کمال گرایی در سئو: راهی به سوی خود ویرانگری

در ذات انس، ما این است که چیزهایی را جذاب و پر زرق و برق پیدا کنیم که دست نیافتنی و در برخی موارد غیرقابل دسترس به نظر می رسند.

،، که به نام «خواستن بهترین ها برای ما» باعث می شدند همیشه احساس بی کفایتی کنیم، احتمالاً زندگی خود را از طریق ما می گذرانند و ممکن است واقعاً بهترین ها را برای ما می خواستند.

پاسخ توییتر از د،ل کی چونگ.

زم، که احساس بی ارزشی یا وحشتناکی می کنیم، سخت کار ، نه راه حل است و نه درمان.

فکر یافتن مسائلی در مورد این شخصیت‌ها برای ارتباط بیشتر آنها با زندگی منسوخ ما ممکن است عمیقاً ناخوشایند به نظر برسد.

این ناشی از یادآوری عدم تایید و غفلت عاطفی توسط والدین یا شخصیت های مادری/پدری است که با آنها بزرگ شده ایم.

کار و رسانه های اجتماعی صرفاً راهی هستند که در نظر ما قابل قبول تر شوند.

من از تلاش ،، که هدفشان کمال گرایی است انتقاد نمی کنم. در جامعه سئو، ما در موقعیت خوش شانسی هستیم که دریافت کننده کارهای شگفت انگیز آنها هستیم.

هنگامی که بهترین کار خود را با کمال گرایی ارائه دادیم، جامعه انتظار بیشتری خواهد داشت، فقط به این دلیل که مردم از محتوای عالی لذت می برند (این کاملاً طبیعی است، بدون قصد شوم).


واقعیت این است که یک کمال گرا علاقه ای به تولید کار بی عیب و نقص ندارد. در عوض، آنها فقط سعی می کنند از این باور که افراد وحشتناکی هستند فرار کنند.

یک کمال گرا می خواهد در هر جنبه ای از زندگی خود “بهترین” باشد.

چیزی که رایگان و در دسترس است معمولا نادیده گرفته می شود و ارزان تلقی می شود (حتی اگر بد،م که چیزی با کیفیت عالی یا بهترین چیزی است که می تو،م داشته باشیم).

این راهی است که با خود مهربان باشیم و اجازه دهیم همه آن احساسات خشم بیرون بیایند، آنها را تصدیق کنید، بگذار آنها باشند و ادامه دهند.

4. بخشش و رها ،

انتظارات کمال گرایانه می تواند ما را در حرفه مان باز دارد. 30 درصد از کارمندان به دلیل آن به ، محل کار خود فکر می کنند تحقیق گروه هاردین.

وقتی شروع به شفا می کنیم، بیشتر به خودمان اهمیت می دهیم و کمتر به تحت تاثیر قرار دادن یا جلب رضایت دیگران اهمیت می دهیم. به عبارت هولناک، وقتی شفا می‌گیریم، بر هنر تسلیم نشدن مسلط می‌شویم.

پاسخ توییتر از سلنا ویدیا.

من در این تجربه تنها نیستم. کمال گرایی یک چالش فراگیر در بسیاری از صنایع است.

مهم است که با خود مهربان باشیم و درک کنیم که شایسته پذیرش هستیم. اگر به هر دلیلی مقصر نباشیم هرگز تقصیر ما نیست.

2. شفقت به خود

چه چیزی ممکن است در مورد تلاش برای کمال تا این حد ناقص باشد که برای شیاطین داخلی ما یک کار پیش پا افتاده SEO است؟

به یاد داشته باشید که در بیشتر موارد، ،، که از نظر عاطفی ما را در کودکی نادیده می گرفتند به این م،ی نیست که ما را دوست نداشتند. شاید بلد نبودند بگویند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

کمال گرایی از عشق به این نیست که همیشه چیزها را مرتب ببینیم و هیچ اشتباهی نکنیم. منشا آن بسیار تاریک تر است.

یادگیری توسعه خودآگاهی، مسئولیت پذیری و رها ، ضروری است.

صرف نظر از صنعت، متخصصان جوان تمایل دارند افرادی را تحسین کنند که به نظر می رسد سبک زندگی “عالی” دارند و آنها را روی یک پایه قرار می دهند. ما آنها را مظهر موفقیت می‌د،م و ،وان درخشان و پر زرق و برق «کمال‌گرا» را به آنها می‌دهیم.

“برای یک کمال گرا، حرکت به سوی استانداردها و اه، غیرممکن و آسم، تنها می تواند یک خودش،تگی ابدی باشد که منجر به تنهایی و افسردگی شود.”

فیلمنامه کمال گرا برای ش،ت خود، دیوید دی برنز، روانشناسی امروز

پاسخ توییتر توسط اد داوسون.

لحظه ای که شروع به کار روی رها ، می کنیم، شروع به درمان می کنیم.

تصویری از کودکی خود را باز کنید. به آن چهره کوچک نگاه کنید و بپرسید: «آیا هر بار که گزارشی ارسال می‌کنید، درخواست شغلی می‌دهید یا می‌فرستید برای سخنر، در یک کنفرانس، بخواهید به خودتان باور داشته باشید، خیلی زیاد است؟»

“مرا دوست داشته باش، مثل من، مرا بپذیر، دنبالم کن” ناخودآگاه هر روز در اعمال آنها نمایان می شود.

