تو عمیق تر برای درک اینکه چگونه این راه حل های خودکار در جهت اه، بازاریابی تبلیغ کنندگان کار می کنند، آنها می توانند استفاده کنند بینش مخاطب – یک ویژگی جدید در صفحه بینش که به ،ب و کارها کمک می کند تا درباره علایق مشتریان خود و نحوه تعامل آنها با تبلیغاتشان بیشتر بیاموزند.
چرا ما اهمیت می دهیم. بخشهای مشابه مخاطبان (حداقل) تا 6 ماه آینده در دسترس خواهند بود. اگر کمپینهای شما از این بخشها استفاده میکنند، میتو،د این کار را تا پایان فصل تعطیلات ادامه دهید. با این حال، همچنان باید انتقال خود به پیشنهاد هوشمند و هدفیابی بهینه را برنامهریزی و آزمایش کنید تا تأثیر آن کمتر مضر باشد.
جایگزینی بخشهای مخاطبان مشابه، هدفگذاری بهینه (برای کمپینهای ویدیو، کشف نمایش و عملکرد) و گسترش مخاطب (برای کمپینهای برند) است.
دسترسی. این راه حل در حال حاضر در Google Ads موجود است و در نیمه اول سال 2023 برای Display & Video 360 راه اندازی خواهد شد.
جدید در زمین موتورهای جستجو
گسترش مخاطب برای کمپینهای ویدیویی آگاهی و دسترسی یا کمپینهای ویدیویی ملاحظات، افزایش مخاطب دسترسی ،بوکارها به افراد بیشتری را که احتمالاً تبدیل میکنند آسانتر میکند.
شما می تو،د اطلاعات بیشتر در مورد این تغییرات را در مرکز راهنمایی گوگل پست.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.