همراه با Vimeo که بهطور خودکار دادههای ساختاری VideoObject Schema را برای همه ویدیوهای تعبیهشده (از جمله ویدیوهای فهرستنشده) تولید و درج میکند، ،بوکارها اکنون بهترین شانس را دارند که تا به حال به جای رقابت با ارائهدهنده میزب، ویدیو، صفحات خود را برای رتبهبندی ویدیوها داشته باشند.
جان این را می داند زیرا او مدیر ارشد سئو در Vimeo است و Vimeo یک سایت ویدیویی عظیم است.
جون توضیح داد که این به چه م،است:
اگر از YouTube استفاده میکنید و ویدیوی خود را فهرست نشده قرار میدهید، و سپس ویدیو را در سایت خود جاسازی میکنید، Google آن را ایند، نمیکند. چرا؟ زیرا آنها یک دستورالعمل “noindex” را به صفحه ای که ویدیو را در صفحه شما ارائه می دهد اضافه می کنند. آزاردهنده!
این توسط جان هنشاو مشاهده شد و در آن پست شد لینکدین. او توضیح داد که از گوگل درخواست کرده است که به ابزار بازرسی URL اضافه کند تا نشان دهد آیا “indexifembedded” در حال استفاده است یا خیر، “و از طریق ستاره ها و قمرها و شاید معجزات دیگر، آنها به من گفتند که امروز آن را اضافه ،د.”
اینم اسکرین شاتش:
بحث انجمن در لینکدین.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-console-indexifembedded-35099.htmlابزار بازرسی URL کنسول جستجوی Google اکنون میتواند گزارش دهد که آیا صفحه embedURL برای یک ویدیو از بر،ب جدید روباتهای indexifembedded استفاده میکند. indexifembedded به گوگل میگوید که آیا Google میتواند محتوای یک صفحه را در صورتی که در صفحه دیگری از طریق iframe یا بر،بهای HTML مشابه تعبیه شده است، علیرغم قانون noindex، فهرست کند.
میتو،د در بخش «نمایهگذاری مجاز» نوشته شده است: «نه: «noindex» در متا تگ «robots» شناسایی شد، «indexifembdedded» در متا تگ «robots» شناسایی شد.
با این حال، اگر از Vimeo استفاده میکنید، ویدیوی خود را Unlisted میکنید و سپس آن را در سایت خود جاسازی میکنید، گوگل همچنان میتواند آن را ایند، کند! چرا؟ زیرا برخلاف یوتیوب، Vimeo “noindex” *و* یک دستورالعمل ویژه ایجاد شده توسط Google به نام “indexifembedded” اضافه می کند. این به گوگل میگوید که ویدیو را در هر صفحهای که ویدیوی iframe تعبیهشده دارد، فهرست کند.