Google پست کرده است که هنگام فیلتر ، بر اساس ظاهر جستجوی نتایج محصول در کنسول جستجو، ممکن است در گزارش عملکرد جستجوی خود شاهد افزایش کلیکها و نمایشها باشید. گوگل گفت این به این دلیل است که گوگل اکنون این محصولات را حتی بدون داده های ساختاریافته انتخاب می کند.
این افزایش در 6 ژانویه 2023 ظاهر میشود و بر اساس اینکه چگونه Google شروع به ردیابی این نتایج محصول در آن تاریخ کرده است، ادامه خواهد یافت.
گوگل نوشت، “سایت ها ممکن است برای نوع ظاهر جستجوی نتایج محصول در سایت خود افزایش تعداد نمایش ها و کلیک ها را مشاهده کنند.” گوگل گفت: «این به این دلیل است که Google اکنون محصولاتی را که فقط در محتوای صفحه یافت میشوند، بدون دادههای ساختاری محصول مرتبط را شامل میشود».
باز هم، این از 6 ژانویه 2023 شروع می شود.
بله، مشاهده جهشهایی در گزارش عملکرد در GSC هنگام فیلتر ، بر اساس نتایج محصول (بر اساس انتخاب Google بدون دادههای ساختاریافته.) مشاهده تصاویر صفحه -> Google: ممکن است هنگام فیلتر ، بر اساس نتایج محصول شاهد افزایش کلیکها و نمایشها باشید. pic.twitter.com/dpAwIlT6zM
– گلن گیب (@glenngabe) 19 ژانویه 2023
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-console-performance-reports-increase-،ucts-34772.html