از ماه مه 2023، تولید بخشهای مخاطبان مشابه متوقف میشود و بخشهای مخاطبان مشابه موجود دیگر به کمپینها و گروههای تبلیغاتی در Google Ads و Display & Video 360 اضافه نمیشوند.
هدف گذاری بهینه برای کمپینهای اکشن Discovery، Display و Video در Google Ads و Display & Video 360، هدفگیری بهینه به ،بوکارها کمک میکند مخاطبان جدید و مرتبطی را پیدا کنند که احتمالاً بدون تکیه بر کوکیهای شخص ثالث تبدیل میشوند.
دسترسی. این راه حل در حال حاضر در Google Ads موجود است و در نیمه اول سال 2023 برای Display & Video 360 راه اندازی خواهد شد.
شما می تو،د اطلاعات بیشتر در مورد این تغییرات را در مرکز راهنمایی گوگل پست.
تو عمیق تر برای درک اینکه چگونه این راه حل های خودکار در جهت اه، بازاریابی تبلیغ کنندگان کار می کنند، آنها می توانند استفاده کنند بینش مخاطب – یک ویژگی جدید در صفحه بینش که به ،ب و کارها کمک می کند تا درباره علایق مشتریان خود و نحوه تعامل آنها با تبلیغاتشان بیشتر بیاموزند.
گوگل می گوید. تبلیغکنندگ، که از هدفیابی بهینهشده در Display و Video 360 استفاده میکنند، میتوانند به طور متوسط 55 درصد پیشرفت را در حین استفاده از مخاطبان شخص اول ببینند.
این ی،ی چی اتوماسیون بیشتر گوگل میگوید که بخشهای مخاطبان مشابه به «راهحلهای خودکار قدرتمندتر، آزمایششدهتر و مبتنی بر حریم خصوصی» تغییر خواهند کرد. این راهحلها به تبلیغکنندگان کمک میکند تا با مخاطبان مربوطه ارتباط برقرار کنند و در عین حال انتظارات مردم را برای حفظ حریم خصوصی برآورده میکنند.»
چیزهایی که باید بد،د. هنگام ایجاد یا بهروزرس، تنظیمات «مناقصه هوشمند» و «هدفیابی بهینه»، ویژگیها و بهترین شیوههای زیر را در نظر داشته باشید.
- تبلیغکنندگان همچنان میتوانند از فهرستهای مطابقت مشتری برای پیشنهاد هوشمند یا هدفیابی بهینه استفاده کنند.
- از Smart Bidding برای فروش فروشگاه و تبدیلهای آفلاین استفاده کنید.
- شما می تو،د (و باید) مقادیر تبدیل Smart Bidding را تنظیم کنید.
ما متعهد به ایجاد راهحلهای بادوام و انعطافپذیر برای تبلیغکنندگان خود هستیم تا به آنها کمک کنیم تا به مخاطبان مرتبط و مرتبط دست یابند، حتی اگر کوکیهای شخص ثالث کمتری در دسترس باشند. اتوماسیون بخش بزرگی از این تعهد است.»
هدف بهینه شده و گسترش مخاطب را وارد کنید
جدید در زمین موتورهای جستجو