ضربه بزرگی به هدف گیری؟ این گزینههای هدفیابی محتوا به دلیل جزئیاتی که ارائه میدهند مورد علاقه بسیاری از تبلیغکنندگان است. جایگذاری ها می تواند هدف قرار دهد کانالهای YouTube، ویدیوهای خاص، فهرستبندیهای ویدیو، نش،های وب، برنامهها یا مجموعهها.
اگر تبلیغاتی را با استفاده از گزینههای هدفیابی محتوا اجرا میکنید، باید منتظر بهروزرس،ها باشید زیرا تنظیمات هدفگیری بهطور خودکار از کمپینهای شما حذف میشوند. با هدف گذاری کمتر، مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد و ممکن است برای کاربران کمتر واجد شرایط بیشتر هزینه کنید.
مقاله راهنما، «کمپین ویدیویی خود را برای تبدیلهای بیشتر بهینه کنید» شامل بخش هدفیابی محتوا است که توصیه میکند از افزودن هدفگذاری محتوا (بر اساس کلمات کلیدی، موضوعات یا مکانها) در کمپینها اجتناب کنید.
گرگ فین مدیر بازاریابی برای سرو شمال، شرکتی که بازاریابی دیجیتال و توسعه وب را ارائه می دهد. او یک میزبان مش، است ساعت بازاریابی و نزدیک به 20 سال است که در صنعت دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند. همچنین می تو،د گرگ را در توییتر پیدا کنید (@gregfinn) یا لینکدین.