بهروزرس، بررسیهای محصول Google. هدف بهروزرس، بررسیهای محصول Google، تبلیغ محتوای مروری است که بالاتر و فراتر از بسیاری از اطلاعات قالبی است که در وب میبینید. گوگل گفته است که این نوع بررسی های محصول را در رتبه بندی نتایج جستجوی خود تبلیغ خواهد کرد.
گوگل همچنین به پست وبلاگ خود از اوایل سال جاری به نام لینک شده است ارائه اطلاعات بهتر محصول برای ،یداران.
چه چیزی تحت تاثیر قرار می گیرد؟ گوگل گفت این بهروزرس، ممکن است در آینده بر ،، که «نظرات محصول را به هر زب، ایجاد میکنند» تأثیر بگذارد، اما گوگل گفت که عرضه اولیه «بررسی محصول به زبان ،یسی» خواهد بود. گوگل اضافه کرد که آنها در گذشته “اثرات مثبت” را از این به روز رس، دیده اند و شرکت جستجو “در نظر دارد پشتیب، بررسی محصول را برای زبان های بیشتری در آینده باز کند”.
به روز رس، اصلی سپتامبر انجام نشده است. گوگل میداند که بهروزرس، اصلی سپتامبر 2022 هنوز انجام نشده است، اما در توییتر گفت: «برای آگاهی، بهروزرس، اصلی سپتامبر 2022 به طور کامل تکمیل نشده است، اما ا،راً انجام شده است. ما انتظار داریم که ظرف یک هفته به طور کامل کامل شود و پس از اتمام در صفحه بهروزرس،های ما به اشتراک گذاشته شود.» گوگل همچنین توضیح داد که اگر تحت تأثیر بهروزرس، اصلی در مقابل بهروزرس، بررسیهای محصول قرار گرفتید، اکنون چگونه میتو،د:
لطفاً توجه داشته باشید که این بهروزرس،ها میتوانند بسیار بزرگ باشند، تقریباً به بزرگی بهروزرس،های اصلی، اما بهروزرس، ماه جولای خیلی گسترده احساس نشد.
گوگل این به روز رس، را در تاریخ اعلام کرد توییتر ارجاع به به روز رس، های گوگل صفحه اینجا.
عرضه. این عرضه شامل «امروز ما بهروزرس، بررسیهای محصول سپتامبر 2022 را برای بررسیهای محصول ،یسی زبان منتشر کردیم»، Google گفت. این و بهروزرس،های اصلی معمولاً چند هفته طول میکشد تا عرضه شوند، بنابراین جای تعجب نیست. باید انتظار داشته باشید که بخش عمده ای از نوسانات رتبه بندی در مراحل اولیه این عرضه اتفاق بیفتد. بهروزرس، ژوئیه 2022 تنها پنج روز طول کشید تا عرضه شود.
این پنجمین بهروزرس، بررسیهای محصول است، یک بهروزرس، الگوریتم رتبهبندی جستجو با هدف رتبهبندی محتوای مرتبط با بررسی محصول در وب که برای جستجوگران بسیار مفید و مفید است. اولین بهروزرس، بررسی محصول در 8 آوریل 2021، دومی در 1 دسامبر 2021، سومین بهروزرس، در 23 مارس 2022 و چهارمین در 27 ژوئیه 0222 و پنجمین بهروزرس، منتشر شد. منتشر شده در 20 سپتامبر 2022. نام جدید به روز رس، بررسی های محصول سپتامبر 2022 است.
همچنین، افرادی که تحت تأثیر بهروزرس،های اصلی قبلی قرار گرفتهاند، ممکن است با این بهروزرس، بررسیهای محصول در سپتامبر 2022 پاداش دریافت کنند.
توصیه های قبلی در مورد به روز رس، نظرات محصول. گوگل در مورد این بهروزرس، گفت: «تمرکز کلی بر روی ارائه محتوایی به کاربران است که تجزیه و تحلیل دقیق و تحقیقات اصلی را ارائه میکند، محتوای نوشته شده توسط متخصصان یا علاقهمند، که این موضوع را به خوبی میدانند». این توصیه مشابه توصیههای بهروزرس، اصلی است که در بالا ذکر شد، اما در اینجا فهرستی از «سوالات مفید اضافی که باید از نظر بررسی محصول در نظر گرفته شوند» وجود دارد. Google توصیه میکند که بررسیهای محصول شما این حوزهها را پوشش دهد و به این سؤالات پاسخ دهد. بررسی محصولات خود را انجام دهید…
- در صورت ،وم، دانش تخصصی در مورد محصولات را بیان کنید؟
- با محتوای منحصربهفرد فراتر از آنچه توسط سازنده ارائه میشود، نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه از آن استفاده میشود؟
- اندازهگیریهای کمی را در مورد چگونگی اندازهگیری یک محصول در دستههای مختلف عملکرد ارائه دهید؟
- توضیح دهید چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند؟
- محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید، یا توضیح دهید که کدام محصولات ممکن است برای استفاده یا شرایط خاص بهترین باشند؟
- در مورد مزایا و معایب یک محصول خاص، بر اساس تحقیقات در مورد آن بحث کنید؟
- توضیح دهید که چگونه یک محصول از مدلها یا نسخههای قبلی تکامل یافته است تا بهبودهایی را ارائه کند، مشکلات را برطرف کند، یا در غیر این صورت به کاربران در تصمیمگیری برای ،ید کمک کند؟
- عوامل کلیدی تصمیم گیری برای دسته بندی محصول و عملکرد محصول در آن زمینه ها را شناسایی کنید؟ برای مثال، بررسی خودرو ممکن است مشخص کند که مصرف سوخت، ایمنی و هندلینگ عوامل کلیدی تصمیمگیری و نرخ عملکرد در آن زمینهها هستند.
