گوگل دیگر نیازی به توضیحات ویدیویی به عنوان بخشی از داده های ساخت یافته ندارد

Google ا،ام داشتن ویژگی توضیحات را به ،وان بخشی از داده های ساختاریافته ویدیوی شما حذف کرده است. گوگل می گوید هنوز توصیه می شود برای ویدیوهای خود توضیحاتی در داده های ساختاریافته ارائه دهید، اما این یک ا،ام نیست. با این کار، کنسول جستجوی گوگل خطاهایی را برای مواردی که دارای توضیحات از دست رفته گزارش نمی کند.

توضیح ویدیو برای کمک به Google برای درک ویدیو استفاده می‌شود، اما دیگر برای داده‌های ساختاریافته ویدیو ا،امی نیست.

تغییر کنسول جستجو ویژگی توضیحات دیگر برای موارد داده‌های ساختاریافته ویدیو، Google لازم نیست اینجا نوشت. گوگل اضافه کرد: «هنوز قویاً توصیه می‌شود که به Google کمک کند محتوای ویدیوی شما را بهتر درک کند».

چرا ما اهمیت می دهیم. این امر انتشار داده‌های ساختاریافته ویدیویی را برای شما آسان‌تر می‌کند و گوگل آنها را به ،وان نتایج غنی انتخاب می‌کند. تصاویر کوچک ویدیوی شما ممکن است برای ویدیوهای بیشتر نشان داده شود و ممکن است نرخ کلیک بالاتری را از آن قطعه‌های نتایج جستجو در جستجوی Google مشاهده کنید.


منبع: https://searchengineland.com/google-no-longer-requires-video-descriptions-as-part-of-structured-data-408201

مسائل توصیفی که از دست رفته اند دیگر به ،وان “مسائل حیاتی” در آن گزارش نتایج غنی ظاهر نمی شوند. اکنون ممکن است تعداد موارد داده های ساخت یافته ویدیویی معتبر را در خود افزایش دهید، ی،ی اگر از توضیحات برای داده های ساخت یافته ویدیوی خود استفاده نکرده باشید.

تغییر داده های ساختاری Google ویژگی “description” را از “لازم” به “توصیه شده” در اسناد داده های ساختاریافته منتقل کرد. شما می تو،د آن را ببینید اینجا.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است