گوگل تاییدیه های جدیدی را برای نام حساب های تبلیغاتی اعلام می کند

چرا ما اهمیت می دهیم. پایبندی به قراردادهای نامگذاری جدید برای حفظ یک تجربه تبلیغاتی یکپارچه بسیار مهم است. با پیروی از قو،ن جدید، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند هنگام ایجاد یا به‌روزرس، حساب‌های خود با خطا مواجه نشوند، در نتیجه فرآیند راه‌اندازی حساب کاربری روان را تضمین می‌کنند، از تأخیر احتمالی در راه‌اندازی کمپین‌ها جلوگیری می‌کنند و یک نام‌گذاری سازمان‌یافته‌تر و منسجم‌تر را در سراسر پلتفرم ایجاد می‌کنند.


منبع: https://searchengineland.com/google-announces-new-validations-for-ad-account-names-395951

از ژوئن 2023، حساب‌های جدید Google Ads دیگر نمی‌توانند URL را در نام حساب خود قرار دهند.

تو عمیق تر می تو،د در مورد تغییر بیشتر بخو،د وبلاگ توسعه دهندگان تبلیغات گوگل.

چه چیزی تغییر کرده است. به طور خاص، هنگام ایجاد یک حساب Google Ads جدید از طریق Google Ads API یا به روز رس، یک موجود، اگر یک URL در ،مت descriptive_name یافت شود، یک خطای ACTION_NOT_PERMITTED ایجاد می شود که باعث می شود عملیات با ش،ت مواجه شود. با این حال، این تغییر بر فیلد descriptive_name حساب‌های موجود تأثیری نخواهد داشت.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است