- انتخاب های کلیدی در نحوه طراحی یک محصول و تأثیر آنها بر کاربران فراتر از آنچه سازنده می گوید را شرح دهید؟
- برای پشتیب، از تخصص خود و تقویت صحت نظر خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود را با محصول ارائه دهید.
- پیوندهایی را به چندین فروشنده اضافه کنید تا به خواننده امکان ،ید از تاجر انتخابی خود را بدهد.
گوگل سه نکته جدید از توصیه های جدید را برای این نسخه سوم از به روز رس، بررسی محصولات اضافه کرد:
- آیا بهروزرس،های بررسی محصول مربوط به فهرستهای رتبهبندی و بررسیهای مقایسه است؟ آره. بهروزرس،های بررسی محصول برای همه انواع محتوای مرور اعمال میشود. را بهترین شیوه ها ما به اشتراک گذاشته ایم نیز اعمال می شود. با این حال، به دلیل ماهیت کوتاهتر فهرستهای رتبهبندی شده، ممکن است بخواهید مهارت خود را نشان دهید و اعتبار را به روشی مختصرتر تقویت کنید. استناد به نتایج مرتبط و گنجاندن تصاویر اصلی از آزمایشهایی که با محصول انجام دادهاید، میتواند راههای خوبی برای انجام این کار باشد.
- آیا توصیهای برای بررسیهایی که «بهترین» محصولات را توصیه میکنند وجود دارد؟ اگر محصولی را به ،وان بهترین کلی یا بهترین برای هدف خاصی توصیه می کنید، حتماً با خواننده در میان بگذارید که چرا آن محصول را بهترین می د،د. چه چیزی این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند؟ چرا محصول مخصوصاً برای هدف توصیه شده من، است؟ مطمئن شوید که شواهد دست اول پشتیب، کننده را نیز شامل می شود.
- اگر نظری ایجاد کنم که چندین محصول را پوشش دهد، آیا باز هم باید برای محصولات به صورت جداگانه نظراتی ایجاد کنم؟ نوشتن یک لیست رتبه بندی شده با کیفیت بالا از محصولات مرتبط در ،یب با بررسی های عمیق تک محصولی برای هر محصول توصیه شده می تواند موثر باشد. اگر هر دو را مینویسید، مطمئن شوید که محتوای مفید کافی در فهرست رتبهبندی وجود دارد تا بتواند خودش را حفظ کند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
Google مستقیماً نظرات محصولات با کیفیت پایینتر را که دارای «محتوای نازکی است که به سادگی مجموعهای از محصولات را خلاصه میکند» مجازات نمیکند. با این حال، اگر چنین محتوایی را ارائه دهید و رتبه بندی خود را کاهش دهید زیرا محتوای دیگری بالاتر از محتوای شما ارتقا یافته است، قطعاً مانند یک جریمه احساس می شود. از نظر فنی، طبق گفته گوگل، این یک جریمه برای محتوای شما نیست، گوگل فقط به سایت هایی با محتوای بررسی دقیق تر با رتبه بندی بالاتر از شما پاداش می دهد.
در درازمدت، میخواهید اطمینان حاصل کنید که در آینده، جزئیات و تلاش بیشتری را برای محتوای بررسی محصول خود به کار میگیرید تا منحصر به فرد باشد و از رقبای وب متمایز شود.
گوگل نوشت: «اگر تغییری میبینید و نمید،د که آیا این تغییر مربوط به بهروزرس، اصلی است یا بهروزرس، بررسیهای محصول:
- اگر نظرات محصول را تولید می کنید، احتمالاً به آن مربوط است.
- اگر نه، ممکن است مربوط به بهروزرس، اصلی باشد.»
از نظر فنی، این بهروزرس، فقط باید بر محتوای بررسی محصول تأثیر بگذارد و نه دیگر انواع محتوا.
درباره نویسنده

به روز رس، اصلی نیست. گوگل همچنین قبلا گفته بود که بهروزرس،های بررسی محصول مشابه بهروزرس،های اصلی نیستند. این یک بهروزرس، مستقل است که آنها بهروزرس، بررسیهای محصول میگویند. این شرکت به ما گفت که این جدا از بهروزرس،های اصلی Google است. با این وجود، گوگل اضافه کرد که توصیهای که در ابتدا برای بهروزرس،های اصلی ارائه کرده بود، «در مورد تولید محتوای با کیفیت برای آنها نیز در اینجا مرتبط است». علاوه بر این توصیه، گوگل راهنمایی های بیشتری را برای این به روز رس، ارائه کرد.
گوگل پنجمین نسخه از بهروزرس، بررسی محصولات Google را در 20 سپتامبر حدود ساعت 4 صبح به وقت شرقی منتشر کرد، این نسخه بهروزرس، بررسیهای محصول سپتامبر 2022 نام دارد. گوگل چند هفته پیش به ما گفت که انتظار این بهروزرس، را داشته باشیم، که از این نظر غیرعادی است که پس از آ،ین بهروزرس، بررسیهای محصول، که بهروزرس، بررسیهای محصول ژوئیه 2022 بود، بسیار سریع است.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر وب سایت شما محتوای بررسی محصول را ارائه می دهد، می خواهید رتبه بندی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا تحت تأثیر قرار گرفته اید یا خیر. آیا ترافیک ارگ،ک Google شما بهبود یافته، کاهش یافته یا ثابت مانده است؟
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.
منبع: https://searchengineland.com/google-releases-september-2022-،uct-reviews-update-387293