چرا ما اهمیت می دهیم. مخاطبان پیشنهادی به تبلیغکنندگان کمک میکنند به راحتی بخشهای مخاطب را برای دستههای صنعتی که بیشتر استفاده میکنید اضافه کنند. بخشهای مختلف را آزمایش کنید و مهمتر از همه، راهاندازی GA4 را هماکنون قبل از غروب خورشید در جولای 2023 شروع کنید.
GA4 مخاطبان پیشنهادی. هنگامی که یک ملک در Analytics ایجاد می کنید، دسته بندی صنعت را برای ،ب و کار خود مشخص می کنید. بر اساس آن مشخصات، Analytics تعدادی از مخاطبان پیشنهادی از پیش پیکربندی شده را نشان می دهد که می تو،د از آنها استفاده کنید که بر اساس رویدادهای توصیه شده برای آن دسته ها هستند.
گوگل میگوید: «اگرچه شما فقط پیشنهادات مربوط به دسته خود را میبینید، اگر آنها را برای ،بوکارتان من، بد،د، میتو،د هر یک از این مخاطبان را ایجاد کنید. شما باید رویدادها و پارامترهایی را جمع آوری کنید که اساس مخاطب، را که می خواهید استفاده کنید تشکیل می دهند. میتو،د در صورت ،وم این مخاطبان پیشنهادی را اصلاح کنید.»
جدید در زمین موتورهای جستجو
تو عمیق تر برای مشاهده لیست کامل مخاطبان پیشنهادی، می تو،د مرکز راهنمای Google Analytics را مشاهده کنید اینجا.
مخاطب پیشنهادی جدید «کاربران 7 روزه بدون اطلاع» نام دارد. اینها کاربران برنامه هستند که از طریق اعلان فشار تماس نگرفته اند.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.