ماریا آملی وایت به ،وان رئیس SEO در Kurt Geiger یک ،ده‌فروش لو، بریت،ایی با امتیازاتی در فروشگاه‌های لو، مانند Harrods و Selfridges در بریت،ا کار می‌کند. ماریا کارشناسی ارشد تحقیقات روانشناسی از دانشگاه آ،فورد است و بیش از 12 سال در سئو کار کرده است و در سئوی فنی، سئوی بین المللی، سئوی محلی و روابط عمومی دیجیتال تخصص دارد.


منبع: https://searchengineland.com/perfectionism-seo-387255

عمیق تر حفاری کنید:


انگیزه واقعی یک کمال گرا رسیدن به موفقیت شغلی نیست، بلکه این است که احساس کند یک انسان ارزشمند است.

ما باید دوره های تقویم را رزرو کنیم تا کاری جز با خود نداشته باشیم.

درباره نویسنده

من سعی کردم اما بلافاصله بعد از آن، دچار فرسودگی شدید شدم – و حتی 30 سال هم نداشتم!

در اینجا چهار نکته برای کمک به غلبه بر کمال گرایی آورده شده است.

1. کانال سازی سالم

با این حال، از آنجایی که موضوع اصلی کمال گرا بودن با کار شروع نشد، پس نمی تواند راه حل باشد.

وقتی سعی می‌کنیم تصویری را که از خود ساخته‌ایم ش،ت دهیم، به کمال‌گرا تبدیل می‌شویم:

نگر، در اینجا اثرات ناگفته – و بنابراین ناشناخته – کمال گرایی بر روح و سلامت روان ما است.

ریشه های کمال گرایی

پاسخ توییتر توسط جوزف مکلین.

پذیرفته شدن، ارزش گذاری و تحسین شدن بر عهده کارفرمایان ما یا جامعه سئو نیست.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


به اندازه کافی خوب؟ که متوسط ​​است.

از خود می پرسیم: «در این دنیای ناپایدار و بی شور، شکایت از کمال جویی بیش از حد چیست؟ علاوه بر این، تمام چیزی که می خواهم این است که الهام بخش باشم، درست است؟»

از میان 464 متخصص سئو، 30.2 درصد خود را کمال گرا می دانند نظرسنجی توییتر من اخیرا دویدم.

برای ارزش دادن به چیزی باید هزینه کرد ما.

غفلت عاطفی ما را به ایجاد مقایسه با خود، ایده آل سازی، رقابت سمی و توانایی یادگیری خودمان در درون و پذیرش دیگران فقط به دلیل ویرایش بسیار بیرونی آنها سوق می دهد.

پاسخ شما چه خواهد بود؟

این مقاله نشان می دهد که چرا باید در مورد کمال گرایی صحبت کنیم و چگونه متخصصان سئو می توانند بر تمایلات کمال گرایی ناسالم غلبه کنند.

کمال گرایی در محیط کار

نالایق، مزاحم، ،ی که نمی تواند انتظارات را برآورده کند، زشت، شخصی که یک بار توسط والدین یا شخصیتی با قدرت به او گفته می شود «تو می تو، بهتر عمل کنی».

خوب کار ، و جاه طلب بودن اه، قابل تحسینی هستند. با این حال، زم، که از آن برای پنهان ، میل به جبران کمبود محبت اولیه استفاده می شود، به نشانه آشفتگی رو، تبدیل می شود.

3. استراحت و خودآگاهی

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


پاسخ توییتری از رایان جونز.

شاید همیشه در درون ما بوده است و در آغاز کارمان به طور چشمگیری تجلی یافته است.

چرا کمال گرا می شویم؟

به محض شروع کار در سئو، کمال گرایی اتفاق نیفتاد.

اگر این کار را نکنیم، تغییر طرز فکری که باعث می‌شود با این تصور که انسان‌های بی‌ارزشی هستیم، به شدت کار کنیم، به همان اندازه مهم است.

در شروع حرفه سئوی خود، می خواستم بسیاری از کارها را به خوبی انجام دهم. من می خواستم آن ،ی باشم که:

  • از ساعت 7 صبح تا 9 شب در دفتر بود
  • روز را با انرژی فوق العاده، با انگیزه، سرسخت و با انگیزه زیادی از موفقیت های روزانه خود پشت سر گذاشتند.
  • به شدت روسا و هم تیمی هایش را تحت تاثیر قرار داد.
  • مدام تبلیغ می شد.
  • کار بزرگی را تحت ضرب‌الاجل‌های مضحک فشرده ارائه کرد، اما هنوز نتوانسته است قرار ملاقات‌ها، کنفرانس‌ها، صحبت‌ها و سخنر،‌ها و شام با دوستان را از دست بدهد.

ما باید تشخیص دهیم که چه چیزی ما را به سمت بی عیب بودن سوق می دهد یا محرک می کند – و سپس سعی کنیم آن را به طور سالم هدایت کنیم.

احساس درونی بی کفایتی آنقدر در ذهن ما قوی و وحشتناک می شود که آماده انجام آن هستیم هر چه طول بکشد معتبر باشد و خیلی بیشتر از حد کافی خوب باشد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است