه شرکتی تنظیم کرده است که گفته میشود برای نمایههای ،بوکار Google رایگان از صاحبان ،بوکار پول دریافت میکرده، نقدهای جعلی میفروشد و رتبهبندی صفحه اول را امیدوار میکند.
ما در حال طرح شکایت علیه کلاهبردار، هستیم که با جعل هویت گوگل از طریق تماس های بازاریابی تلفنی به دنبال کلاهبرداری از صدها ،ب و کار کوچک بودند. آنها همچنین وبسایتهایی ایجاد ،د که ،ید نقدهای جعلی، مثبت و منفی را تبلیغ می،د تا نظرات نمایههای ،بوکار را در جستجوی Google و Maps دستکاری کنند. این عمل از کارآفرینان و مشاغل کوچک سوء استفاده می کند – و خط مشی های ما را در مورد محتوای فریبنده نقض می کند.
گوگل، محافظت از مشاغل کوچک در برابر کلاهبرداران
G Verifier وعده رتبه بندی صفحه اول در گوگل را داده است. G Verifier، که ادعای شکایت گوگل توسط Kaushal Patel از اوهایو اداره می شد، صاحبان مشاغل را تهدید کرد که در صورت عدم پرداخت (معمولاً 99 دلار)، فهرست ،ب و کار آنها غیرفعال می شود یا به ،وان “برای همیشه بسته شده” علامت گذاری می شود و نظرات مثبت آنها پنهان می شود. منجر به از دست رفتن دید و درآمد می شود.
وبسایتهای G Verifier نیز در مورد اولویتبندی و رتبهبندی جستجو وعدههای دروغین میدهند. برای مثال، G Verifier به صاحبان ،ب و کار می گوید که «[g]و اولین صفحه در جستجوی گوگل” و آن “[i]اگر این سرویس را از ما ب،ید، مکان ،ب و کار Google Maps شما در جستجوی گوگل اول خواهد بود. این اظهارات، که حاکی از قرارگیری برتر در بین نتایج جستجوی ارگ،ک است، نادرست و فریبنده هستند. هیچ سرویسی نمی تواند تضمین کند که موتور جستجوی گوگل، که از الگوریتم پیچیده ای استفاده می کند، یک صفحه وب خاص را در صفحه اول نتایج قرار دهد، خیلی کمتر از این که اولین نتیجه باشد.
این وب سایت همچنین امکان ،ید نقدهای منفی را فراهم کرده است که می تواند برای آسیب رساندن به رقبا مورد استفاده قرار گیرد.
جدید در زمین موتورهای جستجو
گوگل گفت که «صدها و صدها» کاربر نمایه ،ب و کار از دسامبر 2021 با گوگل تماس گرفتند تا کلاهبرداری را گزارش کنند.
دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامهریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک میکند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پاد،تها منبع داده شده است.