گوگل با هشتگ ها به عنوان کلماتی در محتوا برخورد می کند

این در مورد استفاده از آنها در URL است که قبلاً به آن پرداختیم.

این توییت هاست:

پیش از این، جان مو، از گوگل گفته بود استفاده از هشتگ در توضیحات متا اشکالی ندارد. همانطور که در آن زمان نوشتم، فکر نمی کنم مهم باشد که از هشتگ در توضیحات متا استفاده کنید یا نه. منظورم این است که اگر گوگل از توضیحات متا شما برای قطعه نتیجه جستجو استفاده کند، ممکن است بیشتر چشم نواز باشد – اما شاید گوگل به دلیل داشتن هشتگ کمتر از آن استفاده کند. من نمی دانم. این چیزی است که می توان در طول زمان آزمایش کرد …

هشتگ گوگل

من مطمئن نیستم منظور شما کجاست. وقتی صحبت از صفحات وب در جستجوی گوگل به میان می‌آید، هشتگ‌ها فقط کلمات هستند، هیچ م،ی یا اثر خاصی ندارند.

– johnmu هنوز یک ربات چت نیست 🐀 (@JohnMu) 20 فوریه 2023

جان مو، از گوگل گفت توییتر، “وقتی صحبت از صفحات وب در جستجوی گوگل به میان می آید، هشتگ ها فقط کلمات هستند، هیچ م،ی یا اثر خاصی ندارند.” بنابراین اگر به #هشتگ ، همه چیز علاقه دارید، گوگل آن را فقط به ،وان محتوای صفحه مصرف می کند.

سردرگمی با هشتگ ها و گوگل احتمالاً زم، به وجود می آید که صحبت از استفاده از آنها در URL ها یا لینک ها می شود. گوگل تمایل دارد هر بخشی از آنچه پس از هشتگ در URL آمده است را نادیده بگیرد. این هشتگ‌ها یا علائم پوند معمولاً برای لنگر انداختن شخصی به ،مت خاصی از صفحه استفاده می‌شوند. بنابراین گوگل یک domain.com/pageA.html#word را مانند domain.com/pageA.html می بیند.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-hashtags-words-in-content-34938.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است