گوگل نوشت، “سایت ها ممکن است برای نوع ظاهر جستجوی نتایج محصول در سایت خود افزایش تعداد نمایش ها و کلیک ها را مشاهده کنند.” گوگل گفت: «این به این دلیل است که Google اکنون محصولاتی را که فقط در محتوای صفحه یافت میشوند، بدون دادههای ساختاری محصول مرتبط را شامل میشود».
باز هم، این از 6 ژانویه 2023 شروع می شود.
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-console-performance-reports-increase-،ucts-34772.htmlاین افزایش در 6 ژانویه 2023 ظاهر میشود و بر اساس اینکه چگونه Google شروع به ردیابی این نتایج محصول در آن تاریخ کرده است، ادامه خواهد یافت.
بله، مشاهده جهشهایی در گزارش عملکرد در GSC هنگام فیلتر ، بر اساس نتایج محصول (بر اساس انتخاب Google بدون دادههای ساختاریافته.) مشاهده تصاویر صفحه -> Google: ممکن است هنگام فیلتر ، بر اساس نتایج محصول شاهد افزایش کلیکها و نمایشها باشید. pic.twitter.com/dpAwIlT6zM
– گلن گیب (@glenngabe) 19 ژانویه 2023
Google پست کرده است که هنگام فیلتر ، بر اساس ظاهر جستجوی نتایج محصول در کنسول جستجو، ممکن است در گزارش عملکرد جستجوی خود شاهد افزایش کلیکها و نمایشها باشید. گوگل گفت این به این دلیل است که گوگل اکنون این محصولات را حتی بدون داده های ساختاریافته انتخاب می کند.