در ذات انس، ما این است که چیزهایی را جذاب و پر زرق و برق پیدا کنیم که دست نیافتنی و در برخی موارد غیرقابل دسترس به نظر می رسند.
،، که به نام «خواستن بهترین ها برای ما» باعث می شدند همیشه احساس بی کفایتی کنیم، احتمالاً زندگی خود را از طریق ما می گذرانند و ممکن است واقعاً بهترین ها را برای ما می خواستند.

زم، که احساس بی ارزشی یا وحشتناکی می کنیم، سخت کار ، نه راه حل است و نه درمان.
فکر یافتن مسائلی در مورد این شخصیتها برای ارتباط بیشتر آنها با زندگی منسوخ ما ممکن است عمیقاً ناخوشایند به نظر برسد.
این ناشی از یادآوری عدم تایید و غفلت عاطفی توسط والدین یا شخصیت های مادری/پدری است که با آنها بزرگ شده ایم.
کار و رسانه های اجتماعی صرفاً راهی هستند که در نظر ما قابل قبول تر شوند.
من از تلاش ،، که هدفشان کمال گرایی است انتقاد نمی کنم. در جامعه سئو، ما در موقعیت خوش شانسی هستیم که دریافت کننده کارهای شگفت انگیز آنها هستیم.
هنگامی که بهترین کار خود را با کمال گرایی ارائه دادیم، جامعه انتظار بیشتری خواهد داشت، فقط به این دلیل که مردم از محتوای عالی لذت می برند (این کاملاً طبیعی است، بدون قصد شوم).
واقعیت این است که یک کمال گرا علاقه ای به تولید کار بی عیب و نقص ندارد. در عوض، آنها فقط سعی می کنند از این باور که افراد وحشتناکی هستند فرار کنند.
یک کمال گرا می خواهد در هر جنبه ای از زندگی خود “بهترین” باشد.
چیزی که رایگان و در دسترس است معمولا نادیده گرفته می شود و ارزان تلقی می شود (حتی اگر بد،م که چیزی با کیفیت عالی یا بهترین چیزی است که می تو،م داشته باشیم).
این راهی است که با خود مهربان باشیم و اجازه دهیم همه آن احساسات خشم بیرون بیایند، آنها را تصدیق کنید، بگذار آنها باشند و ادامه دهند.
4. بخشش و رها ،
انتظارات کمال گرایانه می تواند ما را در حرفه مان باز دارد. 30 درصد از کارمندان به دلیل آن به ، محل کار خود فکر می کنند تحقیق گروه هاردین.
وقتی شروع به شفا می کنیم، بیشتر به خودمان اهمیت می دهیم و کمتر به تحت تاثیر قرار دادن یا جلب رضایت دیگران اهمیت می دهیم. به عبارت هولناک، وقتی شفا میگیریم، بر هنر تسلیم نشدن مسلط میشویم.

من در این تجربه تنها نیستم. کمال گرایی یک چالش فراگیر در بسیاری از صنایع است.
مهم است که با خود مهربان باشیم و درک کنیم که شایسته پذیرش هستیم. اگر به هر دلیلی مقصر نباشیم هرگز تقصیر ما نیست.
2. شفقت به خود
چه چیزی ممکن است در مورد تلاش برای کمال تا این حد ناقص باشد که برای شیاطین داخلی ما یک کار پیش پا افتاده SEO است؟
به یاد داشته باشید که در بیشتر موارد، ،، که از نظر عاطفی ما را در کودکی نادیده می گرفتند به این م،ی نیست که ما را دوست نداشتند. شاید بلد نبودند بگویند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
کمال گرایی از عشق به این نیست که همیشه چیزها را مرتب ببینیم و هیچ اشتباهی نکنیم. منشا آن بسیار تاریک تر است.
یادگیری توسعه خودآگاهی، مسئولیت پذیری و رها ، ضروری است.
صرف نظر از صنعت، متخصصان جوان تمایل دارند افرادی را تحسین کنند که به نظر می رسد سبک زندگی “عالی” دارند و آنها را روی یک پایه قرار می دهند. ما آنها را مظهر موفقیت مید،م و ،وان درخشان و پر زرق و برق «کمالگرا» را به آنها میدهیم.
“برای یک کمال گرا، حرکت به سوی استانداردها و اه، غیرممکن و آسم، تنها می تواند یک خودش،تگی ابدی باشد که منجر به تنهایی و افسردگی شود.”
فیلمنامه کمال گرا برای ش،ت خود، دیوید دی برنز، روانشناسی امروز

لحظه ای که شروع به کار روی رها ، می کنیم، شروع به درمان می کنیم.
تصویری از کودکی خود را باز کنید. به آن چهره کوچک نگاه کنید و بپرسید: «آیا هر بار که گزارشی ارسال میکنید، درخواست شغلی میدهید یا میفرستید برای سخنر، در یک کنفرانس، بخواهید به خودتان باور داشته باشید، خیلی زیاد است؟»
“مرا دوست داشته باش، مثل من، مرا بپذیر، دنبالم کن” ناخودآگاه هر روز در اعمال آنها نمایان می شود.
ماریا آملی وایت به ،وان رئیس SEO در Kurt Geiger یک ،دهفروش لو، بریت،ایی با امتیازاتی در فروشگاههای لو، مانند Harrods و Selfridges در بریت،ا کار میکند. ماریا کارشناسی ارشد تحقیقات روانشناسی از دانشگاه آ،فورد است و بیش از 12 سال در سئو کار کرده است و در سئوی فنی، سئوی بین المللی، سئوی محلی و روابط عمومی دیجیتال تخصص دارد.